Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg gjør det JEG gjør på en normal dag. Dvs at fra slække'n på kaia, til biljard på elbow room, til hva enn jeg føler for i det øyeblikket.

Mao, jeg legger ikke en "Datete" stil på daten. Det kommuniserer plutselig noe helt annerledes. Nemlig at vi skal bare henge sammen, og ikke noe mer.

 

BTW FOLKS: DET ER LØRDAG FFS! :D

 

Snart start av humør-pumping på meg. Blir en vill kveld med en natural wing av meg, og en kompis som endelig har brutt med dama.

 

PUM: It's oooooon brotha! ;)

 

Synd vi ikke fikk festa noe sammen i helg. Skjedde MYE moro denne helga for meg, fått til nye ting blandt annet. Only two weeks to hell is unleashed on Norway! Cant wait. Har mye og ta opp med deg nå :)

 

Yeah baby! Møtte drømmedama på lørdag.. *SIKLE*. Sattan hu var fin! Må fortelle deg om hun når jeg kommer hjem. Nå er det ikke lenge til helvete slippes løs i Oslo! ;) If you know what i mean! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er pes å ikke bli vippet av pinnen av alle småting jenter finner på for å lokke frem AFC'en i en stakkars gutt.. =/ Men jeg kommer meg :wee:

 

Hehe!

 

Fortell, er du snill :)

Har ikke så mange historier fra virkeligheten, da det har vært eksamens-stress i det siste. Men f.eks. jenter som flørter hardt med blikket mens de holder rundt kjæresten.. Da er det veldig fristende innerst inne å slippe løs AFC'en og la blikket vandre rundt på tak og vegger, legger armene i kors og se ut som en sosialt usikker person.

Lenke til kommentar
Har ikke så mange historier fra virkeligheten, da det har vært eksamens-stress i det siste. Men f.eks. jenter som flørter hardt med blikket mens de holder rundt kjæresten.. Da er det veldig fristende innerst inne å slippe løs AFC'en og la blikket vandre rundt på tak og vegger, legger armene i kors og se ut som en sosialt usikker person.

 

Hehe! Jeg synes det er så morsomt med sånne frame wars. Synes det er veldig morsomt. But that's me:) Det er ekstra moro når DU vipper jentene av pinnen ;)

Lenke til kommentar

Okay, jeg har et spørsmål. Har testa ut en del PUA-teknkikker forrige lørdag (på fest), med mildt sagt STOR suksess. Så et par DVD-er fra Mystery og Lovedrop eller hva de nå kaller seg, prøvde litt ut (rota til en hel del og kjørte min egen style et par ganger :p) og jeg kan med et stort smil om munnen si at dette her funker. :D Men jeg har et spørsmål .. anbefales det å bruke teknikker i daglige situasjoner? Som f. eks på skolen, når du bare henger med jenter o.l.? Er det kun på fest dette skal brukes?

Lenke til kommentar
Hehe! Jeg synes det er så morsomt med sånne frame wars. Synes det er veldig morsomt. But that's me:) Det er ekstra moro når DU vipper jentene av pinnen ;)
Veldig morsomt, men noen av situasjonene er vanskelige å få kontroll på :)

 

 

Okay, jeg har et spørsmål. Har testa ut en del PUA-teknkikker forrige lørdag (på fest), med mildt sagt STOR suksess. Så et par DVD-er fra Mystery og Lovedrop eller hva de nå kaller seg, prøvde litt ut (rota til en hel del og kjørte min egen style et par ganger :p) og jeg kan med et stort smil om munnen si at dette her funker. :D Men jeg har et spørsmål .. anbefales det å bruke teknikker i daglige situasjoner? Som f. eks på skolen, når du bare henger med jenter o.l.? Er det kun på fest dette skal brukes?
Det er vel snakk om å endre seg som person, altså det skal brukes 24-7.
Lenke til kommentar

Ja, det er der jeg stusser litt. Altså, dette går ut på å endre seg for godt? Jeg bare gikk inn i en annen "personlighet" og gjorde så-og-si bokstavelig hva mystery gjorde osv. :p Nå har jeg bare lest/sett på dette her to dager før jeg prøvde det, så .. Nei, jeg vet ikke. Nå har jeg liksom alltid hatt litt draget fra før da, kanskje jeg bare fikk selvtilliten litt opp av de dvd-ene :D

Lenke til kommentar

Det kommer litt ann på hvor du "er" i dag, når det gjelder jenter. Det finnes AFC (avrage frustrated camp), som er en som ikke får noen/lite damer. Så har man semi-natural som drar ok med damer, også har man natural som drar masse damer uten og vite om PU.

 

Personlig bruker jeg ikke rutiner lenger, jeg brukte det i begynnelsen for og lære meg hvordan og hvorfor rutiner funker. Altså hva som skjer inni i hode til en jente etter man har tatt en rutine og slik ting. Jeg trapper som regel ned litt når jeg ikke er ute på byen, men så fort jeg kommer i snakk med en jente så kommer det automatisk. Det er noe som heter: "It's allways ON!" Så svaret vil vel bli: Bruk det så mye du vil, så lenge det blir naturlig for deg og situasjonen du er i.

 

BTW: Hvilken rutine brukte du?

Lenke til kommentar

Jeg ble utsatt for "vippe-av-pinnen-kommentar" et par helger siden.

Satt sammen med en kopmis og diskuterte en stund. Da ei jente på andre siden av bordet(vi kjente henne ikke) lente seg frem og spurte om vi var homoer.

jeg ble litt satt ut, men greide å holde maska ganske bra. Gav bare det kjedelige svaret" hehe, nei. Har du noe imot homoer?". Hadde jeg vært litt mer snartenkt skulle jeg heller sagt noe sånn. "Nei, men det fins straighte gutter som kan og kle seg også skjønner du!"

Endret av freerun
Lenke til kommentar

Den beste måten og reagere når noen skal drite deg ut, som hu prøvde på (eller vippe deg av pinnen) er og være med på spøken... Altså, legg handa di rundt kompisen din og si: "Det skal mer til før du klarer og stjele han fra meg..." For eksempel. Det viser at du rett og slett ikke bryr deg så mye ;)

Lenke til kommentar
Jeg ble utsatt for "vippe-av-pinnen-kommentar" et par helger siden.

Satt sammen med en kopmis og diskuterte en stund. Da ei jente på andre siden av bordet(vi kjente henne ikke) lente seg frem og spurte om vi var homoer.

jeg ble litt satt ut, men greide å holde maska ganske bra. Gav bare det kjedelige svaret" hehe, nei. Har du noe imot homoer?". Hadde jeg vært litt mer snartenkt skulle jeg heller sagt noe sånn. "Nei, men det fins straighte gutter som kan og kle seg også skjønner du!"

Haha, du skulle bedt henne komme til deg og kysset henne lidenskapelig og spørt henne etterpå, hva tror du?

Lenke til kommentar
Ja, det er mye rart man kan svare.

 

Det som uansett er viktigst er og ikke "bli satt ut" av spørsmålet eller hvordan hun reagere hvis du svarer ærlig.

 

Jeg for min del snakker aldri om jenter jeg har, eller fremdels, holder på med.

Jenta jeg er sammen med sa med en gang etter at jeg hadde kysset henne at jeg var hennes første kyss og spurte rett etterpå hva slags erfaring jeg hadde. Da er det ikke så lurt å begynne å skryte av sin erfaring. Hva ville du sagt?

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...