Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med henhold til §1 så vel som §2 i retningslinjene forsvant "26" innlegg. Vi holder oss for gode til personangrep på forumet. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Seriøst, digger Jeffy!

 

That's not to say it was all sweetness and light. One evening, as I'm prowling through the club, I feel a tug on my arm and some woman is glaring at me. "Hey guy," she snarls, "1994 called. It wants its haircut back."

 

I chuckle and reply, "Oh, I see. Well, YOUR MOM called... she wants HER haircut back. IN THE ASS."

Artikkel

Han skriver fenomenale poster som jeg alltid ender opp med å le meg i hel av, men alikevell lærer jeg alltid noe nytt hver gang.

 

Må nok litt i tenkeboksen da jeg nettopp innsåg at jeg faktisk ikke klarte å svare på de 3 spørsmåla han stillte. Trodde egentlig jeg kunne svare, men neida.

 

1. Who are you? That is, what roles do you play in your life, and to whom? How do you see yourself when you are at your BEST?

 

2. What do you value most? How do you embody these values?

 

3. What is your purpose in life? Why are you here? What would you like people to say about you when you are gone?

Lenke til kommentar

Okey, liten post for min egen del fra i går:

 

+

State! Eide lokalet med div. kødd en stund før dansinga startet

Kom meg endelig ut og fikk litt mer innsyn i generell sosial dynamikk, skal bli en vane og gå ut i helga :D

Fikk noen nye venner

Fant ut en del om meg selv(!)

Fikk til isolasjon på under 10sek

"Leader instinct" kom frem

 

-

Kan ikke danse i det hele tatt, i dette tilfelle disco så mista totalt staten og choda rundt

AA når jeg ikke kunne danse og det ikke var muligheter for og sitte ned

Veldig varierende humør og state, gikk fra chode til å føle at jeg var "kongen" og ned igjen flere ganger i løpet av kvelden

Lenke til kommentar
Seriøst, digger Jeffy!

 

That's not to say it was all sweetness and light. One evening, as I'm prowling through the club, I feel a tug on my arm and some woman is glaring at me. "Hey guy," she snarls, "1994 called. It wants its haircut back."

 

I chuckle and reply, "Oh, I see. Well, YOUR MOM called... she wants HER haircut back. IN THE ASS."

Artikkel

Han skriver fenomenale poster som jeg alltid ender opp med å le meg i hel av, men alikevell lærer jeg alltid noe nytt hver gang.

Tenkte nettopp å linke til den artikkelen. Jeffy skriver utrolig bra. Gleder meg til boka hans kommer ut.

 

Her kan man lese mer av skriveriene hans. Artikkelen "Ten Bull Pictures" tar for seg utviklingen fra full chode til de mest avanserte nivåene, gjennom en merkelig østlig-inspirert oksetemmer-metafor. Absurde greier, men uansett veldig verdifullt, som det meste som kommer fra den kanten.

Lenke til kommentar

Morsomt:

Instant kiss! Gå opp til en jente, få skikkelig EC og gå for kysset uten å si et eneste ord.

 

Særiøst:

Gjøre hver eneste samtale du har med en jente seksuell.

 

EDIT: Kom på en morsom ting å teste ut nå. Hvis du er ute på byen med en vennine så åpner dere en jente sammen. Deretter går vennina de på do og du sier til jenta du snakker med "Kom hit, vi har fem minutter på oss" og dra hun inntil deg. :D

 

--------

 

EDIT 2: Sassab: Husker du at jeg skrev om å fange en jente i et emosjonelt øyeblikk i en krangel og eskalere det til no hot stuff? (Slik som på TV: Krangel -> Hot love). Du sa at du ville teste det ut, gjorde du? Evt. hvordan gikk det for deg?

 

Jeg havnet i en slik situasjon forrige helg(?) Det var like før jeg stakk fra jenta. Men plutselig kom jeg på dette å måtte give it a shot. (Testet det en gang tidligere hvor deg feila btw)

 

Vi står begge to og stirrer hverandre med døden i blikket, før jeg plutselig drar frem et sleipt smil. Jenta svarer med å gi meg et litt forvirret kroppsspråk. "Kom hit" sier jeg og vinker hun til meg. Men hun blir bare stående stille. "Kom hit" sier jeg igjen, men hun blir bare mer forvirret i kroppspråket og ser dumt på meg. Tror hun sa noe ala "hva?/hvorfor?".

 

Jeg går bort til hun og løfter hun opp fra lårende og bærer hun bort mot soffaen. Hun sier noe random tull, og jeg kaster hun ned i soffaen og svarer "Det her gidder jeg ikke" før jeg begynner å kysse hun. ikke så veldig lidenskapelig svar fra hennes del, men hun stoppet meg ikke.

 

Jeg tar så tak i en dyne (dette er en sovesoffa så dyna ligger ved siden av) og kaster den ned på gulvet. Løfter hun av sofaen og ned på dyna (som nå ligger som en klump på gulvet på gulvet) og setter meg på knær over hun. Bretter ut dyna og jenta sier igjen noen random tull men jeg svarer bare hysj og hun får et lite smil. Ble ganske overrasket da, for nå skjønte jeg at dette hadde funktet :D

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Touchdown, <3

 

Noen som har noen morsomme ting jeg kan teste ut når jeg er ute neste gang? Ikke noe dancing monkey stash, det har jeg nok av fra før, og tenkte jeg skulle høre litt på Tesla, Dorian og Steffy og prøve å være litt mer "seriøs".

Gi deg selv en personlig utfordring som tvinger deg til å endre på gamet ditt. Vær ærlig om din svakeste side og basér hele gamet ditt på dette. Hvis du har en FB og du føler deg i det kreative hjørnet så sjekker du ut en liste med fetisjer (som man sikkert finner på wiki) og velger ut den som frister deg mest og som du tror en jente er minst interessert i å gjøre. Deretter får du henne så kåt som du bare klarer og foreslår det med selvtillit. Press henne til det, få det til å bli en "Enten så gjør du det eller så drar jeg nå"-situasjon. Du risikerer å miste jenten, men som alle vet så er de investeringene med størst avkastning også de med høyest risiko. Finn et par som virker som de er interessert i hverandre og gjør alt du kan for å splitte dem. Sjekk opp en jente som er alt for høy for deg. Sjekk opp en dame som er alt for gammel for deg. Ring en FB og spør om hun vil være med ut og sjekke opp en jente til å ha trekant med. Ha sex i en båt (anbefales). Overtal en russejente til å tro at det er en russeknute å suge en gutt utenfor et utested, og gi henne et slips som knute ("Husk at den skal være løs."). Onaner før du drar ut på byen og legg litt kokain mellom forhuden og kuken rett før at du føler at du skal komme, for deretter å ta på deg byantrekket og dra ut. Å skjule ereksjonen din er valgfritt. Bli litt kjent med en jente, kyss henne litt, få henne med på do, si at du må dra og vil ha nummeret hennes. Finn frem en tusj og be henne skrive nummeret på trusen hennes, og ta den i lommen før du drar.

 

Det var det jeg kom på på sparket som jeg enten har gjort eller har hørt blitt gjort. Med dette innlegget erklærer jeg også alle disse tingene som "oppbrukt" og må derfor komme på nye ting til neste bytur. Jeg har forresten en FR kommende som er litt ulik de forrige.

 

Forresten: Steffy, Dorian og Tesla blir til STD. Jeg håper det er en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Morsomt:

Instant kiss! Gå opp til en jente, få skikkelig EC og gå for kysset uten å si et eneste ord.

 

Særiøst:

Gjøre hver eneste samtale du har med en jente seksuell.

 

EDIT: Kom på en morsom ting å teste ut nå. Hvis du er ute på byen med en vennine så åpner dere en jente sammen. Deretter går vennina de på do og du sier til jenta du snakker med "Kom hit, vi har fem minutter på oss" og dra hun inntil deg. :D

Greit, både morsomt og seriøst forslag skal prøves ut.

Touchdown, <3

 

Noen som har noen morsomme ting jeg kan teste ut når jeg er ute neste gang? Ikke noe dancing monkey stash, det har jeg nok av fra før, og tenkte jeg skulle høre litt på Tesla, Dorian og Steffy og prøve å være litt mer "seriøs".

Jeg tror at jeg er begge disse personene.

Beklager, mente jo White, men du er person nok for to : )

 

 

Touchdown, <3

 

Noen som har noen morsomme ting jeg kan teste ut når jeg er ute neste gang? Ikke noe dancing monkey stash, det har jeg nok av fra før, og tenkte jeg skulle høre litt på Tesla, Dorian og Steffy og prøve å være litt mer "seriøs".

Sjekk opp en jente som er alt for høy for deg. Sjekk opp en dame som er alt for gammel for deg. Ring en FB og spør om hun vil være med ut og sjekke opp en jente til å ha trekant med. Ha sex i en båt (anbefales). Overtal en russejente til å tro at det er en russeknute å suge en gutt utenfor et utested, og gi henne et slips som knute ("Husk at den skal være løs."). Onaner før du drar ut på byen og legg litt kokain mellom forhuden og kuken rett før at du føler at du skal komme, for deretter å ta på deg byantrekket og dra ut. Å skjule ereksjonen din er valgfritt. Bli litt kjent med en jente, kyss henne litt, få henne med på do, si at du må dra og vil ha nummeret hennes. Finn frem en tusj og be henne skrive nummeret på trusen hennes, og ta den i lommen før du drar.

 

Forresten: Steffy, Dorian og Tesla blir til STD. Jeg håper det er en tilfeldighet.

Uthevet skal prøves. Nydelig. Nesten så jeg har lyst til å si det store stygget a ordet, men det er vist ikke lov lenger. tror dette kan bli en morsom FR og noen morsomme byturer.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg har nevnt det tidligere Chasseur, men det er jævli artig å åpne med:

"Hvor mange babyer trenger du for å male en garasje?"

"Hæææ?"

"Kommer ann på hvor hardt du kaster dem! :D"

 

Er alltid artig å åpne med drøøøye spøker. Kan ta et par til:

"Hva er forskjellen på en neger og en bøtte med drit?"

"Hæææ?"

"Bøtta. :D"

 

"Hvor lenge kan en neger holde på en drit?"

"Hæææ?"

"Ni måneder. :D"

 

(Jeg er ikke rasist, men folk blir i så sinnsykt lynsjehumør når de tror folk er rasister)

 

Er også artig å kødde med feminister, og derfor er det ikke lenge til jeg mottar min http://www.tshirthell.com/funny-shirts/i-s...in-the-kitchen/

 

 

Noe en kamerat av meg gjorde en gang vi var ute (husker ikke om jeg har nevnt denne heller):

Man bråker en god del i det man entrer baren/hva enn, slik at alle vet du nettopp kom inn (funker derfor litt dårligere på diverse klubber). Man blir stående i inngangen, og stirrer på alle kvinnfolkene i lokalet. Scan dem opp og ned, flere ganger, skikkelig nøye. Etter du har scannet alle, går man rolig bort til den fineste (nå bør de fleste øynene i lokalet være på deg), og med en virkelig care-stemme skal man si: "Ok, du er bra nok."

 

 

 

If you're nothing, don't ask for something!

If you're something, don't ask for nothing!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...