Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Demantios skrev:
Å kontrollere når man skal ha utløsning

Jeg vet så absolutt hva jeg snakker om, om du mener jeg ikke har det så sier du at å komme for tidlig og for seint skjer like ofte for erfarne som uerfarne

Lett det vel, erfaren eller uerfaren. Folk som har en kuk vet hvordan de skal bruke den. Kommer de tidlig så vet de det også.

Lenke til kommentar
  ArmenMinAU skrev:
Lett det vel, erfaren eller uerfaren

Nå motsier du degselv igjen:

ArmenMinAU skrev:
  Tatt av vinen skrev:
Alkohol is the shit. :)
Not when u have to bang her 3 hrs beofre something cums out.

ArmenMinAU skrev:
Folk som har en kuk vet hvordan de skal bruke den.
Hva mener du med det? Det er mye lettere å ha kuk enn å ha sex

ArmenMinAU skrev:
Kommer de tidlig så vet de det også.
Sa du ikke akkurat at det var så lett å kontrollere?
Lenke til kommentar
  Kalinken skrev:
  rEkiym skrev:
http://video.google.ca/videoplay?docid=2009352446961728591

Cajun i action, for dere som ikke har sett han enda. Han er mildt sagt helt syk.

Cajun er god i MM, ja, men mer direkte natural game er hakket mer interessant for min del. Denne videoen, som jeg postet en tid tilbake, men som er verdt en reprise, viser hva jeg prater om. Han sier egentlig bare masse usammenhengende jibberish, men han får det allikevel til å funke fordi det ikke-verbale er så solid.

*video*

Det der er sykt smooth. Eller, smooth og smooth, men det går fort. Når du legger på presset han spiller med der, så er det imponerende! Morsomt å se hvordan han oser italiensk playboykjekkas på lang vei, og drar det helt i land.

Og takk til White(?) som postet The DiCarlo Kino Escalation Ladder. Noe verdt å tenke på. Jeg har brukt "nei, se du har noe hår/whatever på kinnet" for så å stryke det bort, veldig tidlig i en samtale. Kanskje gjør det litt tidlig. Får sjå.

Og en ting som har irritert i meg i det siste. Det heter ikke at jenta hadde attraksjon til deg. Eksempel på en attraksjon er Eiffeltårnet eller Sinnataggen i Oslo. Det heter tiltrekning.

Lenke til kommentar
  Demantios skrev:
  ArmenMinAU skrev:
Lett det vel, erfaren eller uerfaren

Nå motsier du degselv igjen:

ArmenMinAU skrev:
  Tatt av vinen skrev:
Alkohol is the shit. :)
Not when u have to bang her 3 hrs beofre something cums out.

ArmenMinAU skrev:
Folk som har en kuk vet hvordan de skal bruke den.
Hva mener du med det? Det er mye lettere å ha kuk enn å ha sex

ArmenMinAU skrev:
Kommer de tidlig så vet de det også.
Sa du ikke akkurat at det var så lett å kontrollere?

Om man er langt nede i flaska og nesten ikke har følelser igjen i understellet, vil det være mye vanskeligere å komme enn det vil være å holde igjen. Skjønner ikke at folk klarer å holde styr på dette når de er dritings.

Lenke til kommentar
  Frigata skrev:
Stole på? Ganske smal sak å dikte opp ein heftig FR då. Skal vedde på at halvparten av all FR's i denne tråden er løgn og fanteri, dvs. sjølvsmiger.

Vet ikke helt hva jeg skal kalle deg. Men du er hvertfall jævla bitter på alle folk som driver med pick up. Uansett hva du skriver i tråden er det jo faen ikke annet enn syting og bullshit.

Lenke til kommentar
  Frigata skrev:
Stole på? Ganske smal sak å dikte opp ein heftig FR då. Skal vedde på at halvparten av all FR's i denne tråden er løgn og fanteri, dvs. sjølvsmiger.

Om jeg hadde skrevet en lang saftig FR her inne, hadde jeg gitt en laaaang faen i om dere tror den er sann eller ikke. Hvorfor skal jeg bry meg om sutrekopper som deg? Har jeg noe å bevis for deg?

Det viktigste er at jeg vet jeg har opplevd noe fett, ikke hva dere tror på.

Lenke til kommentar
  rEkiym skrev:
  Frigata skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal kalle deg. Men du er hvertfall jævla bitter på alle folk som driver med pick up. Uansett hva du skriver i tråden er det jo faen ikke annet enn syting og bullshit.

:w00t:

Lenke til kommentar
  Demantios skrev:
Make me believe you. Har aldri sett noen info om annet enn teori fra deg, og da gjerne forskjellige meninger hver gang. Hva med en FR? For sånn det er nå ser jeg på deg som en KJ

Akkurat dette reagerte jeg også litt på. Forstår virkelig ikke poenget med den holdning, hvem her er ute etter å bevise noe som helst? Man får ta imot rådene man får eller ignorere dem, men "bevis for meg" er noe de færreste gidder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Noen som har prøvd å choke jenta? Og da mener jeg ikke ødelegge pusterøret, men å klemme ømt på hver side av halsen, altså hovedpulsåren. Prøv det ut på third base.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var vel egentlig ute etter førstehåndserfaring, ikke et brukernavn.

Til nå har jeg fått blandet tilbakemelding. Digger det selv, men noen jenter takler ikke at du rører halsen deres før du har bygget massiv komfort.

Lenke til kommentar
  wh1te skrev:
Noen som har prøvd å choke jenta? Og da mener jeg ikke ødelegge pusterøret, men å klemme ømt på hver side av halsen, altså hovedpulsåren. Prøv det ut på third base.

Jeg gjør det rimelig konsekvent, 20% fordi jeg vet at det kan øke spenningen og godfølelsen og 80% fordi jeg liker dominanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...