Dorian Gray Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva skjedde i den danske versjonen? Da det først ble presentert tenkte jeg at serien begynte knallbra med en sånn twist, men så begynte de å dusje sammen for deretter å grine hver for seg, og da kjedet jeg meg. Btw, Rune fremstår som en megapussy. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg savner Mats... Ikke like kult uten. Paradise Hotel er den type program hvor jeg håper hele tiden at det skal skje noe kult, men så skjer det aldri ;p Dog, er spent på hvordan Alex klarer seg. Og så må jeg gi credit til Noor: Til tross for å være den minst populære har hun klart å holde ut så langt. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hva skjedde i den danske versjonen? Der hadde en kar vært utro mot dama si med en annen deltaker før programmet starte i stil med den norske tvisten. Men i det norske programmet hadde vel bare Noor og Rune kysset, mens Vegar og Ida hadde sex etter at de hadde slått opp? Uansett, så utviklet det seg helt anderledes fordi de danske damene fortsatt digget fyren, og han karen playet dem begge der inne. Tror han spillte på lag med eksen, mens han lå med hu andre. Husker ikke helt om han lå med begge, men han kysset begge og lå minst med en av dem. Det ble ivertfall konflikter rundt det, og best av alt: Han fyren gråt ikke en eneste gang. Forresten så skjedde det ting generelt på den danske versjonen, det var ikke bare en gjeng som gikk rundt å ventet på nye overraskelser. De skapte overraskelser. EDIT: Googlet bittelitt for å se om jeg fant noe som dekket litt mer en hukomelsen min, men jeg kommer over dette istedet... lol Danmark er klar med en ny sesong av Paradise Hotel. I denne sesongen får Mads Gleager, som også var med i forrige sesong, besøk av 5 jenter, som alle er tidligere eks´er av Mads. Og denne gangen vil han gå et skritt lenger når det gjelder sex. For nå vil han prøve å ha sex i svømmebassenget. Så får vi alle håpe at også denne sesongen av Paradise Hotel Danmark blir vist i Norge. På TV2 Danmark sine nettsider kan du lese mer om årets sesong av Paradise Hotel Danmark. Endret 31. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det bare meg eller er de fleste nordmenn, naturlige value takers? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det bare meg eller er de fleste nordmenn, naturlige value takers? Er ikke de fleste det da? Kommer nok av at folk flest er avhengig av komplimenter. Hvis de ikke får, så tar de. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Sånn går det når man er avhengig av external validation. Merkelig at man kan uttrykkene bedre på engelsk Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Samme synes jeg raijin, det suger uten mats. Petter og mats var de som lagde noe show der, nå er det bare preking om taktikker osv. Synes alex har oppført seg rart hittil, men chosen_one sa jo at han hadde flere community friends på face, og det er vel ikke alle og enhver som har bare har streifet over pu som har community friends? Mao. må han jo være ganske inn i gamet(?) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://shadowslounge.blogg.no/1238528966_frste_sjanting.html Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fett, samebror! Jeg venter i spenning på framgangen! Husk, you're the man! Gå ut og LORD! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Daniel sa at jeg hadde et utrolig godt utgangspunkt, han gleder seg å se meg om noen måneder Lenke til kommentar
mjg_creative Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tviler på at Alex har stor erfaring med PU, men kan selfølgelig ta feil. Men synes det bytte mellom han og Mats ble veldig uheldig. En sann natural ut og en slags dårlig Pua inn. Men kanskje han klarer å skjerpe seg etterhvert. Switchet forresten innom nrk3 i pausen på paradise og der var det et program med bl. a Neil Strauss og Ross Jeffries. Så bare i ti min, men så ganske spennende ut, Neil fortalte litt om game og man fikk se noen folk på bootcamp. Noen andre som så det, som kan fortelle om det skjedde noe mer intressant? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Så Neil Strauss her om dagen på tv jeg også, men var for noen dager siden. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som har/skal melde seg på gratis - bootcampen 28 april? Iom. at de har en "registration fee" som refunderes etter seminaret, lurte jeg litt på om det er seriøst? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kvifor skal det ikkje vere seriøst då? Då slepp dei evig mange som melder seg på, men som ikkje møter (og difor stel plassane for andre interesserte). Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tenkte jeg skulle på workshopen, ja. Men lyst på bootcampen også Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 er det noen aldersgrense på workshopen? Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Damn, det er nå jeg skulle vært 18... Trenger bootcampen! Samebror, en gang må vi sjante i vei sammen! Edit: Wops, visste ikke om det var aldersgrense... Håper det er 16 og oppover! Endret 31. mars 2009 av GardinFantomet Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Programmet som gikk på nrk3 ikveld var: Fjas og fakta om å finne den rette Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 hadde vært morsomt det GardinFantomet Er vel i Oslo et par ganger i måneden for å daygame, hvertfall det jeg ser for meg Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Awesome! Skal bli greit å komme seg litt vekk fra bondelandet, alle veit hvem du er etter en eneste fest, og vips! det var det førsteinntrykket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå