Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hehe!

 

Det kan være så mye rart jenta faktisk tenker når hu spør om det. I mange tilfeller så spør jenter om dette for og teste deg ut. Finne ut om du faktisk er den typen du prosjektere med kroppen (en som har litt/mye peil på jenter). Derfor spør de om dette for og sjekke hvordan du reagere. Og ja, selve tallet kan være høyt for noen, men lavt for andre igjen.

 

Jeg svarer masse rart når jeg får det spørsmålet der. Er faktisk en stund siden jeg har blitt spurt, når jeg kommer inn på det med en jente er det som regel hun som sier til meg hvor mange hu har ligget med... Merklig greier.

 

Men jeg har svært ærlig, hvor jeg vridde det rundt til at det var positivt fordi da hadde jeg masse seksuall erfaring. Jeg har også svart på den måten at jeg gjør meg usikker i kroppspråket og sier: " Jeg har kun ligget med 2...." (med et stort glis om munnen)

Et annet veldig morsomt svar jeg også har tatt er: "Inkludere det også gutter....?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en del research har jeg funnet ut en del ting, også lært meg et par triks. Jeg vil anbefale folk å lese ''How to become a Alpha Male'' av John Alexander. Står veldig mye nyttig der, som minner mye om PUA.

Står veldig spesifikk hvordan en Alpha ville/vil oppføre seg i forskjellige situasjoner og hvordan man kan bli en.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Haha så utrolig god guide! Kjente meg igjen i mye av det. Finnes det en slik guide om å sjekke opp gutter også eller? ;)

Ser du bra ut trenger du som jente ingen guide. :)

Lenke til kommentar
Etter en del research har jeg funnet ut en del ting, også lært meg et par triks. Jeg vil anbefale folk å lese ''How to become a Alpha Male'' av John Alexander. Står veldig mye nyttig der, som minner mye om PUA.

Står veldig spesifikk hvordan en Alpha ville/vil oppføre seg i forskjellige situasjoner og hvordan man kan bli en.

 

Jepp, good book.

 

Men utfra det jeg selv har opplevd, kan man ikke lese seg til og være en alphamale. Men man derimot lære seg noen triks som går reisen dit enklere ;)

 

OT: PUA står for Pick-up Artist. Du mente sikkert PU, som er Pick-up :)

 

Haha så utrolig god guide! Kjente meg igjen i mye av det. Finnes det en slik guide om å sjekke opp gutter også eller? ;)

 

Tenker på og lage det. Skal sette meg ned med PUA innen en uke eller to også skal vi snakke om det. I mellom tiden kan jeg evt hjelpe deg, hvis du har noen spørsmål. Bare og ta send meg PM

 

Ser du bra ut trenger du som jente ingen guide. :)

 

Ser du bra ut som en gutt trenger du heller ingen guide...

Lenke til kommentar
La oss knuse en myte først: Genetisk utseende har ingenting å si! INGENTING!

Greit nok, ser du ut som brad pitt hjelper det deg, men det vil aldri være avgjørende.

 

 

Er det uenigheter i det norske pua-miljøet, eller er det jeg som ikke greier å se forkjellen her, pick-up-master?

Endret av freerun
Lenke til kommentar

Nei, det er ingen ueingheter.

 

Det som PUA mener er at for og sjekke jenter og skaffe deg et forhold så har ikke utseende noe og si. Og det er jeg eng i.

 

Det jeg mener her er at hvis man ser bra ut så trenger man ingen guide. (når man er av det mannlige kjønnet.) Det er fordi når man ser bra ut, så får man selvtillit og andre egenskaper "gratis", akkurat disse egenskapene som tiltrekker damer.

Lenke til kommentar

PUA har en klesstil som ligner på en typisk "bad boy" look. Dvs tanktops, hullete bukser og slike ting.

 

Jeg selv går hovedsaklig med skjorte og jeans. Men jeg sørger alltid at klærene min matcher. En tommeltott regel er at skoen og belte ditt skal matche. Det er ikke alltid tilfelle for meg, men da matcher skoa og overdelen, mens accserories og belte matcher. Det hender også jeg drar ut i dress..

 

En klesstil er uansett noe du selv budre være komfertabel med. Ikke kle deg for andre, men for deg selv.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Som sagt: kle deg i det du føler deg komfertable med.

 

Jeg stryker skjortene mine sjeldent selv, bare når de er skikkelig skrokkete. Og en annen ting:

"Skrukkete skjorter er bad. Men kommer jo forsåvidt litt ann på alder/miljø da. "

 

Kle deg for deg selv, ikke tenk på miljøet du er i... Hvis du ikke er komfertabel i det du kler deg i, så vil det synes. Du vil ikke klare og slappe ordentlig av, og følelsen du har for situasjoen smitter. Er du glad, vil personen rundt deg bli smitta av det. Er du lei deg, smitter dette også. Og ikke minst, er du komfertabel i situasjonsen så smitter dette også.

 

PS: Jeg sier ikke at man automatisk blir komfertabel i alle situasjoner på grunn av klesstil, men man får jo en mindre ting og tenke på ;)

Lenke til kommentar

Viker som det er ganske mange som lurer på hvordan seg skal kle seg, så jeg jeg tenkte jeg kunne rable ned noen ord om akkurat det emnet siden jeg ikke får sove.

 

Som jeg har sagt mange mange ganger allerede: Det er viktigst at du kler deg for deg selv. Det og kle seg i klær du selv er komfertable/føler deg bra i er viktig. Klær har mye og si på hvordan du selv prosjektere deg selv. Personlig har jeg en litt busniss stil, kombinert med en litt rocka twist. Får faktisk veldig mye komplimenter på grunn av stilen min.

 

Tilbehør: Tilbehør er viktig. Det er som regelen den siste touchen på antrekk som kan skille deg ut fra alle de andre. Jenter legger jo som regel mer merke til klær enn gutter (har snakka med MAAANGE jenter om akkurat det, ganske morsomt og snakke om egentlig). Et kjede, armbånd, klokke, ringer, slips, hatt eller lue. Alt er tilbehør. For de som kjenner til ordet peacocking (kort forklart, et plagg på deg som er intersant) så er tilbehør akkurat dette. Personlig så har jeg brukt farge linser, hatter og luer som peacocking. But dont over do it, da ser det bare dumt ut.

 

Sko: Sko er viktig. Jenter legger merke til hele antrekket ditt, og jeg har møtt flere jenter som faktisk legger veldig stor vekt på sko. Dette er blitt begrunnet med at en person som bryr seg om hvordan sko han har på seg, er en person som legger litt vekt på hvordan han ser ut. Altså en velstelt person, noe jeg kommer til snart. Hvis du er pent kledd (dress for eksempel) så er det viktig at skoene dine matcher med beltet.

 

For min del er det ikke viktig at jeg har det nyeste eller det kuleste som er på markedet. Jeg har nå bygd opp klesskapet mitt, hvor jeg har kjøpt mye "billig" som jeg bruker til hverdags. En rein og gjennomført stil, som er jeans, skorter og pen sko eller "street" sko avhengig av hvilket humør jeg er i ;) Når jeg drar ut har jeg begynnt og kjøpe inn diverse bukser og skjorter som skiller seg mer ut, men fremdeles i samme "stilart". Som sagt tidligre så går jeg ut i dress av og til også.

 

Et tips når det gjelder klesstil er og vær litt obs på gutta som går på gata. Neste gang du er ute så går du jo forbi masse folk. Da kan du bruke denne tiden til og se på forskjellige gutter og se om du tror det er en gutt som får masse damer. Så ser du etter en eller to ting i klesstilen hans som du liker så kan du jo kjøpe det selv... Trenger ikke være så vansklig ;)

 

Når det gjelder grooming så er det også veldig viktig. Hvis du har skjegg så sørg for at det er formet, kuttet ned og slike ting. Pass på og se velstelt ut.

Jeg vasker meg også daglig med forskjellige ansikts vasker og påfører fuktighetskrem etterpå. Alt er kjøpt på apotekt til en ikke alt for dyr penge.

Duft: Ta deg gjerne litt tid når du er på et parfymeri. Finn en lukt du selv liker og spør etter en prøve. Vær obs på at en en "svak" parfyme lukter anderledes på alle, lukten kan endre seg utfra hudtypen din og når den blandes med din kroppsvette.

Kort sagt: vask deg hver dag og sørg for at du ser velstelt ut til en hver tid.

 

Er det noe mer du lurer på kan jeg svare enten i denne posten eller på PM.

Lenke til kommentar
Sko: Sko er viktig. Jenter legger merke til hele antrekket ditt, og jeg har møtt flere jenter som faktisk legger veldig stor vekt på sko. Dette er blitt begrunnet med at en person som bryr seg om hvordan sko han har på seg, er en person som legger litt vekt på hvordan han ser ut.
Jeg går med fjellstøvler nå om dagen :wee: Kanskje ikke det beste.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...