Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Sett i litt over en time nå, helt ok. Men begynner å bli rimelig lei alt basic stuff, så må nok gå litt mer i dybden fremover, though teori begynner å kjede meg..

Noen håpefulle spirer som har noe å dele fra helgen? Har selv vært på treningssamling, så ble lite med sarging der :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herre. Jeg blir så sinnsykt tiltrukket av de damene som er "forbudt". Møtte på x'en til en god kompis ikveld, og det trengtes alt av viljestyrke jeg hadde for å holde meg unna henne. Det var akkurat som om hun var ekstrra digg fordi hun var "forbudt" eller "umoralsk" å prøve seg på. Får dårlig sammvittighet, men samtidig er det vanskelig å temme lystene.

Fakkkkk. :mellow:

Den beste sexen jeg har hatt har vært med eksen til en kompis, som nesten var sammen med en annen kamerat. Eller forsåvidt sexen med ei god venninne av eksen, på eksen sin fest. Det er "forbudt", og er ergo jævlig spennede. Spenning=flørting.

Lenke til kommentar

På fredag holdte jeg på å få mitt første one night stand, men presterte og sovne når jenta skulle hente kondom som jeg hadde i jakka og når jeg våkner neste dag er hun borte...

I går holdt jeg litt på med en jente som en kompis av meg har hatt et øye for før, men siden hun ikke liker han så sa kompisen min at det var greit at jeg prøvde meg på henne. Hadde så vidt fått med hun inn på et rom da kompisen min kommer inn og klikker så det var den kvelden =/

btw så er jeg 17år så får ikke praktisert pua så mye. Det eneste er når jeg er på fester der jeg ikke kjenner så veldig mange.

Lenke til kommentar
Herre. Jeg blir så sinnsykt tiltrukket av de damene som er "forbudt". Møtte på x'en til en god kompis ikveld, og det trengtes alt av viljestyrke jeg hadde for å holde meg unna henne. Det var akkurat som om hun var ekstrra digg fordi hun var "forbudt" eller "umoralsk" å prøve seg på. Får dårlig sammvittighet, men samtidig er det vanskelig å temme lystene.

Den beste sexen jeg har hatt har vært med eksen til en kompis, som nesten var sammen med en annen kamerat. Eller forsåvidt sexen med ei god venninne av eksen, på eksen sin fest. Det er "forbudt", og er ergo jævlig spennede. Spenning=flørting.

Du har helt rett. Hun jeg møtte igår ser jævlig bra ut, og jeg er rimelig sikker på at hun har hatt et godt øye til meg før. Dette i kombinasjon med at jeg var ganske drita gjorde det helt sinnsykt fristende å prøve meg på henne, men jeg hadde ikke hjerte til å gjøre det mot kompisen min. Bruddet var ikke pent og det er nok fortsatt en del følelser inni bildet. Måtte nesten bli bros over hoes, selv om det suuuger.

Fant kompisen din ut at du hadde sex med eksen hans forresten? Og isåfall, hvordan reagerte han?

Lenke til kommentar

han fant det heldigvis aldri ut, men de var ikke sammen lenge heler, værre er det med den andre kompisen som fant det ut. Vi har delt rom før, men da var han akkurat ferdig med hun. Han tok det jævlig pent, men nå var aldri dama noe spesielt pen - men desto bedre i senga. Noe som igjen kan være fordi hele greia var småkinky. Nå skal det også sies at jeg vært bort på litt for av jentene i vennekretsen min, som har skapt litt dårlig stemning til tider. Anbefales ikke, og jeg har hittilt holdt forsettett mitt om å ikke gå på "forbudte" damer, men jobber aktivt med venninnene til eksen. Det er viktig : D

Lenke til kommentar
Noen som har en tilnærmet komplett liste med IOIs? Skal se hvor historisk blind jeg var i går kveld :p

• She reinitiates conversation when you stop talking.

• She giggles.

• She touches you.

• She tries to get rapport and build comfort with you.

• She looks back and glances at you repeatedly every minute or so.

• She tosses her hair (to see if you will look).

• If eye contact happens from a distance, she holds it for a second.

• She smiles at you.

• She stands nearby (proximity).

• She interrupts your conversation from nearby or laughs at

something you said.

• While walking by, she turns her body toward you or brushes

against you.

• She says something to her friend and they both giggle.

• She asks you for a light or the time or in any way initiates a

conversation.

• While you're talking to her group, she is particularly talkative

(to get your attention).

• She asks you for your name.

• She asks you your age. (Make her guess.)

• She compliments you.

• She is playful and tries to challenge you.

• She's disagreeing but laughing.

• She's punching your arm but laughing.

• She uses nicknames for you.

• She plays with her hair while talking to you.

• When she is sitting next to you her leg touches yours.

• She repeatedly touches you in any way.

• She asks if you have a girlfriend.

• She mentions your girlfriend without knowing if you actually

have one.

• When she has to go to the bathroom, she comes back.

• She holds eye contact for longer periods of time when she

speaks with you.

• She avoids mentioning her boyfriend.

• If it comes up that you like something, she mentions that she

likes it, too, or needs someone to show her how to do it.

• When she says or does something, she looks at you to see your

reaction.

• She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking.

• She introduces you to friends.

• She buys you a drink.

• She calls you a player or a heartbreaker.

• On her way put, she reapproaches to tell you that she is leaving.

(Get her number.)

• On your way out, she asks you where you are going. (Invite her.)

• She returns your calls.

• She invents reasons to be near you, interact with you, or have

isolation with you.

Ting hun unngår å gjøre som er IOIs:

• Her friends go (to the bathroom or bar or dancing), but she

stays.

• She comes to see you and hangs with you for extended periods.

• If you move, she follows you or waits for you.

• She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close.

• She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token

resistance to avoid feeling like a slut).

Lenke til kommentar

Amen to that..

Ang. det med ekser er det en i min krets også som oppfører seg som en drittsekk. Med en gang han hører det går dårlig mellom f.eks. en kompis og dama, kaster han seg over henne. Dette har ført til at alle snakker bak hans rygg, og misliker det han gjør, og til tider han.

Lenke til kommentar

Forbidden fruit er farlig.

Jeg var i utlandet med dama til en venn (vi var flere, men typen var ikke der). En natt satt vi begge to halvnakne, alene og hadde en liten drikkelek. Endte med at jeg gikk til mitt eget rom og la meg. Jeg er en alt for god venn!

Lenke til kommentar
Forbidden fruit er farlig.

Jeg var i utlandet med dama til en venn (vi var flere, men typen var ikke der). En natt satt vi begge to halvnakne, alene og hadde en liten drikkelek. Endte med at jeg gikk til mitt eget rom og la meg. Jeg er en alt for god venn!

Var ute med noen kamerater på lørdag, og det var ei jente der som var all over meg hele kvelden, men jeg hadde hørt noe greier om at en av kameratene hadde noe på gang med hu så jeg holdt meg unna, for så å finne ut i ettertid at de ikke hadde noe på gang allikevel :new_woot: Niceguys finish last eh?

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar

Bedre å tape en random dame og beholde en kompis fremfor å miste kompisen. Selv om det viste seg at de ikke holdt på likevel var det rett avgjørelse av deg. Får da være måte på hvor desperat man skal være, trenger ikke fly på alle som vil :p

Lenke til kommentar
Bedre å tape en random dame og beholde en kompis fremfor å miste kompisen. Selv om det viste seg at de ikke holdt på likevel var det rett avgjørelse av deg.

Det som var tankegangen min og.

Får da være måte på hvor desperat man skal være, trenger ikke fly på alle som vil :p

Men nå har det seg sånn at jeg ikke har sånn fryktelig mye imot at denne dama vil ;) Men jeg er rimelig sikker pa at jeg får en sjangse til uansett, så no harm done..

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar
Jeg er så utrolig redd for å drite meg ut på denne.

Dette er sikkert det siste du vil høre, men oddsene dine synker ganske drastisk når du har denne holdningen overfor henne. Samme hvor mye man prøver å skjule at man har denne holdningen vil den skinne gjennom på et eller annet plan. Det er ikke akkurat den typen holdning som fremmer "abundance-mentality" og "non-reactiveness" (for å bruke litt av PU-lingoen). Du burde rett og slett prøve å sette ned tempoet ditt følelsene dine utvikler seg for henne i litt, og heller sondere terrenget for å finne ut hvorvidt det er falske forhåpninger eller om det har noe for seg.

Lenke til kommentar
Da ligger det et intervju av meg på http://rockstarpickup.com/ for de som er interessert

Morsom lesning. Må si jeg humret litt for meg selv når jeg leste dette av Unique

En gang ble en jente så dritt lei av at jeg ikke tok ting videre, så hun prøvde å eskalere til sex på eget initiativ. Jeg ble så nervøs at hun kunne høre hjertet mitt banke mens hun satt ved siden av meg.

Jeg fikk panikk, løp ut av huset hennes og kastet opp ute i gata…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...