Touchdown Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er cluet Stakan, man burde faktisk tenke så lite som mulig. Når du sitter hjemme så gjerne tenk gjennom og analyser ting, hva som går bra og dårlig og alt det der, prøv å få det inn slik at det blir naturlig for deg. Slik at når du kommer deg ut så burde alt bare ligge klart i bakhodet og komme som automatiske reaksjoner. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Akkurat det jeg har gjort etter jeg bestemte meg for at jeg ville ha det litt mer morro. Etter fest/byn og lignende tenkte jeg på hva som hadde skjedd, og hva som kunne vært gjort annerledes. Lærte sykt mye av det, og er glad for at jeg lærte på den måten, gjennom erfaring. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 wh1te skrev: prøver alt de kan å sjekke jenter. Den vanligste metoden er 2cool4school med hvitt skjerf og solpudder. Srsly? Merker jeg er litt glad jeg ikke bor i din by.. ang. at PUAs får seg mer enn naturals, er det ikke nødvendigvis fordi de er bedre. En stor faktor er nok at en PUA går ut hver helg med klart mål om å sjekke og få seg noe, mens naturals og chodes kanskje mye oftere går ut bare for å ha det gøy med kjente, uten definerte mål om å få et nyp. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 ArmenMinAU skrev: Naturals aner ikke hva de selv gjør. Det er helt feil. Har faktisk peiling på hva vi driver med, vi også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 toth skrev: wh1te skrev: prøver alt de kan å sjekke jenter. Den vanligste metoden er 2cool4school med hvitt skjerf og solpudder. Srsly? Merker jeg er litt glad jeg ikke bor i din by.. Nei, egentlig ikke, men til en viss grad. De byene jeg har vært mest ute i (Stavanger og Bergen) har vært infiltrert av denne typen - ikke at jeg har noe i mot det. Det har likevel gjort at jeg foretrekker å ferdes på litt mer brune plasser. Jeg liker live gitarspilling og mørkt øl i glasset. For all del, jeg har ingenting i mot at gutter pynter seg, men når jeg oppdaget hvor mange gutter som faktisk bruker dekkstift og andre "fremmede" produkter, fikk jeg litt sjokk. Det verste er at jeg for tiden ikke bor i en by en gang, men gi det et par uker til, så er jeg klar til å ta en av Norges største byer med storm. Bygda har blitt metroseksuell! Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvis man har et snev av hukommelse og læreevne, er det ingen grunn til at naturals ikke skulle vite hva de driver med nei. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva er jeg da? Kunne ikke dra damer i det hele tatt for noen år siden, klarer meg bra nå, men driver heller ikke med PUA Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 wh1te skrev: toth skrev: wh1te skrev: prøver alt de kan å sjekke jenter. Den vanligste metoden er 2cool4school med hvitt skjerf og solpudder. Srsly? Merker jeg er litt glad jeg ikke bor i din by.. Nei, egentlig ikke, men til en viss grad. De byene jeg har vært mest ute i (Stavanger og Bergen) har vært infiltrert av denne typen - ikke at jeg har noe i mot det. Det har likevel gjort at jeg foretrekker å ferdes på litt mer brune plasser. Jeg liker live gitarspilling og mørkt øl i glasset. For all del, jeg har ingenting i mot at gutter pynter seg, men når jeg oppdaget hvor mange gutter som faktisk bruker dekkstift og andre "fremmede" produkter, fikk jeg litt sjokk. Det verste er at jeg for tiden ikke bor i en by en gang, men gi det et par uker til, så er jeg klar til å ta en av Norges største byer med storm. Bygda har blitt metroseksuell! Ser heldigvis ikke mye av tendensen i kristiansand. Pynting, ja - solpudder og pretty-boys, not so much. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 wh1te skrev: For all del, jeg har ingenting i mot at gutter pynter seg, men når jeg oppdaget hvor mange gutter som faktisk bruker dekkstift og andre "fremmede" produkter, fikk jeg litt sjokk. Guilty. Jeg skal hjem til ansiktsmaske nå, og har gledet meg i hele dag. Dekkstift begynte jeg med på skoleballet for noen år siden, da lovet mamma meg at det ikke var flaut. Selvsagt har ingen noengang oppdaget det, og heldigvis har jeg vært mindre plaget av urenheter i 20-årene. Solpudder har jeg enda ikke gått til anskaffelse av da jeg tenkte å gå for naturlig sol i år (solarium altså), men det er absolutt noe verdt å vurdere hvis man ikke får særlig med farge i sommer. Jeg brukte "klapaucius" religiøst da jeg spilte The Sims, hvorfor skulle jeg ikke bruke cheats irl? Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har aldri tatt sol før, men vurderer det denne sommeren da jeg ikke skal på noen ferie til utlandet. (Kanskje en tur til Nederland, men thats it.) Ekke så kult å være bleikeste kidden på stranda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ansiktsmaske er greit. Det bruker jeg også en gang i blant. Hvis jeg vil surfe på looks på byen gjør jeg følgende dagen før: 1. Peelingmaske 2. Dusj 3. Barbering 4. Oljebasert hudkrem 5. 20 minutter i solarium 6. Vitamin C-maske 7. Søvn Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Touchdown skrev: Jeg har aldri tatt sol før, men vurderer det denne sommeren da jeg ikke skal på noen ferie til utlandet. (Kanskje en tur til Nederland, men thats it.) Ekke så kult å være bleikeste kidden på stranda. Trenger da absolutt ikke til utlandet for å bli brun. Ta et par dager på sjøen og i hagen/på stranda/volleybanen så er jo saken biff. Jeg har vært på hytta i helga, samt spilte et par timer sandvolley igår, og er ikke langt unna bronsefargen. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 toth skrev: Touchdown skrev: Jeg har aldri tatt sol før, men vurderer det denne sommeren da jeg ikke skal på noen ferie til utlandet. (Kanskje en tur til Nederland, men thats it.) Ekke så kult å være bleikeste kidden på stranda. Trenger da absolutt ikke til utlandet for å bli brun. Ta et par dager på sjøen og i hagen/på stranda/volleybanen så er jo saken biff. Jeg har vært på hytta i helga, samt spilte et par timer sandvolley igår, og er ikke langt unna bronsefargen. Jeg blir aldri brun her i Norge, uansett hvor mye jeg soler meg... Men med en gang jeg er i utlandet får jeg farge på 1-2-3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er jo rett og slett veldig ulogisk. Lenke til kommentar
Gjest pual Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dorian Gray skrev: wh1te skrev: For all del, jeg har ingenting i mot at gutter pynter seg, men når jeg oppdaget hvor mange gutter som faktisk bruker dekkstift og andre "fremmede" produkter, fikk jeg litt sjokk. Guilty. Jeg skal hjem til ansiktsmaske nå, og har gledet meg i hele dag. Dekkstift begynte jeg med på skoleballet for noen år siden, da lovet mamma meg at det ikke var flaut. Selvsagt har ingen noengang oppdaget det, og heldigvis har jeg vært mindre plaget av urenheter i 20-årene. Solpudder har jeg enda ikke gått til anskaffelse av da jeg tenkte å gå for naturlig sol i år (solarium altså), men det er absolutt noe verdt å vurdere hvis man ikke får særlig med farge i sommer. Jeg brukte "klapaucius" religiøst da jeg spilte The Sims, hvorfor skulle jeg ikke bruke cheats irl? Dorian, jeg må rett å slett gi deg creds for det fantastiske utsagnet! :!: Ellers da PUAs, hvordan tolker dere tøff i pysjamas? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hva er forskjellen på vanelig sjekking og PU/PUA? Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 samebror skrev: hva er forskjellen på vanelig sjekking og PU/PUA? begrepet ''vanlig skjekking'' er subjektivt, og du vil egentlig ikke få noe godt svar Samme gjelder i mindre grad for PU/PUA Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 takk, er folk som vil ha full rapport av meg om forskjellen på de to delene Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Forskjellen er vel veldig enkelt forklart at PUAs leser seg til det andre prøver/flakser seg til. Samt at en PUA normalt vil være evindelig mer analytisk i sin sjekking enn en regular dude. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Denne tråden ble plutselig mye mindre interesting enn den var da den handlet om FRs og PUA teori ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå