Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

The Notebook er safe, True Romance hvis jenten er konemateriale (om hun liker filmen eller ikke er en del av screeningprosessen så klart).

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Så, noen som har noen innvendinger mtp. å si det rett ut?

Absolutt, aldri snakk om følelser til jenter... heller vis dem. Men, om du virkelig ikke har muligheten til det og bare vil bli ferdig med det en gang for alle, uansett hvordan det går... så sett i gang. Angående mitt LTR-target, så gjør jeg et siste forsøk nå. Om det ikke går, så driter jeg i det en god stund framover tid. Min personlige utvikling, og det mindsettet jeg utvikler nå... sammen med teknikker, og kurset fra knektene så vil jeg heller ofre denne jenta for dette. Det er jeg som er viktigst i mitt liv akkurat nå, og det blir hennes tap. Jeg har tid til å finne "den rette" :p

Angående filmdiskusjonen deres, dere skifter vel filmer fra situasjon til situasjon? Filmer med mye sex, hvis du skal pule jenta og romantiske komedier hvis du skal gå inn i et LTR eller noe. Forøvrig elsker jeg Breaking Up With Sarah Marshall og Hitch :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Aldri snakk om følelser til jenter med mindre du har peiling på hva du driver med. Jeg snakker veldig ofte om følelser med jenter, men jeg er et følelsesmenneske som vet hvordan jeg skal ordlegge meg. Jeg setter meg aldri i en needy, hjelpesløs posisjon. Det å uttrykke følelser med ord kan veldig ofte demonstrere at du har baller.

Lenke til kommentar

Jeg vet hva man burde gjøre, og hva man ikke burde gjøre. I dette tilfellet har jeg ikke tid (med en så jæ.. treg eskalasjon som jeg har hatt med dette target), derfor må jeg egentlig si det rett ut om det skal bli noe. (Da hun drar, som nevnt.)

Crash and burn next (eller?) :fun: Jeje, har landa litt for hardt i LJBF zone fra tidligere stund, men whatever. Bare å hoppe ut i det.

edit

Men om jeg skal uttrykke omtrent dette "jeg elsker deg, og vil ha deg", på en best mulig måte, hvordan lyder det? Wh1te, fyr løs ;)

Sorry, I'm choding heavy on this.

Endret av KAKEGUTT
Lenke til kommentar

Har en fyr på jobben som alltid driver og "tar" på meg. Dvs at han berører ofte ryggen min, midja, skuldra eller hendene mine når han går forbi. Mer enn noen av de andre jeg jobber med. Jeg legger egentlig ikke så veldig godt merke til når noen flørter med meg uansett, men all denne "røringen" gjorde at jeg ble oppmerksom på det. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Har en fyr på jobben som alltid driver og "tar" på meg. Dvs at han berører ofte ryggen min, midja, skuldra eller hendene mine når han går forbi. Mer enn noen av de andre jeg jobber med. Jeg legger egentlig ikke så veldig godt merke til når noen flørter med meg uansett, men all denne "røringen" gjorde at jeg ble oppmerksom på det. Hva skjer?

Kommer an på om du liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Han har lest en artikkel om kino. Be afraid, be very afraid.

Ta det som et kompliment. Si i fra hvis du synes det er ubehagelig.

Lenke til kommentar

Jeg har et kjapt spørsmål: Jeg vet at de fleste video"kurs" varer alt mellom 8 timer og 3 dager, men finnes det en rask gjennomgang av det viktigste på 2-3 timer. Evt et middels avansert kurs som ikke nødvendigvis forklarer hva en neg er eller hvor viktig hygiene er, men som tar for seg litt praktisk stoff uten å vare i en forbanna evighet? Jeg er litt lei av å se på forteller laaange historier om sitt eget liv eller høre Tyler forklare samme konsept 11 ganger for at idiotene skal forstå det - jeg vil gjerne ha en komprimert versjon. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du har nummeret mitt. Er ikke det nok?

Edit: Jeg måtte lese posten først for å skjønne hvor arrogant den var. Hvorfor har jeg ikke promillemåler i webcammet?

Edit 2: Amicule, deliciae, num is sum qui mentiar tibi?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Idag merket jeg(jeg er full) at jeg aldri går for jenter sone er under 7. Jeg kjører alltid på de som er over meg selv i status på en måte. Og det suger llitt, fordi jeg da sliter litt mer med å få napp. Jeg er både kresen og kjiping på samme tid på en måte!!! Daemn skal være digg for at jeg prøver og da går det ikke som oftest bra!!!!!

Lenke til kommentar
Jeg har et kjapt spørsmål: Jeg vet at de fleste video"kurs" varer alt mellom 8 timer og 3 dager, men finnes det en rask gjennomgang av det viktigste på 2-3 timer. Evt et middels avansert kurs som ikke nødvendigvis forklarer hva en neg er eller hvor viktig hygiene er, men som tar for seg litt praktisk stoff uten å vare i en forbanna evighet? Jeg er litt lei av å se på forteller laaange historier om sitt eget liv eller høre Tyler forklare samme konsept 11 ganger for at idiotene skal forstå det - jeg vil gjerne ha en komprimert versjon. Noen forslag?

Foundations eller Flawless Natural, kanskje?

Må sies at det er Tyler som har foundations. (har fått inntrykk av at du ikke liker han, kanskje greit å informere)

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg kan anbefale.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Bra sagt.

Men å ingorere følelsene for henne en stund gidder jeg ikke, simpelthen fordi det ikke går. Hvorfor? Fordi hun reiser bort om ikke lenge, og da ser jeg henne ikke på flere år. Derfor nytter det ikke å kødde det til nå. Tenker (som nevnt tidligere) på å bare si det rett ut, da blir det enten closing på meg, eller C&B. Så, noen som har noen innvendinger mtp. å si det rett ut?

Som sagt tidligere, og viss du vet hva du driver med (Som du ut i fra egne uttalelser ikke gjør) så funker det. Men i din situasjon, tror jeg du står ovenfor en jente som vil frike totalt ut.

Selvfølgelig alltid ett håp, så derfor burde du prøve ;)

Jeg fatter dog ikke hvorfor du vil stifte LTR med en jente som reiser bort i årevis snart. kanskje hun er drømmedama akkurat nå, men glem ikke at det altid finnes en flottere jente.

Idag merket jeg(jeg er full) at jeg aldri går for jenter sone er under 7. Jeg kjører alltid på de som er over meg selv i status på en måte. Og det suger llitt, fordi jeg da sliter litt mer med å få napp. Jeg er både kresen og kjiping på samme tid på en måte!!! Daemn skal være digg for at jeg prøver og da går det ikke som oftest bra!!!!!

Jeg har samme "problem". ikke at det irriterer meg så veldig akkurat ;)

Jeg har faktisk større problemer (AA) med å åpne mindre pene damer enn pene damer. Tror det kommer av at jeg ikke er tilstrekkelig tiltrukket, og dermed føler jeg at jeg ikke har en genuin grunn for å åpne dem.

Endret av El Matador
Lenke til kommentar

Jeffys del av Transformations er det jeg kommer på som passer best til kriteriene dine. Kort varighet (underkant av et par timer) og middels avansert, men kanskje ikke så praktisk orientert som du er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...