Dorian Gray Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Raijin: Der har du skikkelig råd. "Hei" som åpner er bare en måte å unngå spørsmålet på for de som har kommet litt ut i det og har glemt hvordan det var i starten. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Thx Dorian hva pleier du å gjøre når du ser en heit chick? Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) [...] Endret 1. juli 2009 av toth Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 hva pleier du å gjøre når du ser en heit chick? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Field test den, Touchdown Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Yay! Da var jeg også medlem av Bare Ass Mountain Picture! Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 kjører du mm, high road? Prøver etter beste evne og kjøre Natural Method, men er ikke alltid like lett. Takk for svar, har tenkt en del idag og funnet utproblemet ligger i å åpne ei/et sett som kommer mot meg på f.eks gata, noen som har forslag her? Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Veit du hva, jeg skal crash and burne dette om jeg må, og heller deal with the consequences senere. For øyeblikket analyserer jeg som en liten bitch, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Da var den saken endelig ute av verden. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Veit du hva, jeg skal crash and burne dette om jeg må, og heller deal with the consequences senere. For øyeblikket analyserer jeg som en liten bitch, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Da var den saken endelig ute av verden. Crash and burn? Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Sorry for litt mange striper her nå, men har var det virkelig en del fornuft å hente: Fortsettelse..: http://leasticoulddo.com/comic/20090613(stikkord: threesome) Endret 2. juli 2009 av toth Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Veit du hva, jeg skal crash and burne dette om jeg må, og heller deal with the consequences senere. For øyeblikket analyserer jeg som en liten bitch, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Da var den saken endelig ute av verden. Crash and burn? Sånn ca. En kompis av meg spurte hvorfor hun var så sinnsykt stille rundt meg, og da lurte hun på "hva ellers skal jeg gjøre?" Det viste seg at hun fortsatt tenkte på en eks-kjæreste and shit, og at det da ville være dumt for min del om hun gikk inn i et nytt og <insert random bullshit her>. Egentlig skulle jeg hooke opp med han samme fyren i dag, men det tror jeg ikke at jeg gidder når hun også er der. Dette lukter LJBF lang vei, noe jeg ikke gidder. Venner har jeg Endret 2. juli 2009 av Mido Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Takk for dagens latter, toth Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen av dere Oslofolk som kan si noe om Gabler og Silver, og om de har 18 eller 20 års grense? Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hva pleier du å gjøre når du ser en heit chick? Akkurat som å se meg når en heit chick kommer forbi jo :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Takk for dagens latter, toth Forresten Raven, hvor er det du holder til? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Noen av dere Oslofolk som kan si noe om Gabler og Silver, og om de har 18 eller 20 års grense? Gabler er 18, Silver er 20 Endret 3. juli 2009 av Zic0 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Takk for dagens latter, toth Forresten Raven, hvor er det du holder til? Har slått rot i Trondheim foreløpig. Syns forresten jeg så noe om at du flytter hit til høsten...? Endret 3. juli 2009 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det blir paatey i bartebyen til høsten skjønner jeg. Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen av dere Oslofolk som kan si noe om Gabler og Silver, og om de har 18 eller 20 års grense? Jeg kan jo informere om at Gabler er helt jævlig. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor er det dere på under 20 stikker på byen egentlig? Er helt enig i at Gabler er helt forferdelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå