quakie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Var det ikke du som skulle på bootcamp da, ArmenMinAU? Endret 31. mars 2009 av quakie Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skulle på gode vibber sin helga som var, men ble visst en annen helg isteden. Satser på mai, men skulle ønske jeg hadde råd til rsd. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Daniel som jeg sjanter med er med i "Gode Vibber" Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skulle på gode vibber sin helga som var, men ble visst en annen helg isteden. Satser på mai, men skulle ønske jeg hadde råd til rsd. Hvorfor var du ikke med i helga som var? Daniel som jeg sjanter med er med i "Gode Vibber" Såvidt meg bekjent er det ingen instruktører i Gode Vibber som heter Daniel, men kan selvfølgelig være jeg tar feil. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 han er bare med i comunityet, han er ikke instruktør! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Folkens! Hva vil dere si betydningen av å fange opp ikke-verbal kommunikasjon under en samtale er? (denne skal drøftes) (Sitter med eksamen i kommunikasjon) Og siden jeg har vridd hodet i alle bauer og kanter, kan det være godt med innspill. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Folkens! Hva vil dere si betydningen av å fange opp ikke-verbal kommunikasjon under en samtale er? (denne skal drøftes) (Sitter med eksamen i kommunikasjon) Og siden jeg har vridd hodet i alle bauer og kanter, kan det være godt med innspill. Hva selve setningen("fange opp ikke-verbal kommunikasjon under en samtale") betyr, eller hvor viktig det er å fange opp nevnte signaler? Endret 1. april 2009 av toth Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ansiktsmimikk, kroppsholdning, blikk.. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen som har noe forslag til litt peacocking-stuff? Dog uten at det skriker attention whore Endret 1. april 2009 av Mido Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen som har noe forslag til litt peacocking-stuff? Dog uten at det skriker attention whore The Fab Five ser ganske bra ut, er du ikke enig ? Spesielt han i midten har bra stil, var ikke dette noe du tenkte på? Spoilet pga dårlig tidspunkt for en start av en enda mer random diskusjon enn det med Paradise hotel. Skulle tatt dette her en annen dag Mido Endret 1. april 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Fab five, ja. Du sier noe. Egentlig skeptisk til disse gutta, men de kan i alle fall kle seg. Endret 1. april 2009 av Mido Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fab five, ja. Du sier noe. Egentlig skeptisk til disse gutta, men de kan i alle fall kle seg. Ikke sant, awesome shit det der! Hva synes dere andre da? Ville dette fungert for Mido? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, det tror jeg. Utelivet i norge er ikke så styla opp og feiende flott som mange andre land, så peacock-lista ligger en del lavere. For å skille seg i ut i norge trenger man heldigvis ikke å gå med stor ullete cowboyhatt og boa. Holder med å kle seg bra, og kanskje komplimentere med en diskret og stilfull hatt. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Forrige helg kjørte jeg noe så enkelt som jeans - sort skjorte - rødt slips. Fikk mye oppmerksomhet da det røde fungerer som et utmerket blikkfang. Keep it simple Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nice! Har som regel kjørt lærbånd, og div. kjeder hver gang, og det er alltid minst en som kommenterer det. Har gått til innkjøp av hvite bukseseler og svart skjorte, synes dog hvit hatt blir litt for mye. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Learn social skills @ http://omegle.com/ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sånn serr så har jeg skaffet meg lommeklokke nå, så vurderer jeg å teste det med monokl. Hvor kan man finne slike? Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dress med hvite bukseseler, hvite sko, hvitt belte og resten svart er en sikker vinner! Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sånn serr så har jeg skaffet meg lommeklokke nå, så vurderer jeg å teste det med monokl. Hvor kan man finne slike? Vil du gå rundt med monokkel på øyet? Vel, hver sin lyst: http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkwZmonoc...QQ_fromZQQ_mdoZ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ikke hele tiden da, men når jeg skal se på klokken så kan det være morro å ha den... Jeg liker diverse klesstiler, og 1800-talls detektiv synes jeg er fantastisk kult. Samme med privatetterforskere fra 90-tallet. Med en regnfrakk, hatt og revolver. Det er kule stiler alt det der, og peacocking på et nivå samtidig. Off topic: Flere som blir svimle av alle avatarbyttene? Endret 1. april 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå