Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gang jeg var med en jente spurte hun meg etterpå om hvor mange jeg hadde hatt sex med før henne. Jeg prøvde å spøke det bort og si "noen hundre", men hun fortsatte å spørre og _skulle_ absolutt vite svaret, noe jeg ikke ville si. Hva bør jeg gjøre i slike situasjoner?

 

De gangene jeg har fått det spørsmålet så har jeg sagt at det er 2 stykker, med et smil om munnen. Jeg sier da noe som ikke stemmer overens med kroppspråket mitt. Dette er nok en test, for og se om du virkelig er den du utgir deg for og være. Slik jeg har oppfattet det så er det sjeldent jenter/damer faktisk bryr seg om hvor mange du har ligget med.

Den ene gangen jeg sa sannheten på dette spørsmålet, etter jeg begynte med PU, så vinklet deg det over til at det er bedre og ha en med seksuell erfaring kontra en som ikke har det. Jenta sa seg enig og ferdig med det.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt17en

Hei! Trenger hjelp til en liten ting. Har observert en pen jente på skolen en liten stund nå. Tenkte jeg nå så snart skal ta steget videre. Jeg vet nå hva hun heter og hva hun driver med siden jeg har funnet henne på facebook. Jeg har en filosofi at jeg aldri tar første kontakt ved hjelp av nett (facebook, msn o.l.), men ta kontakt på liven. Hun er liksom ikke i den gjengen jeg er i, så har ikke noe spesiell kontakt med hun. Det jeg lurte på er om det er gale å si "hei, hva er det du heter egentlig?", evt hva mer går ann å si.

Er gutt på 17 år.

Håper på svar fra proffene ;)

 

Skriver i gjesteposting grunnet jeg ikke vil avsløre meg i forhold til kjente som skriver mye på dette forumet.

Lenke til kommentar

Hvis du har selvtillit fra helvete og til månen, så skulle det gå kjempebra.

 

Men hvis du kommer ut med den linjen og virker litt smånervøs, så blir du "lest" med en gang. Hvis hun ikke har et øye med deg fra før, så blir du nok skutt rett ned.

 

Alltid en sjangs for at alt går bra, men spørs nå veldig hvor du kommer i fra. (sosialt/selvtillit)

 

Men nå skal jeg la playerne komme med sine innspill.

 

PS! Det er jævlig mange måter å sjekke opp jenter på, finnes ikke noe fasit. Nå er jeg stor fan av naturlig gaming stil, så noe Mystery method finner du ikke her.

 

Pick up master: Hvor står du hen i rekkene? Like natural som PUA?

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Hei! Trenger hjelp til en liten ting. Har observert en pen jente på skolen en liten stund nå. Tenkte jeg nå så snart skal ta steget videre. Jeg vet nå hva hun heter og hva hun driver med siden jeg har funnet henne på facebook. Jeg har en filosofi at jeg aldri tar første kontakt ved hjelp av nett (facebook, msn o.l.), men ta kontakt på liven. Hun er liksom ikke i den gjengen jeg er i, så har ikke noe spesiell kontakt med hun. Det jeg lurte på er om det er gale å si "hei, hva er det du heter egentlig?", evt hva mer går ann å si.

Er gutt på 17 år.

Håper på svar fra proffene ;)

 

Skriver i gjesteposting grunnet jeg ikke vil avsløre meg i forhold til kjente som skriver mye på dette forumet.

 

Approach hun med noe mye bedre en den linja der. Noe kreativt. Har du lest første side i denne tråden? Ekstremt mye bra tips der :)

 

"Du, jeg trenger en jentes mening om noe her - er rosa skjorter på menn homsete" med en laid-back attidude eller lignende. Vær kreativ.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt17en
Hvis du har selvtillit fra helvete og til månen, så skulle det gå kjempebra.

 

Men hvis du kommer ut med den linjen og virker litt smånervøs, så blir du "lest" med en gang. Hvis hun ikke har et øye med deg fra før, så blir du nok skutt rett ned.

 

Alltid en sjangs for at alt går bra, men spørs nå veldig hvor du kommer i fra. (sosialt/selvtillit)

 

Men nå skal jeg la playerne komme med sine innspill.

 

PS! Det er jævlig mange måter å sjekke opp jenter på, finnes ikke noe fasit. Nå er jeg stor fan av naturlig gaming stil, så noe Mystery method finner du ikke her.

 

Pick up master: Hvor står du hen i rekkene? Like natural som PUA?

Kan vell ikke akkurat si jeg har selvtillit så langt som helvete til månen, men er ikke kjempe nervøs for å si det sånn. Kan være den setningen ikke akkurat er den beste, men takk for tipset. Er notert ;)

Jepp får vente til proffene/playerne ser på denne.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt17en
Hei! Trenger hjelp til en liten ting. Har observert en pen jente på skolen en liten stund nå. Tenkte jeg nå så snart skal ta steget videre. Jeg vet nå hva hun heter og hva hun driver med siden jeg har funnet henne på facebook. Jeg har en filosofi at jeg aldri tar første kontakt ved hjelp av nett (facebook, msn o.l.), men ta kontakt på liven. Hun er liksom ikke i den gjengen jeg er i, så har ikke noe spesiell kontakt med hun. Det jeg lurte på er om det er gale å si "hei, hva er det du heter egentlig?", evt hva mer går ann å si.

Er gutt på 17 år.

Håper på svar fra proffene ;)

 

Skriver i gjesteposting grunnet jeg ikke vil avsløre meg i forhold til kjente som skriver mye på dette forumet.

 

Approach hun med noe mye bedre en den linja der. Noe kreativt. Har du lest første side i denne tråden? Ekstremt mye bra tips der :)

 

"Du, jeg trenger en jentes mening om noe her - er rosa skjorter på menn homsete" med en laid-back attidude eller lignende. Vær kreativ.

Ja har lest den, men skjønner ikke spesielt mye. Mye rare ord og slik. Du har nok riktig at en sånn kommentar kan vekke interesse. Hva er laid-back attidude? Er vel ikke helt sikker der.

Lenke til kommentar
Hei! Trenger hjelp til en liten ting. Har observert en pen jente på skolen en liten stund nå. Tenkte jeg nå så snart skal ta steget videre. Jeg vet nå hva hun heter og hva hun driver med siden jeg har funnet henne på facebook. Jeg har en filosofi at jeg aldri tar første kontakt ved hjelp av nett (facebook, msn o.l.), men ta kontakt på liven. Hun er liksom ikke i den gjengen jeg er i, så har ikke noe spesiell kontakt med hun. Det jeg lurte på er om det er gale å si "hei, hva er det du heter egentlig?", evt hva mer går ann å si.

Er gutt på 17 år.

Håper på svar fra proffene ;)

 

Skriver i gjesteposting grunnet jeg ikke vil avsløre meg i forhold til kjente som skriver mye på dette forumet.

 

Hey!

 

Bra filosofi du har, det er alltid best og ta steget face to face.

 

Det kommer jo litt ann på hvordan du vil at dette skal ende, om du ønsker og bli bedre kjent med henne fordi hun er en type du vil evt bli kjæreste med så kan du jo ta tiden til hjelp. Du kan jo begynne med et enkelt "Hei" når du går forbi henne i gangen, så du vet med sikkerhet at hu legger merke til deg. Dere går jo på samme skole, så du ser henne jo hver dag... ;) Etter et par dager fra da du sa hei, kan du spørre henne "i forbifarta" hvordan det går med henne.

Eller (dette krever stor selvtillit) så kan du jo bare gå rett opp til henne og spørre om hun har lyst til og være med deg på et eller annet. Helst da noe du vet hun liker, så dere har noe til "felles" ;)

 

Jeg er ikke fan av og gi ut direkte linjer, for en sånn linje kan fort bli falsk siden den viker øvd. Og det legger jenter fort merke til, og det vil du ikke skal skje...

 

Hvis du ønsker mer utdybende info så spør mer, eller send meg PM.

Lenke til kommentar
Pick up master: Hvor står du hen i rekkene? Like natural som PUA?

 

Jeg brukte noen enkel, men få rutiner i starten for og bygge opp selvtilliten min. Nå kjører jeg kun natural game, altså ingen rutiner lenger. Jeg har funnet ut hva de forskjellige rutinene gjør med jenter og hvilke "knapper" de trykker på. Så jeg bruker den kunnskapen slik at jeg får mer flyt i samtalen og slik at den blir mest lik meg.

Jeg tenker aldri på game når jeg er in-field.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...