Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tidenes guide. Tre filmer, folkens - mer skal ikke til!

My thoughts exactly; la oss kaste bort hele kvelden med mest mulig filmer!

Nei, det holder nok massevis med en film.

I guiden hans skrev han forresten at filmen ikke skulle ha for mye sex i seg. Hvorfor? Jeg leie ofte simple filmer (slik at man ikke trenger å henge helt med i filmen) med mest mulig sex.

Lenke til kommentar

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

Temaparty i dag. James Bond fest. Wuhu!

I morgen blir det tidenes hagefest som jeg og en venninde og Topicus her arrangerer. Regner med mellom 120-150 stk som kommer.

Awesomeness has just been taken to the next level!

Planene for boysa her?

Lenke til kommentar
Alle planene for helgen gikk rett i vasken, og min siste sjanse til å close hun jeg har gamet i lengre tid gikk til helvete. Targetet mitt drar laaangt til utlandet, så da kommer vel han stygge choden (gamle "kompisen") til å knulle henne.

Hvem skulle knulle sa du?

Lenke til kommentar

Noen som har gode erfaring med å legge seg flat som en .... for en jente? Hun her har jeg gamet tidligere, og kunne K-closa target rimelig greit for et halvt år siden. Etter det dabba alt helt av, og jeg drev med noen andre. Nå er jeg blitt badass keen på henne, men har ikke tid til å game henne særlig lengre, så lurer på en aldri så liten snarvei (?) :O

Fy f'' som jeg choder når jeg prøver å hooke drømmebaben :(

Lenke til kommentar
Alle planene for helgen gikk rett i vasken, og min siste sjanse til å close hun jeg har gamet i lengre tid gikk til helvete. Targetet mitt drar laaangt til utlandet, så da kommer vel han stygge choden (gamle "kompisen") til å knulle henne.

Hvem skulle knulle sa du?

Blabla. Chode og chode.. Han er bare ei skikkelig balle, og jeg hater han - det som er noe drit er at targete mitt viser interesse for han...
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Tror det er slik hele planeten har det, du skal være rimelig dyktig for å ikke chode rundt drømmejenten din. Hvor enn mye du vil si at hun er bare en vanlig jente, så er hun ikke det for deg. Det er bare de dyktigste som slipper unna dette, da Chosen har vist oss at han klarer dette. Kanskje Chosen kunne si oss noe om det, savner dine geniale innlegg ;) *hinte*

Jeg har det slik selv, klarer å close alle jenter... men rundt det ene targetet blir jeg bare chode med AA, overtenking og hele pakka. Sabla irriterende :( Det eneste smarte jeg kan komme opp med er at du prøver å ignorere følelsene dine for henne en stund.

-----------------------------

Ellers har dette vært IOI-uke, med jenter som tar på meg, jenter som masserer meg og jenter som viser genuin interesse. Utrolig nok er det kun LTR-targetet mitt som jeg ikke klarer å hooke, nå som jeg inser at AA er blitt et mindre problem enn før. Kanskje begynner natural-veien endelig å betale seg for meg, da jeg får en mer tiltrekkende personlighet :hmm: Jaja, glory er glory :D

Denne helga skal bli chill, og mandag er det konsert på Valle. Deretter er det sol og strender i 20 dager, i Syden. Livet er herlig, noen ganger...

Lenke til kommentar

Tror det er slik hele planeten har det, du skal være rimelig dyktig for å ikke chode rundt drømmejenten din. Hvor enn mye du vil si at hun er bare en vanlig jente, så er hun ikke det for deg. Det er bare de dyktigste som slipper unna dette, da Chosen har vist oss at han klarer dette. Kanskje Chosen kunne si oss noe om det, savner dine geniale innlegg ;) *hinte*

Jeg har det slik selv, klarer å close alle jenter... men rundt det ene targetet blir jeg bare chode med AA, overtenking og hele pakka. Sabla irriterende :( Det eneste smarte jeg kan komme opp med er at du prøver å ignorere følelsene dine for henne en stund.

Bra sagt.

Men å ingorere følelsene for henne en stund gidder jeg ikke, simpelthen fordi det ikke går. Hvorfor? Fordi hun reiser bort om ikke lenge, og da ser jeg henne ikke på flere år. Derfor nytter det ikke å kødde det til nå. Tenker (som nevnt tidligere) på å bare si det rett ut, da blir det enten closing på meg, eller C&B. Så, noen som har noen innvendinger mtp. å si det rett ut?

Kanskje Chosen kunne si oss noe om det, savner dine geniale innlegg ;) *hinte* 

Enig :)

Endret av KAKEGUTT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Sex Drive er den ultimate datefilmen. Den er så latterlig grov, hilarious og samtidig simpel at man alltid vet hva som skjer selv om man har kysset i 20 minutter.

Har sett filmen Basic Instinct med bortimot alle damene jeg har tatt med hjem.

Funker hver gang. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...