Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

"Does Mr. Cool man get girls"

"HELL NO!"

Du må gjøre noe om du vil noe med denne jenta. Ikke bare lene deg tilbake og være kul. Før du vet ordet av det blir hun lei. Du kan være hard-to-get selv om du viser initiativ og ringer henne. Go for it. Ingen intervju på telefonen. Prat sånn at det blir gøy for deg. Da vil hun også like det. Go.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Og hva var foretrukket?

Jeg har erfart at spørsmålet "var han stor" sitter like løst hos jenter som "hvordan var titsa" gjør hos guttene.

Lenke til kommentar

De som er mest likegyldig til størrelse sier "den trenger ikke være stor, men det skader ikke at den er det", de fleste foretrekker stor kuk som vi gutter foretrekker en pen kropp og enkelte er avhengig av at den stiller gjennomsnittlig eller mer.

Den må ikke være stor, bare den ikke er liten.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det siste hørte jeg også, senest i går, men blant mine har jeg oftere hørt "det er bedre at den er normal enn at den er for stor". Når det er sagt tror jeg "normal" er et mer definert mål en 4-7 inches.

Edit: For å klargjøre: Gårsdagen var sex-samtale ikke sex.

Edit 2: Men nå er det byen. Jeg får ta med meg hjem noe empirisk...

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Det siste hørte jeg også, senest i går, men blant mine har jeg oftere hørt "det er bedre at den er normal enn at den er for stor". Når det er sagt tror jeg "normal" er et mer definert mål en 4-7 inches.

Edit: For å klargjøre: Gårsdagen var sex-samtale ikke sex.

Edit 2: Men nå er det byen. Jeg får ta med meg hjem noe empirisk...

Lykke til!

Forventer en detaljert field rapport som jeg kan kose meg med på mandag!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du kan få transcript fra samtalen jeg nettopp hadde med kjæresten som har vært borte i 104 dager. Jeg fikk også en knytteneve i ansiktet i dag av en kvinne (i ordets rette forstand) som ikke likte at jeg snakket dritt om DDE. For et forbanna søppelband. Jeg begynte ikke å blø en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Verre, jeg bor i en bygd nord for Trondheim (jeg er innvandret fra storby). De er syke. Jeg har funnet et paraplybegrep som dekker forekomst av ting som kloremerker, blåmerker, knust glass, uvenner, facebook requests, bitemerker, ballespark, oppkast, draget, rare blikk, klemmer fra ukjente, nye navn på telefonlisten og absolutt maksimalt bakrus: Whiskeyfylla.

Medisin? Whiskey til frokost. Og biff.

Jeg klarte å overbevise andre om at jeg var prins. Kanskje det var derfor de klorte. For å se om jeg hadde blått blod i årene. Jeg mistenker at kommende kveld blir enda verre. Spennende...

Lenke til kommentar
Og å si "hei" til alle?? Ingen gjør det! Folk vil vel tro du er rusa eller på andre måter gal.

Det er hele poenget med øvelsen! Det er for at du skal lære å gi faen i hva andre syns ;)

Er man plutselig rusa eller gal fordi man sier hei til randoms? :S

Max Stanford hadde en kul rutine for å gjøre seg klar for daygame. Du måler en avstand, f.eks. fra der du står til en lyktestolpe 100 meter frem. På vei ditt skal du gå helt avslappet og "kul" (slik at det ser ut som du nyter øyeblikket) mens du sier hei til alle du går forbi, gutter og jenter. Når du kommer frem til målet ditt, så snur du og går strekningen tilbake men nå skal du gi komplimenter til alle jentene, kun jentene.

Når du har gått disse to strekningene eier du gata :D

(Sikkert ikke 100% slik rutinen var, men slik jeg husker den)

Aldri testet det ut selv dog, da de gangene jeg har daygamet har det vært spontant.

Ellers hadde jeg en vill dag i går :D.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Sier en vilt fremmed "hei" til meg på gata eller i et kjøpesenter, så forventer jeg nærmest at i neste sekund vil de ha penger til et ekte eller falskt formål.

Heldigvis tenker ikke alle som deg. :D Noen blir faktisk positivt overrasket!

Lenke til kommentar

Craaaazy natt igår.. Var på fest, exen min var der også.. Sto ute med noen jenter, en rimelig digg, og koste oss med røyk( noe jeg egentlig aldri gjør til vanlig). Klokken var uttpå natten, og jeg hadde pilset bra og var full av selvtillit. Hun som var rimelig digg sier hun ikke har røyk, jeg tror ikke på hun og skal kroppsvisitere hun.. Begynner rolig med lommene, før jeg beføler puppene hennes og ned mot hennes vagina. 10 minutt senere var det sex i en relativt hard seng. Det beste med dette var at exen min sto i nærheten og så på når jeg visiterte dama.Ahhh, så deilig. Relativ selvtillit-boost når jeg etter sexen fant ut at hun var 4 år eldre enn meg, hun var 21.

Natten avsluttet jeg med å følge en god vennineav exen hjem og fikk meg litt ekstra klining. Helmaks.

Edit: Før dere begynner å kritisere meg for å drite i exen, så bør dere heller lese i tråden jeg har på "Samliv og relasjoner" om hva hun har gjort mot meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...