Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg innså ikke hvor lite mann jeg er før jeg kjøpte ansiktsmaske i jordbærsmak (da melon ikke er min greie lenger) og hvitvin til ikveld og noen spurte meg om jeg skulle se kampen, og jeg med hånden på hjertet kunne innrømme at jeg ikke ante hva de snakket om.

Pinot!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her: Hva gjør man når man har skrevet melding til en dame du møtte forrige helg, og får svar tilbake: "Hvem er du?"

Noen gode svar på dette?

Har du ikke noe å buste henne for?

Du fikk jo tross alt nummeret, så en viss connection må dere ha hatt.

"Han superkjekke fyren du stjal ølen til på festen hos Martin. Skal tilfeldigvis inn til byen til uka, lyst til å være med på en kaffi på tirsdag? Hilsen Bob"

Lenke til kommentar

Hvis den første meldingen din var "Hey baby, skjera?" så er det ikke overraskende at hun ikke vet hvem du er - og da vil neste melding være en oppklaring. Da hadde jeg heller ringt og åpnet med "Hei, det er Stefan som du traff forrige helg - han kjekke ja." og tatt det derifra.

Lenke til kommentar
Folkens da, naturals vet ikke hva de driver med. How could they know?

..Fordi de like lett kan bestemme seg for å analysere sjekkingen som en pua kan? :roll:

Så en Natural er en som finner ut av sjekketeori selv, istedefor å lese teori. Altså mystery er en natural innen mystery method.

Dersom det kun er naturlig, så vil det si at med en gang han finner ut av sjekketeorien så er det ikke naturlig lengre. Da tenker han over hva han gjør, og er per denne definisjonen ikke en natural.

Lenke til kommentar

La meg bryte det ned for deg:

Natural = En som IKKE har vært i kontakt med PU materiale og som samtidig er flink med kvinner. Å analysere på egenhånd og lese fra en bok er to, helt forskjellige ting.

PuA = En som har måtte lese seg opp (andrehåndserfaringer).

Dette betyr altså at noen Pu "guruer" er natural. Overgangen fra chode til natural er altså fint mulig.

Natural er misbrukt her inne, jeg mener at man ikke kan gå fra å være en PuA til natural. Iværtfall ikke 100%.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Så hvis man bare er naturlig god sjekker, men skjønner hva man gjør bra, så er man ikke natural? Dummeste jeg har hørt..

Bare skrev en logisk slutning ut i fra hvordan du definerte det. Litt merkelig at det skulle være det dummeste du har hørt.

Du skrev at en natural er en naturlig god sjekker, som tenker over sjekkingen sin. Men med en gang han ikke lenger gjør det som er naturlig, men følger sine egne satte rutiner, så er han jo per definisjon ikke lengre natural, men en rutinefølger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det gikk ikke til helvete i kveld. Det gikk overraskende bra. Deretter ble det bedre. Jeg pimper rødvin foran forumet med Cheers i bakgrunnen. Sengen min er ikke ensom. Mitt største ankepunkt er at hun ikke liker South Park. Derfor akter jeg å sitte her litt. Mål for kvelden: Hun hater røyk. Jeg har røyket. Suck my tongue.

Heia Barcelona.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ble tilbydd en Dorian, men jeg avslo. Jeg tok en wh1te. Uselvisk og givende. Herregud så støl jeg er. HERREGUD så lenge siden jeg skrev forrige innlegg! Snakk om å undervurdere seg selv. Jeg tok virkelig i wh1te i natt. Rødvin og melkesjokolade til meg.

Lenke til kommentar
Ekte menn skryter ikke over at de er naturals på et forum.

Ekte menn skryter ikke over at de er PUA's på et forum

Hva har skjedd med begrepet PUA? Hvorfor blir folk i denne tråden her sett på som det. Sånn jeg ser det er alle jeg vet om i denne tråden PUA-aspiranter, bortsett fra Chosen_One og Seth.

Så å dømme PUA's etter folk som løper rundt i tråden her og roper "awesome awesome awesome awesome awesome, yeah AWESOOOOME!" skulle det for min del vært litt mindre av

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her: Hva gjør man når man har skrevet melding til en dame du møtte forrige helg, og får svar tilbake: "Hvem er du?"

Noen gode svar på dette?

Tell her

Crash and burn vil jeg si, bare ikke altfor mye :p
Bare litt CnB? 50% Crash, 50% success? Hva mener du? Det er ikke noe crash det der, hvordan klarer du deg på byen om du gir opp så lett? :p
Lenke til kommentar

Noen gode svar på dette?

Det var meg du prøvde å sjekke opp i baren. Husker du ikke at du kjøpte flere drinker til meg og prøvde å tvinge meg hjem til deg? Men venninda di nekta deg det siden du var for full? Så sa du at jeg MÅTTE sende melding slik at vi kan dra til las vegas og gifte oss.

Herregud! Stay of the cosmo's!!!

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...