ArmenMinAU Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Haha, kan være litt sånn i begynnelsen faktisk om man kun lærer seg MM Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) et flott eksempel på hvordan en PUA ikke skal kle seg ihvertfall xD Vel, Ekstrem-peacocking kan funke det, men kun sammen med en god porsjon selvironi. Jeg gikk rundt i min venninnes jakke(på vranga) på byen en gang; Og mengden gratis oppmerksomheten jeg fikk var bøttevis mer enn uten en sånn prop. (nå gjorde jeg det bare for gøy, ikke for PU), men for å ta et eksempel sto det 8 stykker rundt meg utafor utestedet etter stengetid og bare var nysgjerrig på meg/jakka. 6 av dem var jenter. Når vennene mine omsider kom ut, sa de bare "hva faen?" Endret 21. juni 2009 av toth Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hjalp å poste her ja 3 poeng til og armen har max! Fin måte å se hvor mange nysgjerrigperer som henger på Skjekketråden også. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Sært, og ikke var hun spesielt digg heller. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Næss, hun er vel en sterk 8 i mine øyne Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hehe, extrem-peacocking kunne vært morro å prøve ut, men tror ikke jeg faktisk VIL kle meg så stygt(no-offence!)... En annen ting som jeg ikke helt får grepet på, kan man vise genuin interesse for ei jente, men samtidig ha den litt overlegne og likegyldige tonen ovenfor henne? I så fall, hvordan skal en gjøre dette? For, det er vel litt slik at om en gir totalt faen i ei jente, så vil hun miste interessen etterhvert, men en skal jo samtidig ikke vise FOR mye interesse...slik er det i allefall i mine omgangskretser(tror jeg..) Btw, blitt fortalt litt mer om fredagen nå(har kodak-moments så det holder), og det kommer frem at jeg visstnok var litt "player" i fylla... Endret 22. juni 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 En annen ting som jeg ikke helt får grepet på, kan man vise genuin interesse for ei jente, men samtidig ha den litt overlegne og likegyldige tonen ovenfor henne? I så fall, hvordan skal en gjøre dette? For, det er vel litt slik at om en gir totalt faen i ei jente, så vil hun miste interessen etterhvert, men en skal jo samtidig ikke vise FOR mye interesse...slik er det i allefall i mine omgangskretser(tror jeg..) Jeg flørter helt åpenlyst, men ikke på en alvorlig "se henne dypt i øynene"-måte. Jeg vil at hun skal vite at jeg er interessert, men at jeg ser på det å flørte med en jente som noe så naturlig at det ikke gjør meg noe om alle vet det eller om hun avviser meg. Hvordan balansere likegyldighet med interesse? "Jeg liker deg, men hvis du sier noe jeg ikke liker så drar jeg - jeg er på ingen måte avhengig av deg." Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg flørter helt åpenlyst, men ikke på en alvorlig "se henne dypt i øynene"-måte. Jeg vil at hun skal vite at jeg er interessert, men at jeg ser på det å flørte med en jente som noe så naturlig at det ikke gjør meg noe om alle vet det eller om hun avviser meg. Hvordan balansere likegyldighet med interesse? "Jeg liker deg, men hvis du sier noe jeg ikke liker så drar jeg - jeg er på ingen måte avhengig av deg." Hookay, så du viser på mange måter at du liker jenta, men at du har andre valg enn henne? Merker det faktisk er mer på det området her jeg sliter nå, jeg kom jo faktisk glatt over approach på fredag, selv da jeg IKKE var "høy" på alkohol! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er egentlig en brutal ærlighet man opererer med, som sier "Du virker interessant så jeg er villig til å tilbringe tid med deg, men hvis du viser deg å være teit så har jeg glemt deg om fem minutter". Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hehe, extrem-peacocking kunne vært morro å prøve ut, men tror ikke jeg faktisk VIL kle meg så stygt(no-offence!)... Non taken! Jeg er fullstendig klar over at jakka ser latterlig ut, særlig da jeg vrengte den for å gjøre den enda verre. Men gud så mye morro den ga meg, og hva er viktigere enn det på byen? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tja, nå er jeg altfor ung til å gå ut på byen, da. Og om en går med noe sånt noe på en hjemmefest....you get the idea! Men, jeg skjønner hva du mener;) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg flørter helt åpenlyst, men ikke på en alvorlig "se henne dypt i øynene"-måte. Jeg vil at hun skal vite at jeg er interessert, men at jeg ser på det å flørte med en jente som noe så naturlig at det ikke gjør meg noe om alle vet det eller om hun avviser meg. Hvordan balansere likegyldighet med interesse? "Jeg liker deg, men hvis du sier noe jeg ikke liker så drar jeg - jeg er på ingen måte avhengig av deg." Hookay, så du viser på mange måter at du liker jenta, men at du har andre valg enn henne? Merker det faktisk er mer på det området her jeg sliter nå, jeg kom jo faktisk glatt over approach på fredag, selv da jeg IKKE var "høy" på alkohol! Ved å vise interesse når du er i nærheten av hun, eller snakker med hun. Men med en gang hun forsvinner for å gjøre noe annet preiker du bare videre med kompiser eller hva du ellers gjør når du ikke sjekker. Da viser du interesse samtidig som at du viser at du klarer deg fint uten. Lenke til kommentar
r0lf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg var ute en tur i går spiste med noen kompiser på et casualt sted på Karl Johan. Var en vanvittig digg svensk blond tjej som serverte oss. Mot slutten da vi skulle betale måtte hun først regne sammen for å finne ut hva hver og en av oss måtte ut med. Hun brukte litt tid på dette og da sa jeg: Hent en kalkulator! Med et smil om munnen selvsagt. Da repliserte hun med at hun var meget god i hoderegning. Jeg svarte med et smil: En svensk blondine som er god i hoderegning er vel ikke logisk. Da sa hun med et lite smil at jeg skulle passe meg med frekkheten. Jeg flirte, men jeg skal innrømme at det stakk litt. Var jeg for cocky kanskje? Synes dere også det er en tynn balanse mellom det å være for cocky eller for klovn? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Var jeg for cocky kanskje? Synes dere også det er en tynn balanse mellom det å være for cocky eller for klovn? Cocky funny, and cocky stupid. Du bare fornærmet jenta. Morsom historie da. Jeg følte det var akward hele veien til her bak skjermen min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du bare fornærmet jenta. Morsom historie da. Jeg følte det var akward hele veien til her bak skjermen min. =D Jeg tenkte det samme, jeg blir sjeldent flau av ting jeg selv sier, men jeg merket at å lese den historien var som å se en episode av Extras. Jeg så for meg en flott blond jente som så ned på en liten gutt og sa "Du, lille gutt, nå må du roe deg..". =D Lenke til kommentar
r0lf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du bare fornærmet jenta. Morsom historie da. Jeg følte det var akward hele veien til her bak skjermen min. =D Jeg tenkte det samme, jeg blir sjeldent flau av ting jeg selv sier, men jeg merket at å lese den historien var som å se en episode av Extras. Jeg så for meg en flott blond jente som så ned på en liten gutt og sa "Du, lille gutt, nå må du roe deg..". =D Den følelsen dere får er svært lik den jeg selv følte inni meg. Jeg kommer desverre ofte over som frekk. Dette liker jeg ikke, og fremover har jeg tenkt å åpne med en mykere approach. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kommer desverre ofte over som frekk. Dette liker jeg ikke, og fremover har jeg tenkt å åpne med en mykere approach. Hvis humoren blir missforstått, oppstår det kleine situasjoner, som du beskrev. Som med alle ting er det noen som er naturlig morsomme, mens andre må bruke tid på å utvikle seg. Og tro meg, selv når du ER morsom, kan det bli crash and burn da også. Et tips er å ikke kjøre humor på stereotyper, mot stereotypene. Et annet tips er å styre unna ting som kan fornærme. (Dette er ikke standup humor.) I ditt forsvar vil jeg si at hun er a hired gun. Og hvis hun i tilegg er pen, svensk og blond kan du ha hatt uflaks da du er gutt 16 som legger ann på hun den dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kleine situasjoner = sosialt press. Mestring av sosialt press = attraction. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
r0lf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kleine situasjoner = sosialt press. Mestring av sosialt press = attraction. Ser ikke problemet. Så du mener kleine situasjoner oppstår pga sosialt press? Sosialt press om hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå