Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Redigerte meget umiddelbart. Nei, folk er forskjellige. Jeg kunne gjerne tenkt meg å ta med noen på teater. Eller i mitt tilfelle, bli tatt med på teater. Siden jeg er så f. blakk.

 

HEY!

 

Akkurat kommet hjem fra byen, var moro gitt.

 

Når det gjelder date så skal man egentlgi ta med dama på noe som er "gøy". Jeg har ofte tatt med dama på biljard eller en annen form for aktivitet. Jeg er imot det med og sette seg ned og "bli kjent", føler det blir feil. Man går veldig inn i dating modus som igjen gjør at man går over til et slags intervju med personen for og bli bedre kjent. Og det vil man ikke...

Lenke til kommentar

Jeg gjør det JEG gjør på en normal dag. Dvs at fra slække'n på kaia, til biljard på elbow room, til hva enn jeg føler for i det øyeblikket.

Mao, jeg legger ikke en "Datete" stil på daten. Det kommuniserer plutselig noe helt annerledes. Nemlig at vi skal bare henge sammen, og ikke noe mer.

 

BTW FOLKS: DET ER LØRDAG FFS! :D

 

Snart start av humør-pumping på meg. Blir en vill kveld med en natural wing av meg, og en kompis som endelig har brutt med dama.

 

PUM: It's oooooon brotha! ;)

Lenke til kommentar

Jeg har feber. Jeg ville faktisk ut og leke videre med dette, da klientellet på festen jeg er invitert på er mye det samme som det var første gangen jeg prøvde dette. Vi har på en måte lagt listen som kvinnelige PUAs, og det ville vært gøy å fortsette, men neida, jeg blir sittende inne med en kopp kaffe, røyk og webdesign :(

Alle dere som skal ut får kose dere i kveld, da.

Lenke til kommentar
Gjest Receiver

Hjelp meg å tolke følgende, værsåsnill :)

 

Jeg sender SMS til ei jente jeg er keen på:

"Du .. er du med å finne på noe en dag?:)"

 

Får svar:

"Ja, kanskje det:)"

 

Er "kanskje det" mer som "ja, samma det egentlig"? Det jeg tolker det som, egentlig. :p Og jeg er klar over at det ikke er smart å dra den der "en dag", men heller komme med en spesifik dag, dette var vel egentlig en test for å se hva hun svarter.

 

~ R

Lenke til kommentar
Hjelp meg å tolke følgende, værsåsnill :)

 

Jeg sender SMS til ei jente jeg er keen på:

"Du .. er du med å finne på noe en dag?:)"

 

Får svar:

"Ja, kanskje det:)"

 

Er "kanskje det" mer som "ja, samma det egentlig"? Det jeg tolker det som, egentlig. :p Og jeg er klar over at det ikke er smart å dra den der "en dag", men heller komme med en spesifik dag, dette var vel egentlig en test for å se hva hun svarter.

 

~ R

 

Om du heller starter en samtale, bygger interesse og attarction. FØR du spørr om hun vil være med å finne på noe. Du spørr ikke rett ut slik. Men heller "blablabla. *få henne interessert* -> Jeg trenger sko, du har peiling på mote har du ikke? Bli med byen/butikken/whatever imorgen å shoppe. "

 

Det er slik jeg fikser day2`s vertfall.

Du kan selvfølgelig bytte ut tema på day2en til noe som passer deg. Jeg personlig har sånn altfor mange skopar nå.. ;) Det som er fint er jo at etter dere har møtes så trenger du dere ikke se på sko, "skal vi ta en cafelatte først?" "oi så sulten jeg ble.. " osv :) Have fun.

Lenke til kommentar
Fortell heller om gårsdagen :)

 

Det er søndag, og noe må ha skjedd..

 

For min del så er det ikke noe som skjer på den lille lokale pubben, med ingen man har lyst på :hrm: (annet enn eks-dama..)

 

Jeg hadde litt av en helg :D

Hadde egentlig ikke tenkt meg ut, men ble tvinget av noen venninder. Så vi tok oss en tur på en rockekonsert med skambankt siden den ene venninden min skulle intervjue dem for en lokalavis, planen var egentlig at jeg skulle sette meg i baren og vente til de var ferdige, men så plutselig dukket skambankt gjengen opp så vi tok en røyk og pratet litt, det endte da med at jeg ble med på intervjuet (woho!). Så stakk vi bort i lokalet der skambankt skulle spille. Her ble det mye drama, siden dette er en ganske liten plass og jeg gamer en del så møtte jeg mange som jeg hadde gamet tidligere, 2 av dem begynte til og med en liten chickfight om hvem som skulle stå vedsiden av meg lol xD. I tillegg dukket ei jeg hadde gamet ganske hardt tidligere og ikke sett siden og det ble selfølgelig et dilemma om hvem av de jeg skulle henge med. Etter konserten ble jeg og noen andre invitert på nachspiel med skambankt (dobbelwoho). Han ene i skambankt holdt nesten på og bange ei venninde av meg, men kastet henne ut av dusjen da han fant ut at han var nesten dobbelt så gammel som henne. x)

Til slutt endet jeg opp på et hotellrom med ei blondine og det går jeg ikke mer inn på ;)

I dag tidlig våknet vi og så på Svampebob for så å stikke på kinarestaurant og spise god mat.

 

Great helg!

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Gjest Receiver
Hjelp meg å tolke følgende, værsåsnill :)

 

Jeg sender SMS til ei jente jeg er keen på:

"Du .. er du med å finne på noe en dag?:)"

 

Får svar:

"Ja, kanskje det:)"

 

Er "kanskje det" mer som "ja, samma det egentlig"? Det jeg tolker det som, egentlig. :p Og jeg er klar over at det ikke er smart å dra den der "en dag", men heller komme med en spesifik dag, dette var vel egentlig en test for å se hva hun svarter.

 

~ R

 

Om du heller starter en samtale, bygger interesse og attarction. FØR du spørr om hun vil være med å finne på noe. Du spørr ikke rett ut slik. Men heller "blablabla. *få henne interessert* -> Jeg trenger sko, du har peiling på mote har du ikke? Bli med byen/butikken/whatever imorgen å shoppe. "

 

Det er slik jeg fikser day2`s vertfall.

Du kan selvfølgelig bytte ut tema på day2en til noe som passer deg. Jeg personlig har sånn altfor mange skopar nå.. ;) Det som er fint er jo at etter dere har møtes så trenger du dere ikke se på sko, "skal vi ta en cafelatte først?" "oi så sulten jeg ble.. " osv :) Have fun.

 

Takk for tipset. Spurte hun i dag sånn "har du sett xxx", så svarte hun "skulle egentlig se den men det ble ikke noe av .. hva da? *smil*", så spurte jeg om hun ville være med å se den på fredag, og da svarte hun "skulle egentlig se den med to venner, men vi kan jo dra alle på fredag kanskje".

 

Var litt redd for den der, men jeg svarte jo selvfølgelig ja :p .. ville jo selvsagt gå alene med hun, men jaja. burde jeg bli "syk" eller noe og så ta det en annen dag eller? Eller burde jeg bare gå? :) takk for all hjelp.

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Spurte hun i dag sånn "har du sett xxx", så svarte hun "skulle egentlig se den men det ble ikke noe av .. hva da? *smil*", så spurte jeg om hun ville være med å se den på fredag, og da svarte hun "skulle egentlig se den med to venner, men vi kan jo dra alle på fredag kanskje".

 

Var litt redd for den der, men jeg svarte jo selvfølgelig ja :p .. ville jo selvsagt gå alene med hun, men jaja. burde jeg bli "syk" eller noe og så ta det en annen dag eller? Eller burde jeg bare gå? :) takk for all hjelp.

 

Ikke unngå det kun for at vennene hennes er med. Veldig ofte så kommer det til et punkt der hun tar med venninner for og få deg "godkjent". Hvis du møter opp og bare slapp av, kos deg. En ting som kan være kjekt også (avhengig av hvor flink du er til og kalibrer) er og holde fokus på hu dama du drar på kino med. Ikke nødvendigvis av ord, men kanskje holde ruundt henne, lek litt med henne. Men for all del, ikke prøv og "stjel" henne fra venninne hennes. Det ville hvertfall ikke jeg gjort.

Lenke til kommentar
Jeg gjør det JEG gjør på en normal dag. Dvs at fra slække'n på kaia, til biljard på elbow room, til hva enn jeg føler for i det øyeblikket.

Mao, jeg legger ikke en "Datete" stil på daten. Det kommuniserer plutselig noe helt annerledes. Nemlig at vi skal bare henge sammen, og ikke noe mer.

 

BTW FOLKS: DET ER LØRDAG FFS! :D

 

Snart start av humør-pumping på meg. Blir en vill kveld med en natural wing av meg, og en kompis som endelig har brutt med dama.

 

PUM: It's oooooon brotha! ;)

 

Synd vi ikke fikk festa noe sammen i helg. Skjedde MYE moro denne helga for meg, fått til nye ting blandt annet. Only two weeks to hell is unleashed on Norway! Cant wait. Har mye og ta opp med deg nå :)

Lenke til kommentar
Vi har på en måte lagt listen som kvinnelige PUAs, og det ville vært gøy å fortsette, men neida, jeg blir sittende inne med en kopp kaffe, røyk og webdesign :(

 

Hey!

 

Etter og ha vært aktiv her innen i snart en uke så er det faktisk flere jenter enn gutter som spør meg om tips. Derfor har jeg tenkt og se om jeg kan lage en slags "guide" for jenter når det gjelder sjekking av gutter.

 

Det som er greia er at det finnes jo noe som heter alphamale, som er personen alle jenter vil ha. Fyren med selvikkerhet, kontroll og situasjonen, sjarm og alt annet en kan ønske seg. (Tenk James Bond, hovedfyren i 300, Jason Borne osv osv)

 

Man har også betamale som er sånn ca 95% av alle gutta som er der ute...

Lenke til kommentar
Jeg hadde litt av en helg :D

Hadde egentlig ikke tenkt meg ut, men ble tvinget av noen venninder. Så vi tok oss en tur på en rockekonsert med skambankt siden den ene venninden min skulle intervjue dem for en lokalavis, planen var egentlig at jeg skulle sette meg i baren og vente til de var ferdige, men så plutselig dukket skambankt gjengen opp så vi tok en røyk og pratet litt, det endte da med at jeg ble med på intervjuet (woho!). Så stakk vi bort i lokalet der skambankt skulle spille. Her ble det mye drama, siden dette er en ganske liten plass og jeg gamer en del så møtte jeg mange som jeg hadde gamet tidligere, 2 av dem begynte til og med en liten chickfight om hvem som skulle stå vedsiden av meg lol xD. I tillegg dukket ei jeg hadde gamet ganske hardt tidligere og ikke sett siden og det ble selfølgelig et dilemma om hvem av de jeg skulle henge med. Etter konserten ble jeg og noen andre invitert på nachspiel med skambankt (dobbelwoho). Han ene i skambankt holdt nesten på og bange ei venninde av meg, men kastet henne ut av dusjen da han fant ut at han var nesten dobbelt så gammel som henne. x)

Til slutt endet jeg opp på et hotellrom med ei blondine og det går jeg ikke mer inn på ;)

I dag tidlig våknet vi og så på Svampebob for så å stikke på kinarestaurant og spise god mat.

 

Great helg!

 

Virker som du har hatt en god helg. Og at du tydligvis har høy sosial status der du bor :) keep it up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...