Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja har lest den, men skjønner ikke spesielt mye. Mye rare ord og slik. Du har nok riktig at en sånn kommentar kan vekke interesse. Hva er laid-back attidude? Er vel ikke helt sikker der.

Laid-back attidude er at du er avslappet og tar livet med ro. "Det er ikke no stress lissom..." Du lar deg heller ikke påvirke så lett av hva andre mener...

Lenke til kommentar
Wow, nå støtte jeg på et veldig uventet problem. Jeg prøvde meg på Cube routinen, men tror du ikke dama er for blond til å forstå poenget?

Virker som du har litt kjennskap til "game". Og da vet du sikkert at det aldri er target sin feil at du blir avvist eller misforstå, det er alltid din feil. Lær av dine feil og sørge for at du ikke gjør det igjen. Så glemmer du hele greine etter du har tenkt gjennom det.

Var det kanskje noe med måten du la frem The Cube på som gjorde at hun ikke helt forstod hva du ville frem til... ;)

Lenke til kommentar

Ja, det er sant det du sier PUM, men hun er fremdeles ikke så veldig skarp at det gjør noe... :p

Fryktelig irriterende å være i militære mens jeg prøver å game.

Jeg vet at jeg kan bruke uniformen til det positive, men det er ikke så lett når hele den lokale damegjengen hater alle fra garnisonen :\

Dimm om 30 dager, da blir det byturer på meg <3

Lenke til kommentar
Ja, det er sant det du sier PUM, men hun er fremdeles ikke så veldig skarp at det gjør noe... :p

Fryktelig irriterende å være i militære mens jeg prøver å game.

Jeg vet at jeg kan bruke uniformen til det positive, men det er ikke så lett når hele den lokale damegjengen hater alle fra garnisonen :\

Dimm om 30 dager, da blir det byturer på meg <3

Hehe! Du prøver fremdeles og få det til og bli hennes feil for at det slo feil. Jeg vet selv at man ikke trenger og være veldig skarp for og forstå The Cube, har selv tatt den på mindre kloke jenter. Men skal ikke krangle med deg på det punktet, det tjener ingen av oss på.

Så da sier vi oss enige om at du kanskje burde legge det frem på en annen måte neste gang også er vi gode venner, ikke sant? :)

Blir sikkert knall når du kommer ut av militæret, by tur hver helg :) Stå på og forsett og test ut ting :)

Lenke til kommentar
Hehe, du har helt rett. Øvelse gjør mester, men jeg må nok finne på noe annet en the cube også, er redd for å treffe på noen som sier "hørt den før"...

Det finnes mange enkle små og morsomme rutiner der ute som er gode i oppstartsfasen. The Cube er ikke så enkel og koble opp til gaming da, med tanke på at det er en veldig god cold read (noe man kan si om en person så det virker som du kan masse om den personen, men den tingen du sier passer til ca 95% av alle menneskene der ute). Man kan si man fant den i artikkel om sosial psykologi eller noe slikt. Finnes mange bra unnskyldninger hvis du føler du trenger det

Lenke til kommentar
Du vet at det er forskjell på homofil og voldtektsforbryter, ikke sant? Den ene har følelsemessige og seksuelle forhold med likekjønnede, den andre har seg med folk uten deres samtykke.

Psilo.. Det var en spøk :roll:

Jada, den klassiske "det var en spøk"-unnskyldningen. Ro, ro.

At sånne kommentarer/spørsmål blir foreslått syns jeg egentlig bare er med på å bekrefte mine mistanker. Det er ikke skarpe kniver dere går etter. Hvorfor skulle det være attraktivt å bruke ordet "homsete" som noe negativt? I mine øyne oser hele setningen av usikkerhet, svakhet og en frykt for å skille seg ut, og det er garantert kvinnemennesker der ute som tenker i de samme banene.

Lenke til kommentar
Tydeligvis, tror jeg holder meg borte, kjerringa ble jo sinna når jeg prøvde å forklare bedre.

Som om jeg ikke forklarte godt nok førstegangen :p

Da funket jo The Cube da.

Ettersom du da hadde grunn til å nexte dumme tøsa.

Men som PUM, nevner over. "Det er alltid min feil". Det har blitt min livsfilosifi når jeg fucker ting opp. Er faktisk ganske deilig å tenke det og. "Det var min feil, ikke noe jeg kan gjøre med det nå. GJør det bedre neste gang" NEXT!

Endret av alkymisten
Lenke til kommentar
Jada, den klassiske "det var en spøk"-unnskyldningen. Ro, ro.

At sånne kommentarer/spørsmål blir foreslått syns jeg egentlig bare er med på å bekrefte mine mistanker. Det er ikke skarpe kniver dere går etter. Hvorfor skulle det være attraktivt å bruke ordet "homsete" som noe negativt? I mine øyne oser hele setningen av usikkerhet, svakhet og en frykt for å skille seg ut, og det er garantert kvinnemennesker der ute som tenker i de samme banene.

*Kremt* Ikke ta alle under en kam nå da...

Dette er kun en ferdig lagd åpner som folk kan velge og bruke eller se bort fra. Alle må tilpasse seg etter hvilken person de selv er, og denne rutinen passer for noe men ikke for alle.

En siste ting, du sier "i dine øyne"... Det er jo ikke deg vi skal sjekke opp ;)

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Skjære alle under en kam. Ikke ta, ikke gre.

Jeg forholder meg bare til det jeg leser her og det jeg selv har opplevd. Dere sier at dere kan plukke opp stort sett hvem som helst, alt fra tyggisgumlende fjortiser til fine fruer. Jeg får inntrykk av at det begrenser seg til svært enkle utgaver av førstnevnte, og jo mer jeg leser, jo mer forsterkes det inntrykket.

Jeg skjønner også at det ikke er meg som skal sjekkes opp, men jeg nekter å tro at jeg er den eneste som klarer å ta slikt skuespill for noe annet enn det det er. Skal man følge populær tankegang skal det jo være omvendt, menn skal være enkle og bare tenke med kuken og jevnaldrende kvinner skal ha +3 år på modenhetbaken. Skjønner også at man ikke skal pule på Mensa-medlemskortet til den andre parten, men litt omløp bør det jo være.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Du missforstår når det gjelder disse rutinene du leser psilo.

Poenget er at folk som er uerfarne (Som meg) bruker rutiner som andre folk har lagt. Dette for at du kan konsentrere deg om kroppspråk, holdning, nervøsitet etc istedenfor å konsentrere deg om hva du faktisk sier.

Når du begynner å mestre alt det overnevnte, begynner du å lage ditt eget materiale som passer de enkelte jentene du bruker det på.

Canned materiel er til for å lære, når du begynner å bli flink, bruker du ditt eget materiale...

Lenke til kommentar

Evig skeptiker altså:)

Men allright, jeg kan forstå deg. Hva har du selv opplevd da? Har du sett en PUA in action? Det er flere felles trekk som går igjen hos alle jenter, på samme måte som det er flere felles trekk som går igjen hos oss menn. Ut ifra det har det blitt lagd flere teorier om hvordan sjekke, men man må alltid kalibrer. Man sjekker ikke opp de to typene damer du never på samme måte, men det går jeg ut ifra du vet ;)

Ett ligg er et ligg. Det er vel slik det funker. Om hun er pen, men hjernedød spiller ingen rolle. Fantastisk romantisk :roll:

Dine ord, ikke mine ;)

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar
Ett ligg er et ligg. Det er vel slik det funker. Om hun er pen, men hjernedød spiller ingen rolle. Fantastisk romantisk :roll:

Nå vet jeg ikke hvem du siktet til med den kommentaren, men de aller færreste (ihvertfall de jeg kjenner), driver på med dette for å få seg et knull hver helg. Selv bruker jeg det for å skaffe meg større sosial sirkel, og for å bli mindre sjenert rundt fremmede folk.

Dette kan brukes i så mange flere sammenhenger en å sjekke damer.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvem du siktet til med den kommentaren, men de aller færreste (ihvertfall de jeg kjenner), driver på med dette for å få seg et knull hver helg. Selv bruker jeg det for å skaffe meg større sosial sirkel, og for å bli mindre sjenert rundt fremmede folk.

En sosial sirkel der man er velsignet fri for å faktisk tenke over det man snakker om? ;)

AtW

Lenke til kommentar

Sett mange av klippene som ligger ute og mange av replikkene de bruker, i hvertfall i Norge, hadde vært regelrett tåpelig. Hadde en fyr snudd seg å spurt meg om jeg brukte tanntråd før eller etter jeg pusset hadde jeg lurt om han var frisk i hodet. Er det jenter som ikke er opp til ørene drita og med høyere iq enn 70 som faller for dette? :/

Lenke til kommentar

En sosial sirkel der man er velsignet fri for å faktisk tenke over det man snakker om? ;)

AtW

Selvfølgelig kan jeg snakke om hva jeg vil selv om jeg har brukt dette til å bli kjent med en person. Jeg sitter ikke å lyver når jeg snakker med dem.

Poenget med systemet er ikke at du skal lyve å si en hel haug med statiske ting, det er mer måten du sier ting på, hvordan kroppspråket, holdningen og hvor fort/seint du går frem.

Lenke til kommentar

Hmmm....

Kort forklaring, i håp om og oppklare et par ting her:

Game er basert på teorier som flere personer har lagd. Ut fra disse teoriene kan man lære seg bedre og snakke med jenter/damer. Som sagt tidligre, så er det mange fellestrekk som jenter har uansett hvilke iq eller miljø de er i. På lik linje som oss menn har flere fellestrekk uavhengig av iq eller miljø. Men man må selvsagt kalibre seg etter personen man snakker med, uten og være en annen person. Man skal aldri påta seg en sosial maske for og lure noen i seng eller noe slikt. Hvis det er dette inntrykket du har av game, så er du velkommen til og sende meg en PM så kan jeg ta det med deg der.

Det kan også nevnes at det egentlig har veldig lite og og si hva du faktisk sier. Kommer ann på kilden vi går ut fra, men selve ordene du sier står kun for 5-10% av det totalt budskapet. 30-35% blir oppfattet av tonefallet mens resterende prosent blir oppfattet av kroppspråket. Derfor har det faktisk veldig lite og si hva du faktisk sier, så lenge du sier det på riktig MÅTE. Jeg har selv åpnet en gruppe med jenter med helt latterlige ting og hatt en god samtale med de.

I denne tråden snakker vi generelt om sjekking, men jeg vil nevne at game (hvor "opplæring" i sjekking foregår) kan man lære mye mye mer enn bare dette. Det kommer ann på personen som setter seg inn i materialet. Personlig så har jeg endret meg veldig mye i det siste året, så for meg har gaming også vært godt for selvutvikling.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar
Jeg forholder meg bare til det jeg leser her og det jeg selv har opplevd. Dere sier at dere kan plukke opp stort sett hvem som helst, alt fra tyggisgumlende fjortiser til fine fruer.
Er det jenter som ikke er opp til ørene drita og med høyere iq enn 70 som faller for dette? :/
Jada, flertallet av jenter faller for gode PUA'er. Jeg mistenker at dere har litt feil fokus på dette her, det er ikke enkelte teite sjekkelinjer som skal dra damer, som f.eks.

"en undersøkelse har vist at 90% av alle jenter masturberer i dusjen... vet dere hva de andre 10% gjør?"

"nei"

"ok, dere må være blandt de som masturberer da..."

Poenget ligger IKKE i hva slags tull man sier til jentene, hvertfall ikke åpneren. Det er sosial status jentene puler, ikke sjekkelinjer. Det er klart, noe smart må man finne på å si etter hvert, men poenget ligger ikke i hva du sier, mer hvordan du sier det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...