Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Fleire venninner av meg har sagt til meg at dei er dritt lei av klengete prettyboys når dei er på byen, dvs. folk som lyser sjekking-satt-i-system lang veg.

"Do you guys think I look like a drug dealer?"

Synes du det lukter systematisk sjekking?

Og Cajun er for øvrig temmelig langt unna å være prettyboy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://video.google.ca/videoplay?docid=2009352446961728591

Cajun i action, for dere som ikke har sett han enda. Han er mildt sagt helt syk.

Cajun er god i MM, ja, men mer direkte natural game er hakket mer interessant for min del. Denne videoen, som jeg postet en tid tilbake, men som er verdt en reprise, viser hva jeg prater om. Han sier egentlig bare masse usammenhengende jibberish, men han får det allikevel til å funke fordi det ikke-verbale er så solid.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Alkohol har aldri stoppet meg fra å komme. Lucky me! :D

Dog, når vi er inne på det, så kom jeg ikke under "andre akt" denne søndagen... Lett helgens store nederlag.

Et fint tips hvis dere skal på date i sommervarmen. Pakk ned et pledd, bestikk, sprudlende vin, kjøp jordbær og Iskrem i boks og stikk til en park / strand / whatever. Piknikk med Is, Jordbær og sprudlende vin vil få det til å kile i trusa hos jenta!

921_1.jpg i recommend.

Mhm, smule klisjé kanskje?

Lenke til kommentar
Alkohol har aldri stoppet meg fra å komme. Lucky me! :D

Dog, når vi er inne på det, så kom jeg ikke under "andre akt" denne søndagen... Lett helgens store nederlag.

Et fint tips hvis dere skal på date i sommervarmen. Pakk ned et pledd, bestikk, sprudlende vin, kjøp jordbær og Iskrem i boks og stikk til en park / strand / whatever. Piknikk med Is, Jordbær og sprudlende vin vil få det til å kile i trusa hos jenta!

921_1.jpg i recommend.

Mhm, smule klisjé kanskje?

Pff...dette er så klassisk romantisk setting du kan få det, pluss han tar med en vin(hu blir lettere med på ting fordi folk trur de kan gjøre alt og legge skylda på fylla). Det pluss sol og varme gjør isen.

Resten er i hendene på deg selv:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For å generalisere: Jenter elsker klisjè. Dessuten, hvor mange er det som tar med jenter ut på en sukkersøt landtur med sprudlevann? Forslaget til Touchdown er per definisjon ikke klisjè i det hele tatt.

Jeg anbefaler alle å gjøre det og komme med tilbakemeldinger. Skal prøve å få gjort det innen helgen (jeg skal ikke ta med Dorian).

Nå har alle som klager på at tråden har sklidd ut fått et mission.

Edit: Var for øvrig ute med sletteknappen :) Ikke vondt ment, men greit å ha orden i tråden.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Klisje eller ikke, det funker fett som faen.

Jenter sier at de ønsker å dra på "romantiske dates" med gutter. Noe jeg ikke vanligvis drar på. Jeg har oftest gått for den enkleste og letteste (og kanskje kjedelige) veien for min del.

Men tenkte nå at jeg skulle prøve ut noe sånt romantisk. Enkelt, romantisk og samtidig sex-frembringende. Denne daten består bare kun av fem punkter, hvor fire punkter øker lysten hennes:

1. Sol/Varme

2. Alkohol

3. Jordbær

4. Deg

5. Is

(Isen øker vel ikke direkte lysten hennes, men det gjør noe ekstra ut av "jordbærene")

Derfor er det gold.

Dere ligger på et teppe sammen. Easy accsess for seksuell kino! Få hun til å mate deg med et jordbær. Mat hun med is. Skål. Rull rundt på teppet. Kyss med is rundt hele munnen. Vær leken og lystig.

Korrekt det White sier. Hvis du mener det er klisje: Hvor mange tror du har tatt hun med på en slik date før? Som nevnt tidligere så ønsker jenter romantiske dates som man ser på filmene. Men de blir aldri invitert med på de. Hvis så, så gjøres de oftest i en "she is the prize" ramme.

Her er rammen at dere skal slappe av i sola med is, men dere havner i en romantisk boble.

Det gjør hun veldig trygg på deg, og fjerner "player" assosiasjoner. Hvis du kun er ute etter et single-lay så er det kanskje ikke den beste fremgangsmåten da det gjøre hun interessert i deg. Men ellers sier jeg go for it!

Prøv det ut! Jeg har hatt suksess med det. Hvorfor skal ikke du?

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Not when u have to bang her 3 hrs beofre something cums out.
Det er sjeldent et problem om man er erfaren. Som uerfaren derimot kan det fort skje. Men det er vel bare bra egentlig

MM funker dårlig i Norge!
Ikke nødvendigvis, det kommer helt ann på hva av det og hvordan man bruker det

Gamet mitt har vært ganske solid i det siste. Å være sexual er visst greia mi.
Make me believe you. Har aldri sett noen info om annet enn teori fra deg, og da gjerne forskjellige meninger hver gang. Hva med en FR? For sånn det er nå ser jeg på deg som en KJ Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Det er sjeldent et problem om man er erfaren. Som uerfaren derimot kan det fort skje. Men det er vel bare bra egentlig

Whats the difference? Vi har alle runka siden vi var 12. Burde egentlig være lettere å holde seg om man er erfaren, selv om det ikke var det jeg prøvde på :p

Make me believe you. Har aldri sett noen info om annet enn teori fra deg, og da gjerne forskjellige meninger hver gang. Hva med en FR? For sånn det er nå ser jeg på deg som en KJ

Bah, FR is not for me. Om det skjer noe stort skal jeg vurdere å skrive en, men hvorfor sitte inne å skrive når man kan være ute å oppleve? Selvfølgelig er det hjelpsomt for å se tilbake på hva man har gjort feil og rett før, men FR's er også skryt. De beste ser ingen grunn til å skryte.

Lenke til kommentar
Whats the difference? Vi har alle runka siden vi var 12. Burde egentlig være lettere å holde seg om man er erfaren, selv om det ikke var det jeg prøvde på :p
Jo mer erfaren jo lettere kan man som regel kontrollere det. Å være erfaren med onani hjelper ikke å kontrollere når man har sex

Bah, FR is not for me. Om det skjer noe stort skal jeg vurdere å skrive en, men hvorfor sitte inne å skrive når man kan være ute å oppleve? Selvfølgelig er det hjelpsomt for å se tilbake på hva man har gjort feil og rett før, men FR's er også skryt. De beste ser ingen grunn til å skryte.
Skryte? Det har vel heller med å dele erfaringer og inspirere
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Å være erfaren med onani hjelper ikke å kontrollere når man har sex

Jo, det gjør det. Mange gutter har problemer med å få orgasme under samleie fordi de er vant til å onanere.

Lenke til kommentar
Å være erfaren med onani hjelper ikke å kontrollere når man har sex
Jo, det gjør det. Mange gutter har problemer med å få orgasme under samleie fordi de er vant til å onanere.
Om man har problemer med å få orgasme under samleie er man ikke flink til å kontrollere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...