Dorian Gray Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Man har ikke vunnet før hun er avkledd. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg nekta med engang, hu heter jjakke på nettby forresten. man ser hu er den typen som er ute etter penger og oppmerksomhet I gjesteboka og på profilen " Max: 12. oktober 2009, 18:31" Ser ut som om hu har fått en del nettby max ;D Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 YEAH BABY! Jeg har faktisk til gode å være ute i oslo siden jeg ble 18 Da var 240'en klar Jeg har aldri vært ute i Oslo, så jeg gleder meg Men først skal vi rocke Bergen! Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg nekta med engang, hu heter jjakke på nettby forresten. man ser hu er den typen som er ute etter penger og oppmerksomhet Det der er jo desidert en av de jævligste nettbyprofilene jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Gjest Chode Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg må bare dele noe med dere her. For en to ukers tid tilbake var jeg med en gjeng på kino. Vi skulle også spise og sånn i byen. Jeg har nå fulgt med i denne tråden en stund og tenkte som så at nå skulle jeg ha det gøy og ha god selvtillit. Så jeg gjorde dette til den graden jeg kunne. Og da filmen var slutt spurte en av jentene om nummeret mitt! Dette var jo skikkelig kult, for det viste jo at det funker å ha det gøy og ha god selvtillit. Uansett, vi to holdt kontakten videre og jeg begynte å like denne jenta mer og mer, vi har pratet med hverandre på face og hatt meldingsutveksling på skolen (går på forskjellige skoler.) I dag hadde vi, mye av den samme gjengen, grilling hos henne. På forhånd hadde jeg planlagt å eskalere mye med kino og kanskje gå for k-close. Det ble mye kino, og jeg følte at vi kom enda nærmere hverandre. Da kvelden nærmet seg slutten lå vi begge med armene rundt hverandre i sofaen. En av vennene hennes småmaser litt og spør om vi ikke snart er "offisielt" sammen og hun sier at hun bare venter på at vi skal kysse. Da sier jenta som sitter i armene mine: "sånn som dette" og planter et rett på munnen min. Forfjamset sitter jeg der og prøver å forstå hva som nettopp hendte og fornøyd sitter jeg der da jeg forstår det. Resten av kvelden kjører jeg bare kino. Jeg hadde tenkt å vente til folka dro før jeg begynte å kysse henne, men de dro jo aldri. Så da jeg drar gir jeg henne ikke engang et hadekyss! Arrgh, jeg blir bare så irritert på meg selv som bare choder ut helt og ikke drar med annet enn et kyss på kinnet... Jeg burde ikke brydd meg om det var noen der eller ikke jeg burde bare plantet ett på de myke leppene hennes. Heldigvis møter jeg henne i morgen også, da tenker på å kjøre løpet helt igjennom! Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg nekta med engang, hu heter jjakke på nettby forresten. man ser hu er den typen som er ute etter penger og oppmerksomhet Det der er jo desidert en av de jævligste nettbyprofilene jeg noensinne har sett. Nå ble jeg nysgjerrig og meldte meg inn på denne nettbysaken.. Legger ut slutty-bilde av seg selv, og skriver under "Da var målet nådd, over 500 komentarer nå" http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=62287875 Ja gitt, her er ei jente med en lysende fremtid! Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg må bare dele noe med dere her. For en to ukers tid tilbake var jeg med en gjeng på kino. Vi skulle også spise og sånn i byen. Jeg har nå fulgt med i denne tråden en stund og tenkte som så at nå skulle jeg ha det gøy og ha god selvtillit. Så jeg gjorde dette til den graden jeg kunne. Og da filmen var slutt spurte en av jentene om nummeret mitt! Dette var jo skikkelig kult, for det viste jo at det funker å ha det gøy og ha god selvtillit. Uansett, vi to holdt kontakten videre og jeg begynte å like denne jenta mer og mer, vi har pratet med hverandre på face og hatt meldingsutveksling på skolen (går på forskjellige skoler.) I dag hadde vi, mye av den samme gjengen, grilling hos henne. På forhånd hadde jeg planlagt å eskalere mye med kino og kanskje gå for k-close. Det ble mye kino, og jeg følte at vi kom enda nærmere hverandre. Da kvelden nærmet seg slutten lå vi begge med armene rundt hverandre i sofaen. En av vennene hennes småmaser litt og spør om vi ikke snart er "offisielt" sammen og hun sier at hun bare venter på at vi skal kysse. Da sier jenta som sitter i armene mine: "sånn som dette" og planter et rett på munnen min. Forfjamset sitter jeg der og prøver å forstå hva som nettopp hendte og fornøyd sitter jeg der da jeg forstår det. Resten av kvelden kjører jeg bare kino. Jeg hadde tenkt å vente til folka dro før jeg begynte å kysse henne, men de dro jo aldri. Så da jeg drar gir jeg henne ikke engang et hadekyss! Arrgh, jeg blir bare så irritert på meg selv som bare choder ut helt og ikke drar med annet enn et kyss på kinnet... Jeg burde ikke brydd meg om det var noen der eller ikke jeg burde bare plantet ett på de myke leppene hennes. Heldigvis møter jeg henne i morgen også, da tenker på å kjøre løpet helt igjennom! Når dere ligger slik over lengre tid, og hun allerede har kysset deg, da er det ikke mye å være nervøs for/vente på, gutt! Bånn gass imorra, før hun tror du ikke er interessert Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 er det bare jeg som tror den mannen som det er bilder av på filene "hennes" er "henne"? altså bare en kåt gammel fyr som utnytter folk Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Aner ikke, og kunne ikke falle meg inn å bruke tid på å tenke på det. Både jenta og mannen er jo fullstendig uinteressante. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hvem her inne sa at man ikke risikerer å bli angrepet av sjalu/idiot kjærste som tror han eier dama?? Jeg og en annen random duden jeg aldri før har truffet drev å gamet to heite blondiner når to rimelige store bolere poppet ut fra løse lufta og ber oss om å komme oss til helvete vekk fra dem, til tross for at de helt tydelig var klar til å følge oss ut. Vi nekter, og før vi rekker å si appelsinjuice med vaniljesmak, ble vi bært ut og jeg ender med å få skoene kastet på et jævla tak. Like etter ser jeg at disse to apekattene havner i et basketak med noen andre. Det er noen momenter her som irriterer meg, som feks at dette ikke er første gangen noen eiesyke idioter lager bråk med meg. Og hvorfor i helvete tror enkelte at dama er en eiendel som ikke kan komme i kontakt med andre menn? Dette må jo være en slags forstyrrelse? Fuck dette suger baller, og nå er skoene mine borte. Endret 9. mai 2009 av dicktator Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nyttig tips: Ikke ypp med noen sjalu bolejævler. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så hvis en kar ber deg om å stikke av, så gjør du det? Hva er du for en pusekatt? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Det har aldri skjedd at noen har bedt meg pelle av sted, så kan vel egentlig ikke uttale meg. Endret 9. mai 2009 av stakan Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvem her inne sa at man ikke risikerer å bli angrepet av sjalu/idiot kjærste som tror han eier dama?? Jeg og en annen random duden jeg aldri før har truffet drev å gamet to heite blondiner når to rimelige store bolere poppet ut fra løse lufta og ber oss om å komme oss til helvete vekk fra dem, til tross for at de helt tydelig var klar til å følge oss ut. Vi nekter, og før vi rekker å si appelsinjuice med vaniljesmak, ble vi bært ut og jeg ender med å få skoene kastet på et jævla tak. Like etter ser jeg at disse to apekattene havner i et basketak med noen andre. Det er noen momenter her som irriterer meg, som feks at dette ikke er første gangen noen eiesyke idioter lager bråk med meg. Og hvorfor i helvete tror enkelte at dama er en eiendel som ikke kan komme i kontakt med andre menn? Dette må jo være en slags forstyrrelse? Fuck dette suger baller, og nå er skoene mine borte. De bar deg ut av utestedet, og tok av deg skoa? :S Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Prøvde forresten å befriende dem med high fives, men apekattene ville ha banan og da måtte det bli liv. Må være en egen greie her i barteland. Jepp, ble bært ut, som i løftet. Utenfor klarte vi å få en av bolerne i bakken, men da tok han andre å rev av meg skoene og pelmet den ene gjennom et (åpent) vindu, mens den andre ble kastet opp på et tak. Sitter egentlig å ler her i syk frustrasjon. Endret 9. mai 2009 av dicktator Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det var da en usedvanlig.. "raffinert" oppførsel til boletryner å være, fremfor å bare slå. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvem vet hva det neste blir, brutal kastrering på åpen gate? Dette her er sykt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Neida, effektivt. De ble kvitt konkurrentene. Kanskje de til og med fikk seg litt mus av disse jentene. Den sterkes rett. Lenke til kommentar
Gjest Guest_balle_* Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fantastisk dicktator! :!: Kondolerer mtp skoa dine da Om noen uker blir det ball, og jeg har tenkt å se om jeg har lært noe, og bruke alt jeg har lært Jeg har ikke vært på et skikkelig ball med dates og sånt før. Hvor mye av tiden tilbringes med daten? Det er sikkert helt inviduelt, men hva forventes egentlig? Jeg må nemlig finne ut om jeg skal ha date eller ei Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 jeg nekta med engang, hu heter jjakke på nettby forresten. man ser hu er den typen som er ute etter penger og oppmerksomhetLyser falsk profil lang vei er det bare jeg som tror den mannen som det er bilder av på filene "hennes" er "henne"?altså bare en kåt gammel fyr som utnytter folk Den mannen er grunnleggeren av nettby Hvem her inne sa at man ikke risikerer å bli angrepet av sjalu/idiot kjærste som tror han eier dama?? Jeg sa ikke det, men at det ikke er noe jeg hadde giddi å gå og bekymret meg for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå