Dorian Gray Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hmm, det du sier om at hun prøver å bygge opp sjalusi er nok riktig. Men det å "samarbeide" med hu dama for å få hun til å slå opp med typen er noe ihvertfall jeg aldri ville gjort. Sikkert forskjellig moral der. /One mans pain, is another mans gain? (Eller noe slikt) Tok ikke helt avslutnings quoten din? Siste setningen. Det er en Bob Dylan-tekst, så at den er forvirrende er ikke overraskende. Poenget er gjerne at han gjerne bidro litt for mye til å fremskynde at forholde tok slutt. Jeg går etter jenten jeg vil ha hvis jeg vet at hun vil ha meg. Hvis hun er i et forhold som hun da vil komme seg ut av så hjelper jeg henne med det, i den grad jeg kan. Jeg ser egentlig ikke så mye galt med det, hvis hun allerede har mistet troen på typen så er det ikke så mye han kan gjøre. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Om dama du prøver deg på er så feig at hun må ha innsurance før hun slår opp med typen, så kan du nesten forvente at det vil skje med deg når dere er sammen også. Jenter uten ryggrad ser jeg ingen grunn til å prøve seg på (Om jeg gjør meg selv forståelig, ble en lang natt i går; les Tryvann) Godt forklart, nå gav teksten mer mening. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) KOm på en ting til. Veninna som jeg snakket med sa at dama var redd for å slå opp med typen fordi hun var redd for å bli alene... Endret 9. mai 2009 av JFM Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 KOm på en ting til.Veninna som jeg snakket med sa at dama var redd for å slå opp med typen fordi hun var redd for å bli alene... Som jeg nevnte over, du er blitt et sikkerhetsnett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Om dama du prøver deg på er så feig at hun må ha innsurance før hun slår opp med typen, så kan du nesten forvente at det vil skje med deg når dere er sammen også. Jeg støtter ikke dette, jeg tror ikke det er nødvendigvis snakk om insurance. Jeg har møtt jenter som har vært i forhold som ikke var perfekte, men som de ble i fordi de "var jo glad i ham" og tenket at de ikke fortjente bedre. Når jenten ble kjent med meg og vi opplevde en kjemi hun ikke hadde opplevd med kjæresten så skjønte hun at hun fortjente mer. At en jente innser at hun fortjener et bedre forhold enn det hun er i én gang betyr ikke at hun vil fortsette med det i fremtiden, det er en myte som folk flest virker til å tro på uten å ha noe bevis for det annet enn at det høres logisk ut. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ser ikke ut som du helt forstår det her. Hun er sammen med en, men leter etter en bedre en. Noe som for meg virker meget feigt og til tider patetisk. Da får hun nesten slå opp med typen da, istedenfor å føle tryggheten med å ha en å falle tilbake på.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hva skal jeg svare når ei jente skriver dette til meg: "handler om å være litt mann men det kan vell ikke du uttale deg om? " det handler om at menn som kjøper kvinner, er mer menn enn de som ikke gjør det Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kjøper på hvilken måte? Er man mer man om man kjøper kvinner? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kjøper på hvilken måte? Er man mer man om man kjøper kvinner? vel hu sa at jeg skulle kjøpe nettby max om jeg ville bli kjent med henne, jeg nekta og da var jeg liksom ikke mann nok. men dette var en shittest som jeg ignorerte Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hah! Bruk Jeffy sitt eksempel. "I don't buy bitches drinks, but I might if ur a good make out. How good are you on a scale from one to ten?" Det er du som setter reglene her, ikke hun. Gjør du som hun sier, er det du som er lite mann. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 men dette var en shittest som jeg ignorerte Var nok ikke en shittest, men et forsøk på utnyttelse Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det stemmer nok sikkert. Det er forøvrig en ypperlig mulighet til å være frekk og jævlig tilbake mot hun, det er artig Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva med "Du tar feil. Ekte mannfolk tar dama de vil ha, ikke kjøper henne. Gi meg telefonnummeret ditt så skal jeg vise deg" Lenke til kommentar
Laezy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hva skal jeg svare når ei jente skriver dette til meg:"handler om å være litt mann men det kan vell ikke du uttale deg om? " det handler om at menn som kjøper kvinner, er mer menn enn de som ikke gjør det au vanskelig, tipper jeg hadde fått litt problemer der. Er kanskje litt shittest samtidig som at hun vil ha deg til å investere, som gir henne større value. Hvis dere hadde vert i en bar hadde hun spurt om en drink. Tipper jeg hadde fått litt problemer på en slik en, spørs hva som har blitt sagt før det. Ville sansynligvis sagt noe som "ble usikker nå, har nettop møtt deg og du prøver allerede å utnytte meg?" eller "jeg kjøper ikke gaver til hvem som helst" eller "feil, menn kjøper ikke nettby max til fremmede, tviler egentlig på at du kan uttale deg om det?" hvilken hadde funka best tror dere? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 "Du er ikke verdt det" hadde jeg sagt, elns. Hadde gitt faen i om jeg hadde fått napp, hadde egentlig bare vært ute etter å rive ned den statusen hun prøvde å få over meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 "Feil, menn kjøper ikke Nettby Max til ukjent." Jeg tror ikke ekte menn kjøper Nettby Max til noen, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du blir ikke sjekka opp om noen spør deg om Nettby Max. Da er det en fjortis som forsøker å utnytte deg for å få enda mer oppmerksomhet. Og om noen går på det, så blir jeg trist på den personens vegne! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg nekta med engang, hu heter jjakke på nettby forresten. man ser hu er den typen som er ute etter penger og oppmerksomhet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 I won: "hahha Max ti: 12. oktober 2009, 18:31 men skal ikke disse deg, du er sikkert en hyggelig type og du har sikkert rett " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå