Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jenta jeg er sammen med sa med en gang etter at jeg hadde kysset henne at jeg var hennes første kyss og spurte rett etterpå hva slags erfaring jeg hadde. Da er det ikke så lurt å begynne å skryte av sin erfaring. Hva ville du sagt?

 

Hmm.. Vansklig en. For det første: Hvor gammle er dere?

Hadde en jente sagt til meg at jeg var hennes første kyss rett etter jeg hadde kyssa henne hadde jeg begynt og lure...

 

Du kunne jo bare sagt at hu kan slappe av, og ikke tenke på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenta jeg er sammen med sa med en gang etter at jeg hadde kysset henne at jeg var hennes første kyss og spurte rett etterpå hva slags erfaring jeg hadde. Da er det ikke så lurt å begynne å skryte av sin erfaring. Hva ville du sagt?

 

Hmm.. Vansklig en. For det første: Hvor gammle er dere?

Hadde en jente sagt til meg at jeg var hennes første kyss rett etter jeg hadde kyssa henne hadde jeg begynt og lure...

 

Du kunne jo bare sagt at hu kan slappe av, og ikke tenke på det.

Vi er 17 år og ble sammen for noen måneder siden. Jeg er ikke så utrolig erfaren, selv om jeg var mer erfaren enn henne. Jeg sa enkelt og greit sannheten, men hva ville du som er litt mer erfaren sagt. Problemet er at det egentlig ikke virker som om hun tror på meg, og tror jeg er mye mer erfaren enn det jeg er.

Lenke til kommentar
Når vi er inne på vippe av pinnen-kommentarer, hva ville dere sagt til en dame som sier: Du er sikkert ikke noe god i senga? Riktignok sagt på en litt spøkende måte.

"Å, joda. Vil du se?" Det er et krav at du har en seng til rådighet og at dere har vært sammen i en liten stund.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Når vi er inne på vippe av pinnen-kommentarer, hva ville dere sagt til en dame som sier: Du er sikkert ikke noe god i senga? Riktignok sagt på en litt spøkende måte.

"Å, joda. Vil du se?" Det er et krav at du har en seng til rådighet og at dere har vært sammen i en liten stund.

 

Hehe. Dette var en dame på byen jeg aldri hadde møtt før

Lenke til kommentar
Vi er 17 år og ble sammen for noen måneder siden. Jeg er ikke så utrolig erfaren, selv om jeg var mer erfaren enn henne. Jeg sa enkelt og greit sannheten, men hva ville du som er litt mer erfaren sagt. Problemet er at det egentlig ikke virker som om hun tror på meg, og tror jeg er mye mer erfaren enn det jeg er.

 

Skjønner. Det hun sikkert ville oppnå med og si en slik ting er om hu kan være sikker på deg, og at hun føler seg usikker fordi hun tror du har mer erfaring enn henne. Og si sannheten i slike tilfeller er som regel en god ting, for da deler du av deg selv og viser at du bryr deg.

 

Jeg ville nok sagt at det ikke har noen betydning for meg, noe det heller ikke hadde hatt hvis jeg var sammen med henne.

 

Jeg tror nok hun bare er usikker på dette med kyssing og sex, noe som er normalt.

Lenke til kommentar
Når vi er inne på vippe av pinnen-kommentarer, hva ville dere sagt til en dame som sier: Du er sikkert ikke noe god i senga? Riktignok sagt på en litt spøkende måte.

 

Nesten alle slike kommentarer er for og teste deg. Siden dette ble sagt med en spøkfull tone er sannsynligheten for at dette er en test veldig stor. Og det beste man kan gjøre er og enten overse kommentaren og forsette med det du holdt på med, eller spille videre på det. Altså du kunne sagt: "Nope, jeg har ikke peil i det hele tatt. Jeg er faktisk jomfru" også da sagt med en spøkende tone. Måten man taper en slik test er når man begynner og forsvare seg med og enten si at man skal motbevise det eller noe slikt. Da "påvirker" det deg.

Lenke til kommentar
etter å ha lest litt her tror jeg at jeg må øke min sosiale verdi. ble dumpet på søndag og har det dritkjipt.
Jeg er overbevist om at du hadde følt deg bedre etter å ha jobbet litt med inner game samme om du hadde blitt dumpet eller ei. Alle har godt av å være stolt av den de er, og å kunne omgås andre mennesker (særlig jenter) uten å føle seg ukomfortabel i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Hehe!

 

Det er egentlig noe som er under evig diskusjon. En PUA er en person som kan en "kunst" og vet hvordan han bruker den.

 

Mystery sin definisjon av PUM (Pick-Up Master) er at man åpner 5 forskjellige set, hvor target fra alle de setta ender opp som kjærste eller et sex forhold. Man skal altså ha "5 på rad".

 

Evt PUG (Pick-Up Guru) er nok en tittel man blir tildelt av andre.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_luring

En gang jeg var med en jente spurte hun meg etterpå om hvor mange jeg hadde hatt sex med før henne. Jeg prøvde å spøke det bort og si "noen hundre", men hun fortsatte å spørre og _skulle_ absolutt vite svaret, noe jeg ikke ville si. Hva bør jeg gjøre i slike situasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...