Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun sa det jo rett ut, hun vil ikke være mer en venner. I min vennegjeng så er det svært normalt at venninnene mine sitter på fanget mitt, så ville ikke nødvendigvis lagt så mye i dette.

Dicktator;

Mener du det er rart at han reagerer når du prøver deg på dama hans?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da var jeg hjemme fra jobb. Ikke særlig mye pent å se på, men jeg fikk med meg en lame krangel blant noen gutter (typisk good looking) om hvem som skulle få ta med seg hun ene jenten de snakket med hjem. Hun er en venninne av meg. Han ene prøvde å ta et bathroom pull, men feilet når han begynte å rasjonalisere hvorfor de burde ha sex på guttedassen. Det er ingenting som er rasjonelt med det, så han skøyt seg selv i foten. Senere på kvelden, etter at vi tømte uteplassen, sendte jeg melding til venninnen min og spurte hvem hennes utkårede var. Hun ringte meg og fortalte at hun hadde blitt med dem hjem på nach og de hadde begynt å krangle ganske heftig om hvem som skulle få lov til å følge henne hjem. Så hun lurte på om jeg kunne gjøre det i stedet. Jeg sa at hun skulle gå hjem, legge seg naken i sengen, slå av lyset og vente. Jeg håper hun skjønte det var kødd. Hvis ikke sovner hun nok snart uansett.

Hvis noen hadde prøvd seg på damen min hadde jeg ikke foretatt meg noe som helst. Jeffy hadde en fin hobby knyttet til dette. Han fikk kjæresten til å gi ut nummeret sitt slik at de sammen kunne høre på alle tilbakestående svarene andre gutter la igjen, for dere som husker det fra The Jeffy Show.

Synd med skoene dine, dude. Reiseforsikringen burde dekke det. Det er bedre å mangle et par sko enn et par tenner, tross alt.

rEkiym: Se på det som en shit test. Det hadde jeg gjort.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

I går var en katastrofe!

Jeg og hun jeg liker satt og snakka. Så kommer disse ordene fra henne:

-Svar meg helt ærlig nå. Har du følelser for meg?

Jeg gjorde så klart tabben og var ærlig :(

Hun sa at hun ikke hadde følelser for meg. Jeg tror egentlig at det var løgn. Men fra og med nå har jeg trekt meg.

Endret av JFM
Lenke til kommentar
jeg nekta med engang, hu heter jjakke på nettby forresten. man ser hu er den typen som er ute etter penger og oppmerksomhet

Det bildet der har jeg sett på seemygf.com. Haha.

Her kommer min FR fra helga på Tryvann:

Helga gikk til helvete fordi jeg hadde diare.

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Herlichen helg!

Var på partay hos en fb til en kompis i går, og hadde det grisekult. Hun supersøte jenta jeg har blitt litt betatt av kom også dit i går, og jeg spilte spillet helt etter boka. Laidback, supersosial etc... Altså uten å i det hele tatt tenke over det. Ble sittende og dele historier med nye folk, så det gikk litt i glemmeboka at jeg også skulle snakke med hun på festen. Hun er akkurat samme typen så jeg fikk ikke snakket noe særlig med henne. "jeg skal et annet sted enn hvor du skal i dag" sier hun. Dette var en test for å se om jeg reagerer på det hun sier, noe jeg ikke gjorde. Jeg stakk på jekkyls. Kl 3 ringer hun og vil møte meg. Vi stikker hjem og har en helt herlig natt :)

Vi står opp i dag tidlig og jeg lager frokost til henne og vi snakker om alt mellom himmel og jord. Hun stakk for en time siden så nå blir det bare å slappe av med playstation og sånt.

Jess, jeg tror jeg er forelska

Etter tre år med game og random chicks har jeg endelig funnet en skikkelig (og da mener jeg SKIKKELIG) High-value jente. :)

SMIL! Livet er herlig! :D

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...