Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q (som vi faktisk kaller ham i virkeligheten, jeg tror ikke jeg har lov til å skrive det ekte navnet hans her) har sagt at jeg må være med ham å game neste gang han kommer til Bergen. Det hadde vært veldig artig å prøve å game sammen med gutter, forrige gang var vi jo bare jenter. :wee:

Lenke til kommentar

Gull det. Å dra med seg jenter ut er noe av det mest effektive man kan gjøre for å trigge nysgjerrighet. Har en female wing i stavanger, men så får ikke dratt nedover dit så ofte pga jobbsituasjon.

Hvis man klarer å få med seg en jente ut for å sjekke er det gull, men det oppstår ofte problemer i form av sjalusi fra hun du drar ut med sitt ståsted.

Female wing= Pivot btw..

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er da Skilpadde en meget pen frøken :)

Nå ja, smaken er som baken. Men hvordan er det da for en mindre pen jente? Det må da finnes "teknikker" som ikke går direkte på ens utseende og villighet til å spre beina?

Det indre kanskje?

Prat med ham og le litt ekstra hvis han sier noe morsomt.

(vente på dom fra en av de to PUA'ene her inne)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er da Skilpadde en meget pen frøken :)

Nå ja, smaken er som baken. Men hvordan er det da for en mindre pen jente? Det må da finnes "teknikker" som ikke går direkte på ens utseende og villighet til å spre beina?

Viss du er "mindre pen" som du sier det, så følger du standard gutteprosedyre med litt tweaks, vis higher value, lær kunsten med DHV stories (Display higher value). Vet ikke hvor hardt du skal kjøre på cocky funny akkurat siden det er mer en gutteaktig stil. Få dem til å le og kose seg, kjør på med kino.

Kino er en viktig sak, har utrolig mye å si om du tar litt på folk eller ikke, istedet for å være chatte budds så blir dere kosebuds og da er ikke veien lang til både forhold og sengekos.

Men nå er ikke jeg jente da, og har heller ikke studert playette stoff. Så jeg vet ikke hvor korrekt dette blir. :p

Edit:

Ja, ble litt mye fagord og rot der, men jeg er sliten som pokker og bare skriver det første som ramler inn i hodet mitt.

Ta en kikk på denne akronym listen

og på dette PUA forumet for jenter

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Skjønner at du er skeptisk. La meg prøve og forklare hvor jeg kan tenke meg at den rutinen ville fungert så kanskje du skjønner hele greia bak det.

Evig skeptiker. :) Joda, jeg skjønner prinsippet bak NLP, men som Skilpadde sier litt etter deg, gutter snakker ikke sånn, med mindre de er skuespillere eller prøver å komme i buksene til noen. Og uansett hvor forskjellig kvinner og menn måtte tenke, så tror jeg virkelig ikke at relativt oppegående kvinner ikke tar slike rutiner for hva de er.

Men, på den annen side, jeg har alltid oppfattet kjøttmarkedet som haugevis med enkle og overfladiske mennesker, typen som uploader 300MB med selvportretter til Facebook hver gang de har vært på byen, alle med trutmunn. Så joda, når jeg tenker meg om, så er det vel kanskje folk som kjøper sånt.

Lenke til kommentar
Skjønner at du er skeptisk. La meg prøve og forklare hvor jeg kan tenke meg at den rutinen ville fungert så kanskje du skjønner hele greia bak det.

Evig skeptiker. :) Joda, jeg skjønner prinsippet bak NLP, men som Skilpadde sier litt etter deg, gutter snakker ikke sånn, med mindre de er skuespillere eller prøver å komme i buksene til noen. Og uansett hvor forskjellig kvinner og menn måtte tenke, så tror jeg virkelig ikke at relativt oppegående kvinner ikke tar slike rutiner for hva de er.

Men, på den annen side, jeg har alltid oppfattet kjøttmarkedet som haugevis med enkle og overfladiske mennesker, typen som uploader 300MB med selvportretter til Facebook hver gang de har vært på byen, alle med trutmunn. Så joda, når jeg tenker meg om, så er det vel kanskje folk som kjøper sånt.

HEHE! Drit bra svar :D

Rutiner fungere ikke på alle nei, det gjør det ikke. Det er også kun og anbefale og bruke rutiner i start fasen for og booste selvtilliten sin, slik at man enklere kan stå på "egne" bein etterpå.

Men jo, selv oppegående kvinner faller for slike ting. Kanskje ikke akkurat den rutinen vi snakker om her, men jeg har brukt diverse rutiner og lykkes, med oppegående kvinner/jenter.

Så, når du var/er singel så blir man plutselig et overfladisk menneske? Jeg vet det er mange overfladiske personer der ute, det er det aldri noe tvil om. Men folk er forskjellige og folk ser etter forskjellige egenskaper hos sin partner. For meg er game så mye mye mer enn bare det og sjekke, det omhandler også hvordan man kan få bedre livskvalitet. Det er kanskje ikke alle som er like enige med meg på dettte punktet, men som sagt: Folk er forskjellige...

Lenke til kommentar

Hm... Du kommer med akkurat de samme argumentene jeg hadde kommet med for noen år siden. Artig

Men etter å ha testet dette, noe jeg tviler sterkt på at du har gjort, så fant jeg ut at kvinner faktisk ikke tar "rutiner for rutiner". Med mindre man ikke har lært seg rutinene skikkelig godt ennå. Da vil hun evt se rett igjennom det, som etthvert annet sjekketriks man har lært av noen andre og ikke øvd godt nok på.

Hvorfor rutiner fungerer, særlig close-rutiner, er pga hennes følelsesmessige state. Hvordan energien hennes er. Hvis hun er i high-state, og det er en tommelfingerregel at man closer i high-state, så vil omtrent alt kunne funke.

Hvordan vet jeg dette? Jo, nettopp fordi jeg har gjort dette så jævlig mange ganger at jeg VET det fungerer. Alt fra "De tøsene du tror vi sjekker opp, og som er de eneste som er dumme nok til å kjøpe dette" til advokater til blomsterdama til modellen til you fucking name it.

Og det finnes titusenvis av menn verden over som også kan bevitne dette.

Da blir det litt søkt å sitte å skrive noe slikt her.

Btw: Har bare et 20-talls bilder av meg selv på facern, nesten alle lastet opp av andre ;)

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Wow! Viste ikke engang at det fantes noe slik som PUA's. Jeg har så godt som lest gjennom hele tråden (ca 40 sider, skippa noen). Og må si meg enig i en del. Spesielt dette med popularitet. Tidlig i høst ble jeg valgt til russepresident på skolen min og etter det har det nærmest svermet fine damer rundt meg(dette er damer man før runka til:p). Det eneste negative er at det ikke er så mange fine damer på skolen min :p

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg er noen PUA, men kan jo gjøre et forsøk på å si hva jeg liker, og ikke liker.

Positivt:

-Tunika og thigts.

-Normal bruk av sminke.

-Klær som passer.

-Jenter som kler seg pent når de er på byen.

-Jenter som smiler.

-God hygene.

-

Negativt:

-Masse brunkrem og hvitt hår.

-Store klær.

-Skatesko.

-Jenter som ikke pynter seg når de går på byen.

-Jenter som ikke smiler.

-Mange skrikende farger.

Spørsmålet ditt har ikke noe fasitsvar. Noen kan like blitzer-jenter, og noen synes det er veldig lite tiltrekkende. Andre faktorer som spiller inn er kroppsfasong, ansikt, personlighet(dvs hvordan du "bærer" stilen din. Posere er ikke pent).

Hvis du som jente vil tiltrekke en surfe-kar, så kan du slenge på deg noen hemp-bånd og en Volcom t-skjorte, slik at han tror han har noe til felles med deg, og det gjør det lettere å få kontakt.

Vet ikke om det var noe sånt du var ute etter, men får satse på at det gjør deg litt klokere.

EDIT: Kameratene mine er forsåvidt enige i det jeg har fortalt når det kommer til utseende.

EDIT 2: Så på galleriet ditt, og så ikke no galt med stilen, men hvis du vil bli lagt merke til så sleng på et eller annet "eksklusivt", hvis det er en eller annen du vil ha litt ekstra oppmerksomhet av. Og hva har skjedd med bikkja? (bloggen)

Endret av thrice
Lenke til kommentar
*snip*

EDIT 2: Så på galleriet ditt, og så ikke no galt med stilen, men hvis du vil bli lagt merke til så sleng på et eller annet "eksklusivt", hvis det er en eller annen du vil ha litt ekstra oppmerksomhet av. Og hva har skjedd med bikkja? (bloggen)

Takk for det, det er interessant å høre uansett hvem som skriver :) Syns hvertfall jeg. Jeg har nok en ganske "kjedelig" stil i mitt klesskap.. derfor jeg trenger å suge til meg litt informasjon om slikt, jeg er jo ikke feit eller noe så har ingen problemer med å finne klær som passer.

Men jeg er litt lav, så jeg ser ikke så fin ut i mye av det som ofte er "in" :hmm: korte bein har jeg.

OT: Hvis du tenker på rumpa til hunden i bloggen? Njaa, diverse.. betente analkjertler samt kanskje allergi, men på bedringens vei :)

OT2: Jeg pleier å ta på annet enn hundeturklær når jeg skal ut på happenings :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...