Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra du minte meg på det. Eksamen i IT2 på torsdag. Fikk 3- på heldagsprøva, så må nok lese litt på det.

Noen som har opplevd noe kult i helga da? Noe som er relevant til tråden?

Veit ikke helt om det passer seg, men har nå kommet ganske "godt i gang" med dama. Hu var som nevnt jomfru da jeg møtte hu, og nå har vi allerede prøvd ut et noen stillinger. Hu er fortsatt ikke helt "inn-pult", men det kommer seg, og hu har ikke særlig vondt enda. Jeg veit ikke hvorfor, men har nå hørt av tre jenter(som jeg har hatt sex med) føler seg "så trygge og vel" rundt meg. Dunno what, but I'm doing something right.

Anyways, good for me. Nå stikker jeg på trening og blir sexy og brun(er solarium der :D) og så blir det øving til IT, og til slutt en gåtur med dama i skogen. Får se om vi ikke finner oss et sted å ha det litt gøy uti der også ;)

Lenke til kommentar

Har kommet litt i prat med ei på face

Ser jeg henne på byen, tror jeg vet en event hun skal på. Går jeg bort, ser på henne, fikser på luggen hennes (ganske sikker på at hun blir å ha det) late som jeg skal til å kysse henne, så bare si noe som f.eks "damn, jeg liker jenter som deg"

Is my game on?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Jeg aner ikke hva jeg skal si, en del av meg driver med facepalm og en annen del liker ideen sabla bra. Uansett, jeg skal prøve å være så rasjonell som mulig...

Tingen er at du altså ikke har møtt hun før, i virkeligheten? Avhengig av hva dere har snakket om, så må du tilpasse KINO til det. Selvfølgelig er dette en rå idé, men jeg vet at jeg ikke har baller nok til å kjøre på slik... og da skaper jeg en jævla merkelig vibe med dette. Klarer du dette her, uten at det creeper noen ut? Husk, hun føler det du føler...

Personlig sverger jeg til denne her, da jeg får et noenlunde bra overblikk over hvordan jeg gjør ting... men så driver jeg med slow game akkurat nå.

Denne helgen har jeg vært mindre produktiv enn en potet, men så er jeg mentalt sliten etter at jeg hadde tidenes mest stressende uke på skolen. Samtidig som jeg prøver å game mitt gamle target, og nå må jeg drive med KINO for å ikke ende opp i LBJF-sonen. Føler meg så sabla dum når jeg må tenke på DHV, KINO kroppspråk og være underholdende samtidig. Tror jeg skal bare skape en frame, og deretter drite i DHV... eller hva synes dere om DHV?

Lenke til kommentar
Jeg veit ikke hvorfor, men har nå hørt av tre jenter(som jeg har hatt sex med) føler seg "så trygge og vel" rundt meg. Dunno what, but I'm doing something right.

Anyways, good for me.

Jeg vet hva du gjør. Du gjør sånn som lærerboka fra ungdomsskolen sier. "vær så inderlig forsiktig med jenten du har sex med." dakar, de er jo bare noen små stakkerer som må behandles SVÆRT varsomt. :(

Sikkert positivt det der, noen jenter liker å ha det "trygt og velt". men eg sier bare dominanse

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar
Jeg vet hva du gjør. Du gjør sånn som lærerboka fra ungdomsskolen sier. "vær så inderlig forsiktig med jenten du har sex med." dakar, de er jo bare noen små stakkerer som må behandles SVÆRT varsomt. :(

Sikkert positivt det der, noen jenter liker å ha det "trygt og velt". men eg sier bare dominanse

Edit for dårlig formulering.

Man er avhengig av at jent er trygg på deg. Man er ikke avhengig av å behandle jenta som en sart liten blomst for å oppnå dette. Jeg vil påstå at jeg er relativt dominant og "røff" samtidig som de jentene jeg har hooket opp med har følt seg trygge.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Har kommet litt i prat med ei på face

Ser jeg henne på byen, tror jeg vet en event hun skal på. Går jeg bort, ser på henne, fikser på luggen hennes (ganske sikker på at hun blir å ha det) late som jeg skal til å kysse henne, så bare si noe som f.eks "damn, jeg liker jenter som deg"

Is my game on?

I og med at du spør, så er du ikke sikker. Usikkerhet smitter, og du vil faile.

Nå er jeg ikke jente, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde freaka.

Lenke til kommentar
Enig med thrice. Jeg vil absolutt ikke bli behandla som en "sart liten blomst", men det betyr ikke at jeg ikke vil føle meg trygg på den jeg har sex med. For min del er null trygghet = null sex.

nå mente jeg ikke at man skulle skremme livet til kjerringa med domiansen heller. men det skjønte dere sikkert.

Lenke til kommentar

Jeg vil bli kjent med henne, henge med henne, kanskje danse med henne (på uteplassen da), og ta det som det kommer. En plass må man bare ta det ifra, fordi hvem vet når jeg treffer henne neste gang

Nei, det gameon spørsmålet var vel mer retta til dere naturals og hva enn som har peiling på dette? Jeg skal nok klare å sjarmere henne på en eller annen måte (få henne til å smile iallefall) Hun må bare se på meg som en seksuell attraktiv person også, bare det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis du er ute etter en game-relatert kommentar, har jeg en enkel: Ikke forfør henne før hun er tiltrukket av deg. Har du aldri snakket med henne i virkeligheten, er hun sannsynligvis ikke tilstrekkelig tiltrukket av deg.

Når det er sagt så synes jeg godt du kan kjøre på slik du beskrev, så lenge det er deg, men hvis du vil gjøre det fordi det høres ut som noe en PUA ville gjort, kommer du til å crashe.

Møt henne, vis dine gode sider, bygg komfort og vis at du er komfortabel med sex (for eksempel ved å prate om det på en non-creepy måte). For all del ikke vær noe du ikke er. Hvis du kan danse, så drar du henne med ut på dansegulvet. Gjør det du har lyst til, enkelt og greit.

Ikke si "damn, jeg liker jenter som deg" hvis du ikke har snakket med henne før og hvis det er avtalt at dere skal møtes den kvelden. Den kan du spare til senere på kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...