ArmenMinAU Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Slightly buzzed er vel turnoff i daygame. Lenke til kommentar
Syler__pua Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke nødvendigvis, blir du busta på det er det bare å dekke over med at du hadde en insane kveld dagen før. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Slightly buzzed er det aldri noen som legger merke til, spesielt hvis de aldri har truffet deg før. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hmm, aner jeg en viss alkoholikerspire? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Edgar Allen Poe, Peter O'Toole, Richard Dawkins, Jim Morrison, Johnny Cash og meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke Dawkins, Hitchens. For ikke å glemme meg og Fleming. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror jeg egentlig tenkte på Richard Dawson (men er litt usikker), men du har rett i at det er Hitchens som er alkis-ateisten. Lenke til kommentar
Gjest nettby Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 inspirert av han nettbyfyren nå sist skulle jeg bare sjekke markedet på nettby og la inn profilbilde og litt tekst, og hun ene jeg bare snoka på i natt har allerede tatt kontakt. hun har kjæreste, men var veldig rask til å spørre om msn, cam og mobil. og viser tydelig interesse, kjæreste eller ikke. tror hun er i ferd med å sette på cam selv også. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noe nettet har nok av så er det tøsete jenter Kan ha det utrolig gøy med sånne jenter. Personlig liker jeg å ha en frekk undertone, som de kanskje ikke helt plukker opp, da koser jeg meg. Lenke til kommentar
Gjest nettby Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noe nettet har nok av så er det tøsete jenter Kan ha det utrolig gøy med sånne jenter. Personlig liker jeg å ha en frekk undertone, som de kanskje ikke helt plukker opp, da koser jeg meg. hun virka ganske kort, så jeg må nesten legge henne på is. fikk den her på msn: hun sier: heisann jeg sier: hei jeg sier: finner du deg jobb da? hun sier: du var veldig søt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Et spørsmål til folket. Hvordan er alkohol inntaket deres når dere er ute og 'sjanter'? Relativt lavt. Sjeldent over brisen. Det er dog når jeg sarger. Ellers er det som regel over the top hun sier:du var veldig søt Hun er 14? Endret 5. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Et spørsmål til folket. Hvordan er alkohol inntaket deres når dere er ute og 'sjanter'? Altfor høyt i 90% av tilfellene. inspirert av han nettbyfyren nå sist skulle jeg bare sjekke markedet på nettby og la inn profilbilde og litt tekst, og hun ene jeg bare snoka på i natt har allerede tatt kontakt. hun har kjæreste, men var veldig rask til å spørre om msn, cam og mobil. og viser tydelig interesse, kjæreste eller ikke. tror hun er i ferd med å sette på cam selv også. Nice - da har du sikkert en bra profil, for de fleste jenter snakker ikke med deg selv om du "snoker" på deres profil. Er det noe nettet har nok av så er det tøsete jenter Kan ha det utrolig gøy med sånne jenter. Personlig liker jeg å ha en frekk undertone, som de kanskje ikke helt plukker opp, da koser jeg meg. Så riktig at det gjør vondt. Jeg har startet å kun gå for de som skriver Singel, noe som stort sett er jenter på 17-19 år eller damer på 30-50. Akkurat der jeg liker dem : ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hun sier:heisann jeg sier: hei jeg sier: finner du deg jobb da? Må bare kommentere det der litt. Her begynner du å frame deg som Mr. Nice Guy. Altså som en koslig venn som gjerne hjelper til med å skaffe henne jobb Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvem sier at mr. nice guy can't get laid? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvem sier at mr. nice guy can't get laid? Alle can get laid Om jeg var ute etter å "get laid" hadde jeg frama meg på en annen måte Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hun sier:heisann jeg sier: hei jeg sier: finner du deg jobb da? Må bare kommentere det der litt. Her begynner du å frame deg som Mr. Nice Guy. Altså som en koslig venn som gjerne hjelper til med å skaffe henne jobb Pøh, ser ikke problemet her. Skulle hatt minst en 10x så lang samtale skulle man kunne sagt noe sånt. Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hun sier:heisann jeg sier: hei jeg sier: finner du deg jobb da? Må bare kommentere det der litt. Her begynner du å frame deg som Mr. Nice Guy. Altså som en koslig venn som gjerne hjelper til med å skaffe henne jobb Helt fantastisk at du greide å tolke alt det utifra spørsmålet "finner du deg jobb". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vet det var meget tidlig, men framinga begynner fra første ord. Og jeg ser ikke mer, så jeg sier ikke at han har frama seg sånn hele samtalen Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vet det var meget tidlig, men framinga begynner fra første ord. Og jeg ser ikke mer, så jeg sier ikke at han har frama seg sånn hele samtalen Men hvordan i all verden får du "finner du deg jobb" til å bli til "jeg vil gjerne hjelpe til med å skaffe deg jobb, prinsesse!!"? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vet det var meget tidlig, men framinga begynner fra første ord. Og jeg ser ikke mer, så jeg sier ikke at han har frama seg sånn hele samtalenMen hvordan i all verden får du "finner du deg jobb" til å bli til "jeg vil gjerne hjelpe til med å skaffe deg jobb, prinsesse!!"? Jeg har da ikke fått det til å bli det? Jeg snakker om at han begynner framer seg som en venn, ikke som en tøffel. Uansett var det ingen big deal, bare et lite point på første setningen så hvorfor dere gjør så mye utav det forstår jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå