toth Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har nå skrevet ferdig field report fra lørdag, noe som var en ganske omfattende affære. Det skjedde utrolig mye og det kan uten tvil kalles min sykeste kveld på byen, så jeg ville ikke kutte ut noe. [...] og når jeg snur meg ser jeg at alle øyne er på meg. De som vet hva som kommer gleder seg og de som ikke aner noe vil vite hva som skjer, enkelte har til og med reist seg fra plassene rundt for å få bedre utsikt. Jeg er så fornøyd med meg selv ved dette stadiet at jeg nesten får tårer i øynene, og må ta meg selv i å være cool, calm and collected for ikke å gjøre det for åpenbart [...] Det var da (u)lovlig ungt.. gammel er du selv? Hva gjorde du med target 1? Sa "sorry, jeg vil heller leke med den lille snella her"? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har nå skrevet ferdig field report fra lørdag, noe som var en ganske omfattende affære. Det skjedde utrolig mye og det kan uten tvil kalles min sykeste kveld på byen, så jeg ville ikke kutte ut noe. [...] og når jeg snur meg ser jeg at alle øyne er på meg. De som vet hva som kommer gleder seg og de som ikke aner noe vil vite hva som skjer, enkelte har til og med reist seg fra plassene rundt for å få bedre utsikt. Jeg er så fornøyd med meg selv ved dette stadiet at jeg nesten får tårer i øynene, og må ta meg selv i å være cool, calm and collected for ikke å gjøre det for åpenbart [...] Haha. Fin rapport fra den kvelden, litt synd at hun var såpass ung Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mult*ple high-fives. Awesome (all the fakkings way). "Hi, i'm awesom* who are you?". Draget på damer. How I met your mother. Mulig jeg er faens paranoid, men hva sier disse ordene dere? Lenke til kommentar
tesla does the astro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har nå skrevet ferdig field report fra lørdag, noe som var en ganske omfattende affære. Det skjedde utrolig mye og det kan uten tvil kalles min sykeste kveld på byen, så jeg ville ikke kutte ut noe. [...] og når jeg snur meg ser jeg at alle øyne er på meg. De som vet hva som kommer gleder seg og de som ikke aner noe vil vite hva som skjer, enkelte har til og med reist seg fra plassene rundt for å få bedre utsikt. Jeg er så fornøyd med meg selv ved dette stadiet at jeg nesten får tårer i øynene, og må ta meg selv i å være cool, calm and collected for ikke å gjøre det for åpenbart [...] Det var da (u)lovlig ungt.. gammel er du selv? Hva gjorde du med target 1? Sa "sorry, jeg vil heller leke med den lille snella her"? Jeg er 22 selv, så det er nok både ulovlig og under den hellige x/2+7-grensen (22/2+7=18). Den første jenten forsvant bare ut i eteren i løpet av kvelden sammen med de andre jentene vi dro på dansestedet med. Vi forlot dem da vi var på vei ut, men stoppet jo for å treffe ungjenten. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Når jenta da har "utgitt seg" for å være 18 år ved å tilbringe kvelden på et utested med aldersgrense, og ikke opplyst deg om den virkelige alderen. Står saken noe sterkt da hvis f.eks. foreldrene hadde valgt å anmelde det, selv om jenta er enig i at dette skjedde frivillig? Jeg vet at folk har blitt straffet slik i USA, men vi er vel litt mildere her i landet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Basert på det han skriver virker det ikke som jenten hadde planer om å anmelde ham, så det er vel ikke krise. Han virker dog til å ta veldig lett på det. ^^ Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Tenkte ikke på at det ble noe problem for han, jeg bare lurer sånn generelt sett... Endret 13. april 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Tenkte ikke på at det ble noe problem for han, jeg bare lurer sånn generelt sett... Vil nå tro dette er formidlende omstendigheter. Man regner jo med at personen man treffer på byn er minimum 18.. Endret 13. april 2009 av Teac Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gratulerer seth_pua med dame Lenke til kommentar
tesla does the astro Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tenkte ikke på at det ble noe problem for han, jeg bare lurer sånn generelt sett... Vil nå tro dette er formidlende omstendigheter. Man regner jo med at personen man treffer på byn er minimum 18.. Det er noe sånt jeg tenkte, man skal ikke måtte spørre om fødselsattest før man kler av seg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vet det er en del fra Oslo her, er det noen anbefalinger på hva man kan gjøre på en daydate? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Bra skrevet, Tesla. Definitely bookmarked Prøver selv å komme meg opp fra å være en AFC til å bli noe mer respektabelt, men er ikke greit. Kom nettopp ut av et treårig forhold, og som 18-åring har jeg ikke særlig erfaring med jenter(annet enn hu jeg var sammen med). DeAngelo og Flawless Natural er på vei ned fra piratbukta, og The Game er i posten fra en fetter som nettopp har gjennomgått sin første bootcamp. Er fortsatt bare 18 år, så jeg gir meg selv en 2 årig deadline. Russetida er upcoming, så får bryne meg litt der. Jeg har dessverre selvtillit på bunn, og vil gjerne komme opp til et høyt nivå. Noen som har noen grunnleggende tips til meg? Har lært et par øvelser som går på selvhypnose, men har sjelden anledning til å øve(bråkete familie). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg ville brukt tiden før du er russ til å bygge litt selvtillit, kanskje gå gjennom den obligatoriske stilendringen som alle PU-guides oppfordrer til og deretter slå deg litt løs i russetiden. Det er utrolig hvor åpen jenter er for tull og tøys i den tiden, så det er bare å leke seg. Det skjer så pinlig med så mange andre i den perioden uansett at det ikke har noe å si om du blir rejected. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hva da stilendring? Jeg har lest som en gal på alt jeg har kommet over, men har ikke sett noe om det? Please, do tell! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hva da stilendring? Jeg har lest som en gal på alt jeg har kommet over, men har ikke sett noe om det? Please, do tell! Kort oppsummert: Finn en frisyre som kler deg, en konsekvent stil som viser at du bryr deg om utseendet, bruk hudprodukter hvis du trenger det, ta sol hvis du er blek, ha god ånde og rene tenner på byen. Mystery Method oppfordrer til at man kler seg slik at man skiller seg ut og blir lagt merke til, noe som ikke er dumt men heller ikke nødvendig. Han tar det til det ekstreme, men noen smykker eller lignende skader ikke. Nøkkelordet er grooming, at man viser at man tar vare på seg selv, at man ikke har fett hår eller skitne klær, osv. Dette gjelder også hvor du bor, du tar ikke en jente med hjem til leiligheten/hybelen uten at det ser bra ut der. Du vil fremstå som en stilig type som vet hva han driver med (uansett hva det er du driver med), og det krever en viss orden i livet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Føler at jeg har en frisyre som passer meg ganske bra. Passer alltid på å ikke bruke samme klær to dager på rad. Jeg bruker ofte gensere og bukser flere dager, men ikke to dager på rad. Hvis det funker som jeg vil, så gir det inntrykk av at jeg har flere klær enn jeg faktisk har. Jeg er veldig viktig med håret, og kan gå på dass med hårsprayen(godt gjemt i jakkelomma) for å fikse håret i friminuttet om det trengs. Jeg dusjer såklart daglig, og tror da jeg har ganske god ånde. Drikker masse vann og spiser tyggis så ofte som mulig. Drikker heller ikke kaffe eller røyker, så tror ikke jeg lukter særlig ille. Ang. hybel, så bor jeg dessverre fortsatt hos mor og far. Det er ganske tvilsomt at jeg ville tatt med noen hjem mens de var her, ettersom de alltid spør masse dumme spørsmål. Det spørs når vi kommer hjem og når jenta drar hjem:P Men skal prøve å være enda mer nøye med utseende. Barbere meg hver dag og kanskje bruke noe kraftigere ansiktsvask. Skal også ta litt sol. Får lønn på onsdag, så da kan jeg gå til innkjøp av produkter Stilen min nå består av Puma- eller Lacoste-sko, bukser fra JC, Jack&Jones eller Branstad, genser fra en av de samme butikkene(ofte hettegenser med en kul t-skjorte under) og hvis det er kaldt, GStar-jakka mi(Svart med pels). Har også en plain hvit hettegenser fra HM, noe som passer fint til jakke om det er halvkjølig eller om jeg vil ha noe på meg utenpå skjorte/t-skjorte e.l. Godkjent stil? Prøver også å gå rett i ryggen, og holde blikket noen cm over øyehøyde, evt. ha veldig øyekontakt om jeg vil komme i kontakt med noen. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det blir vanskelig å bedømme stil uten pic's. Ellers er jeg enig med Dorian Gray om at det ikke er vits å tenke over PUA-materiale før etter russetiden. Bruk heller tiden nå på å bygge komforr rundt det å prate med jenter (og det å føre samtalen over til noe mer seksuelt) til russetiden slik at du kan slå deg løs der og få masse erfaring som fører til økt selvtillit. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tenkte ikke på at det ble noe problem for han, jeg bare lurer sånn generelt sett... Vil nå tro dette er formidlende omstendigheter. Man regner jo med at personen man treffer på byn er minimum 18.. Det er noe sånt jeg tenkte, man skal ikke måtte spørre om fødselsattest før man kler av seg. Jeg tror du ville sluppet unna om du hadde blitt anmeldt, så fremt det hadde vært bevist at du traff hun på et utested med aldersgrense 18+. Er ingen som krever at du spør etter leg, men heller at du bruker skjønn og vurderer om jenten er gammel nok, og iom at du traff hun på byn så vil du selvfølgelig anta at hun er minst 18. Forøvrig skremmende at en 15 år gammel jente knuller en type som er klart eldre enn hun, for så å foreslå at faren skal kjøre deg hjem. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Forøvrig skremmende at en 15 år gammel jente knuller en type som er klart eldre enn hun, for så å foreslå at faren skal kjøre deg hjem. Snakker vi opprør mot foreldrene? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Med følgende colleteral damage 15 år gamle jenter på byn som drar med 6 år eldre typer hjem er vel kanskje ikke de mest stabile man kommer over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå