Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner Mats... Ikke like kult uten. Paradise Hotel er den type program hvor jeg håper hele tiden at det skal skje noe kult, men så skjer det aldri ;p

 

Dog, er spent på hvordan Alex klarer seg.

 

Og så må jeg gi credit til Noor:

 

Til tross for å være den minst populære har hun klart å holde ut så langt.

Lenke til kommentar
Hva skjedde i den danske versjonen?

 

Der hadde en kar vært utro mot dama si med en annen deltaker før programmet starte i stil med den norske tvisten. Men i det norske programmet hadde vel bare Noor og Rune kysset, mens Vegar og Ida hadde sex etter at de hadde slått opp? Uansett, så utviklet det seg helt anderledes fordi de danske damene fortsatt digget fyren, og han karen playet dem begge der inne. Tror han spillte på lag med eksen, mens han lå med hu andre. Husker ikke helt om han lå med begge, men han kysset begge og lå minst med en av dem. Det ble ivertfall konflikter rundt det, og best av alt: Han fyren gråt ikke en eneste gang.

 

Forresten så skjedde det ting generelt på den danske versjonen, det var ikke bare en gjeng som gikk rundt å ventet på nye overraskelser. De skapte overraskelser.

 

 

EDIT: Googlet bittelitt for å se om jeg fant noe som dekket litt mer en hukomelsen min, men jeg kommer over dette istedet... lol

 

Danmark er klar med en ny sesong av Paradise Hotel.

 

I denne sesongen får Mads Gleager, som også var med i forrige sesong, besøk av 5 jenter, som alle er tidligere eks´er av Mads. Og denne gangen vil han gå et skritt lenger når det gjelder sex. For nå vil han prøve å ha sex i svømmebassenget.

Så får vi alle håpe at også denne sesongen av Paradise Hotel Danmark blir vist i Norge.

 

På TV2 Danmark sine nettsider kan du lese mer om årets sesong av Paradise Hotel Danmark.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det bare meg eller er de fleste nordmenn, naturlige value takers?

 

Er ikke de fleste det da? Kommer nok av at folk flest er avhengig av komplimenter. Hvis de ikke får, så tar de.

Lenke til kommentar

Samme synes jeg raijin, det suger uten mats. Petter og mats var de som lagde noe show der, nå er det bare preking om taktikker osv.

 

Synes alex har oppført seg rart hittil, men chosen_one sa jo at han hadde flere community friends på face, og det er vel ikke alle og enhver som har bare har streifet over pu som har community friends? Mao. må han jo være ganske inn i gamet(?)

Lenke til kommentar

Tviler på at Alex har stor erfaring med PU, men kan selfølgelig ta feil. Men synes det bytte mellom han og Mats ble veldig uheldig. En sann natural ut og en slags dårlig Pua inn. Men kanskje han klarer å skjerpe seg etterhvert.

 

Switchet forresten innom nrk3 i pausen på paradise og der var det et program med bl. a Neil Strauss og Ross Jeffries. Så bare i ti min, men så ganske spennende ut, Neil fortalte litt om game og man fikk se noen folk på bootcamp. Noen andre som så det, som kan fortelle om det skjedde noe mer intressant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...