Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Når alt er sagt og gjort så er det like badass å sjekke opp 10 jenter og faile som å sjekke opp 10 jenter og ligge med samtlige

Det er mer badass.

I stand corrected. Hvis du klarer å sjekke opp 9 jenter, få avslag og likevel gå opp til nummer 10 og introdusere deg selv så er du mer mann enn jeg noengang vil være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

side note.

Noen som vet om en site / channel på youtube som har fulle klipp av Mystery sine timer???

Har funnet mange på youtube, men alle er små klipp på 1 - 4 minutter, skulle likt å ha hele sammenhengene videon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Et innlegg slettet. Brukeren vet selv hvorfor ;)

Det meste av Mystery sitt materiale koster penger.

Lenke til kommentar
Men du finner det til en rimelig pris om du vet hvor du skal lete ;)

Link hadde vært trivelig :)

over til noe annet, jeg leste akkurat om negs, og jeg sitter her å storkoser meg, for det er så vanvittig obvious men likevel noe jeg aldri har tenkt over, gleder meg til å prøve dette på byen i morra

Lenke til kommentar
over til noe annet, jeg leste akkurat om negs, og jeg sitter her å storkoser meg, for det er så vanvittig obvious men likevel noe jeg aldri har tenkt over, gleder meg til å prøve dette på byen i morra

Lykke til :whistle:

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Hva gjør gutta boys her i tråden for å opprettholde en høy status, og alpha rollen når en befinner seg i et miljø der andre omtrent automatisk tar/blir tildelt denne rollen pga noe de er gode på.

Eksempel på hva jeg mener:

I visse fag på skolen, eller i sport som jeg har drevet på med i lang tid, er jeg veldig komfortabel, og er rett og slett alpha med høy status. Det kommer liksom naturlig. En rolle jeg langt på vei opprettholder i vanlige hverdagslige situasjoner pga litt jobbing med meg selv osv.

Men, straks jeg deltar på noe jeg er dårlig i (sporter/fag/hobby feks) blir jeg med engang jekka ned til en liten boy som plutselig tar ordre fra andre, tenker inne i hodet sitt, osv. De fleste har sikkert fått kjenne denne følelsen på en eller annen måte.

Så, hva gjør dere for å opprettholde høy verdi, og rollen som alfa når dere befinner dere i slike situasjoner?

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Quoter først meg selv om noen ikke skulle ha fått det med seg:

I går var jeg ute. Jeg var sammen med andre rødruss (er svartruss selv).

Tingen er at den ene jenta, som jeg traff 1.mai viser litt IOI. Eller jeg tror det er IOI. Vi har etter 1.mai skrevet noen sms-er til hverandre og truffet hverandre noen gang.

Men hu har type! Alikevell vil hun ha meg med ut osv. Hun tar ikke med seg typen sin da.

Jeg synes vell egentlig at hun er HB. Vi har en fin tone og sånt. Hører ofte fra henne at jeg er søt og snill.

På lørdag var jeg og på fest. Da var både hun og typen der. Jeg for min del fikk litt for mye å drikke da. Men jeg husker at typen hennes sa til meg at jeg måtte slutte å prøve meg på dama hans.

Men jeg tror hun viser IOI. Eller kanskje hu bare vil være venner?

Hva tror dere?

Spør om dere vil ha mere info.

Edit: Glemte å si at det har vært kino i bildet og. Kino fra oss begge

Edit2: Hun sa og at hun hadde drømt om meg en natt

Jeg var ute igjen i dag. Jenta som jeg tidligere har nevnt var ikke i byen men en annen plass. Men jeg dro ut med noen av veninnene hennes.

Etter hvert så begynte jeg å snakke med besteveninna hennes. Hun kunne fortelle at forholdet til hun jeg liker og typen hennes ikke funker så bra. Typen truer med å slå opp osv. Veninna fortalte at hun hadde anbefalt hun jeg liker til å dompe kjæresten sin. Forde hun mener at hun fortjener bedre.

Midt i denne samtalen så ringer dama som jeg liker meg. Hun forteller at hun er full og er alene ute i en åker. Jeg foreslår at hun skal komme til byen. Men dette vil hun ikke. Hun sier da at hun savner meg og at vi skal møtes i morgen (lørdag). Hvorfor ringer hun meg? Er ikke dette IOI?

Jeg fortsetter kvelden med å være sammen med veninnene og trives med det. Etter hvert sender jeg hun jeg liker en sms og spør hvordan hun har det. Hun sier nå at hun har tatt russeknuten, "kongla", sammen med typen sin. 

Jeg gleder meg til å treffe henne i morgen. Og jeg tror at hennes nåværende forholdet kommer til å ryke uten min hjelp.

Beklager om dette innlegget ble litt rotete. Men jeg kommer rett fra byen og er ikke helt edru.

Endret av JFM
Lenke til kommentar
JFM; Det der virker litt patetisk fra min synsvinkel ihvertfall. Tror du virkelig hun er intressert i deg når hun forteller at hu knuller typen i skogen? Virker som det er noe du ikke forstår helt..

Er jo derfor jeg skriver her. Jeg er frustrert som fy...

Lenke til kommentar

Til alle som sier at mystery method i norge er fail, det er helt korrekt vil jeg påstå. Jeg har lest en del og kommet fram til at du får mest suksess hvis du mikser litt. Jeg har absolutt fått mest suksess med litt fra "Real World Seduction" fra Swinggcat, veldig mye bra om framing og prizing der. Bland det med litt fra "DoubleYourDating" fra david deangelo, denne boka lærer deg alt fra bunnen av og det står mye unødvendig crap som du ikke trenger, men kan anbefales å skumme igjennom den. The Game og MysteryMethod er oppskrytt, du kan tjene litt på å lese de, men det står så mye unødvendig og du bør ikke engang tenke på å kopiere teknikker derfa. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig med PaperWalls ang. å holde seg unna opptatte jenter, men jeg ser på situasjonen din sånn: Hun er i et forhold som ikke er perfekt. Typen viser sannsynligvis ikke så mye interesse så hun må få det et annet sted - deg. Hun har fortsatt sex med typen og forteller deg om det for å gjøre det sjalu for å se hvordan du reagerer, hun vil ha mer oppmerksomhet fra deg. Det er nok IOIs du får, da hun er interessert i å få deg til å tro at hun er interessert. Jeg har ikke mye tro på at hun vil forlate typen for deg, derimot. Jeg ville spilt det veldig rolig den nærmeste fremtiden, framfor at dere begge blir full ikveld og har sex, før hun våkner neste morgen og ringer typen med tårer i øynene og ber ham tilgi henne.

She was married when we first met

Soon to be divorced

I helped her out of a jam, I guess,

But I used a little too much force.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Hmm, det du sier om at hun prøver å bygge opp sjalusi er nok riktig. Men det å "samarbeide" med hu dama for å få hun til å slå opp med typen er noe ihvertfall jeg aldri ville gjort. Sikkert forskjellig moral der. /One mans pain, is another mans gain? (Eller noe slikt)

Tok ikke helt avslutnings quoten din? Siste setningen.

Lenke til kommentar

Hun sendte meg faktisk melding for en times tid siden. Hun ville at vi skulle treffes på dagtid i dag.

Men hun lurte og på om jeg kunne ta med noen av vennene mine. Er dette kanskje fordi hun blir "litt tryggere" når vi er flere sammen?

Men det å "samarbeide" med hu dama for å få hun til å slå opp med typen er noe ihvertfall jeg aldri ville gjort.
Jeg sammarbeider ikke med noen. Jeg bare snakket litt med besteveninna til hun. Vi snakket jo om alt mellom himmel og jord. Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...