ArmenMinAU Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Waah never been so fuckin drunk Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg liker Margrethe, hun ser ut som hun er på nippet til å gråte hele tiden. Og ingenting tenner meg som tårer. Du kødder vel? Gråtestemme er det kjipeste jeg vet, Nanna hadde jo også det. Hun minnet meg egentlig om en fireåring som ikke får det som hun vil Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ingen av jentene i Paradise er egentlig noe å like. Reputation horer hele gjengen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fy faen, hvordan klarer noen av dere å gå ut i edru tilstand? Testet det ut og følte meg som et tool, klarte ikke å heve energinivået mitt opp til de andre som var godt beruset og helt ape og ble dermed hengende på slep. Dritt. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det skjer gradvis dicktator. Det er som med alt annet: En tilvenningssak. Hvis du fortsetter å gå ut edru blir du vant til det. Eventuelt kan du teste å gradvis drikke mindre og mindre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Å sjekke opp fulle jenter når man er edru er litt douchy. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg trodde det var slik du pleide å plukke opp smårips Steffy? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg sjekket opp min første jente omtrent samtidig som jeg drakk min første halvflaske hjemmebrent og de to aktivitetene har gått hånd i hånd siden det. Med mindre du husker noe jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://www.kjendis.no/2009/05/01/kjendis/f...tinner/6011854/ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Tja, vanskelig å svare på. Jeg visste om flere som hadde lest The Game, og kjente til materiale... men først når jeg begynte nokså aktivt med dette her, så har jeg fått en slags radar rundt det. Plutselig vet jeg om 10 stykker på skolen min som vet om dette her, og enda flere overalt rundt meg. Jeg tror at litt av greia med PUA er at enkelte ser på det som en hemmelig klubb, og at andre ikke snakker høyt om det. Det er lett å bli fordømt av både gutter(jeg anser enkelte av dem som chodes, pga. de mener vi er slemme mot jenter etc.), og en del jenter. Det finnes selvfølgelig unntak, men jeg mener at PUA er på en måte en slags tabu i samfunnet. Det ble ingen stor kveld på meg i går, stedet hvor jeg var krydde av jailbait. I tilegg til dette fikk jeg altfor høy promille... Vel, vel. Rajin: Ser ut til at jeg gikk glipp av deg på MSN denne gangen, men spillte fotball i to timer... for så å skifte dekk i to timer. Alltid ting å gjøre, virker det som... Edit: http://mann.no.msn.com/kultur/artikkel.asp...&ocid=10020 Hva synes dere om disse tipsene, mine medelever av PUA? Noe finner jeg bra, men noe er jeg skeptisk til... Endret 1. mai 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 På trinnet mitt er det ingen (så vidt jeg vet) som noensinne har hørt om pick-up. Selv tipper jeg det kanskje er max 10 stykker som har hørt om det, og enda færre som faktisk driver aktivt. Dette er altså ren gjetting fra min side, men jeg vil tro det varierer veldig fra hvor man bor. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tja, vanskelig å svare på. Jeg visste om flere som hadde lest The Game, og kjente til materiale... men først når jeg begynte nokså aktivt med dette her, så har jeg fått en slags radar rundt det. Plutselig vet jeg om 10 stykker på skolen min som vet om dette her, og enda flere overalt rundt meg. Jeg tror at litt av greia med PUA er at enkelte ser på det som en hemmelig klubb, og at andre ikke snakker høyt om det. Det er lett å bli fordømt av både gutter(jeg anser enkelte av dem som chodes, pga. de mener vi er slemme mot jenter etc.), og en del jenter. Det finnes selvfølgelig unntak, men jeg mener at PUA er på en måte en slags tabu i samfunnet. Det ble ingen stor kveld på meg i går, stedet hvor jeg var krydde av jailbait. I tilegg til dette fikk jeg altfor høy promille... Vel, vel. Rajin: Ser ut til at jeg gikk glipp av deg på MSN denne gangen, men spillte fotball i to timer... for så å skifte dekk i to timer. Alltid ting å gjøre, virker det som... Edit: http://mann.no.msn.com/kultur/artikkel.asp...&ocid=10020 Hva synes dere om disse tipsene, mine medelever av PUA? Noe finner jeg bra, men noe er jeg skeptisk til... Hva er problemet? Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Edit:http://mann.no.msn.com/kultur/artikkel.asp...&ocid=10020 Hva synes dere om disse tipsene, mine medelever av PUA? Noe finner jeg bra, men noe er jeg skeptisk til... Kommer helt an på hvordan jentene faktisk er som person. Etter min mening var det en del merkelig 'tegn' på at hun liker deg. Kløing? Putte ting i munnen? Hun er jo nødt til å være interessert! Edit. Dette kan jo forøvrig jentene i tråden svare bedre på Endret 1. mai 2009 av rEkiym Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva er problemet? Jeg får total sperre av slike ting, da jeg har kanskje altfor sterke moralske verdier rundt akkurat dette. Det går bare ikke for meg å sjekke opp jenter under 16, selv om de fyller 16 dette året. Jeg er 17 år, så jeg aner ikke hvordan det blir når jeg blir eldre... Jaja, noenting er kanskje best slik... Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg går på 1. VGS, og jeg er den eneste på hele trinnet som i det hele tatt har hørt om greiene, før jeg sa det til noen venner av meg. Det har sin sammenheng med at bygda i Norge er et ekstremt bakstreversk samfunn, hvor det å innse en utfordring og jobbe med den er en intetekstisterende sak. Sasa, tipsa var tildels opplagte, og tildels rare, etter min mening.... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://mann.no.msn.com/kultur/artikkel.asp...&ocid=10020 jeg likte denne "12 tegn på at hun vil ha deg nr. 10: Hun sprer beina" Yeah Baby! Angående lista er jo mange av dem, om ikke alle, allerede kjent som ioi's. Men, at hun tar seg på håret betyr tross alt ikke at neste stopp er senga. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei, da hadde det vært mange som vil ha meg. Hele tida, hver dag! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Men det er gøy å gå rundt å tenke det. Jævlig morsomt faktisk! Å gå rundt og tenke "Yeah... You want me! Du blir våt i trusa bare av å se på meg! You want a piece of this!" Det morsomme er at viben smitter Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Sasa, tipsa var tildels opplagte, og tildels rare, etter min mening.... Yeah, var det jeg kom fram til sjøl. Noe var bra noe, annet var jeg mer skeptisk til. Kløing, hva i huleste? Vendt mot meg, da må jo jeg også være vendt mot henne Med mindre jeg har mojoen til Austin Powers... Raijin: Jepp, tenkte IOI selv med en gang... selv om jeg ikke bryr meg om dem, så var det litt morsomt. Kanskje jeg skal legge mer merke til det, enn å tenke som Tim hele tiden. Morsom tankegang , kanskje jeg burde begynne med det? Edit: Jeg er kvitt Shakira-forbannelsen min, ser det ut som! PC-en drev og spillte Shakira hvert 10 minutt av seg selv, tidligere i dag. Haha, det var creepy... tomt skrivebord, ingen programmer slått på. Først trodde jeg det var en av de russiske langdistansesignalene, pga mine nye hodetelefoner. Så trekker jeg dem ut av PC-en, og nå kommer Shakira på PC-høytalerene. Dæven! Endret 1. mai 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå