Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Stikkord:

Whiskey

MGP-seier og påfølgende eufori hos samtlige jenter

Smakfull hevn fra en toppidrettsutøver (munnen er enda øm)

Kvasi-LMR fra undertegnede (always faithful)

Tidlig kveld uten å bli truet med bank (som for 365 dager siden)

God natt. Noen som skal kose med det fagre kjønn i morgen? Dere har min velsignelse. Det skal nemlig jeg.

Lenke til kommentar
  conflict skrev:
Finn på noe eksentrisk. Si at du skal race petter solberg på en bane i skogen utenfor byen der du bor. Eller si at du skal rane en bank. Eller ett eller annet fancy. Da vil jenta huske deg og fortelle alle vennene sine hvor fet du er =)

fordi du finner på totalt idiotiske unnskyldninger for å få hu ut, så vil hun fortelle alle hvor fet du er?

Lenke til kommentar

Nei. Men hvis han hadde funnet på noe eksentrisk så hadde hu jo gjort det. Hvor kult hadde det ikke vært om han skulle hoppe fallskjerm eller noe slikt, og dermed måtte stikke tidlig! Poenget var at han kunne vise at han hadde et kult liv slik at folk huska han for det, ikke at han skulle bruke en av de logisk nok totalt overdrevne forslagene mine.

Jeg hadde ihvertfall heller likt å føle at jeg fikk være en del av den fantastiske hverdagen til personen enn å føle at jeg ble kasta ut fordi h*n ikke ville være med meg. Men meg om det.

Lenke til kommentar
  strix skrev:
jeg klarer faen ikke være "badboy", det ligger meg ikke naturlig. Jeg er altfor classic, liker jeg ei jente, så liker jeg henne. Prøvde å kjøre juggler method, det funka på de andre, men ikke på target...

Hva synes dere om Juggler Method?

Lenke til kommentar
  Dorian Gray skrev:
Vi hadde mellom 20 og 30 russ hjemme hos oss i går, i tillegg til vanlige mennesker. Ingen av dem var invitert.

Hvis du ikke bor for deg selv så lever du ikke.

I tillegg til vanlige mennesker kom det 20 russebiler. Ingen av dem invitert. Men så ble heile skiten crasha og purken kom også da.....

Lenke til kommentar
  Dorian Gray skrev:
Hvis du ikke bor for deg selv så lever du ikke.

Har tenkt litt på det jeg og. Gleder meg til å flytte ut, og kjenne på uavhengighetsfølelsen. Jeg er 19 nå, men jeg er fortsatt en liten gutt liksom. Jeg gleder meg til å få lov å vokse opp, skikkelig!

Lenke til kommentar

strix: Jeg fikk den beskjeden av en jente jeg prøvde å ltr-e for ikke så altfor lenge siden, men ved en senere anledning fant jeg ut at hun faktisk var interessert, men kombinasjonen av at hun var litt usikker og at det var ett par uker igjen på skolen gjorde at hun sa det, slik at hun fikk meg "av henne".

Det er ikke alltid slik du tror det er selv om du faktisk får den beskjeden.

Men uansett i dag så traff jeg en (gjennom en venninne) som var skikkelig søt og det virket som om jeg fikk god respons fra hun, rett fra starten av. Kanskje et mulig prospekt i sommerferien... :p

Angående det å bo hjemme, så ja det er nok litt kjipt, men jeg klarer meg nå og i ett år til. (får se hva som skjer da, da jeg er ferdig med årsstudium)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hvordan kan ikke jeg ha lagt merke til denne tråden? Visste ikke at det var noen PUA`s her. :D

Lite tips til bedre selvtillit, vet ikke om det er posta før i tråden, men.

Vis skjult innhold

Jeg er et levende bevis på at det her funker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...