ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilke videoer er det snakk om her? Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilke videoer er det snakk om her? pickupyourgame.com Touchdown posta for litt sia... Lenke til kommentar
mjg_creative Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synes ærlig talt ikke at det er rart han ble kritisert av mange for dette. Det er helt utrolig at han mente at dette viser at han er bedre enn Cajun. Latterlig. Videoen var på ingen måter bra, men er så veiskille mellom rutine-folka og rsd-folka i miljøet. Hvis du er RSD ser du sikkert mye "bra" i dette, men fra et nøytralt standpunkt er ikke dette verdt 2000$. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gleder meg til å komme hjem så jeg får sett videoene, men hittil er jeg absolutt ikke imponert av alex karen... Aldri sett noen mer slitsom skrivemåte, for ikke å si at det var ekstremt lite relevant innhold og ting som skjedde for en PUA å være.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Videoen var latterlig. Leste gjennom hele tråden i natt og det er klart at den har blitt kraftig amputert av RSD-gjengen. Han virker tett i pappen til tider, han Alex, og når han gang på gang hevder at han er veldig intelligent så blir det hele litt lame. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er ihvertfall en grunn til at det ble fjorårets mest omdiskuterte hendelse i PUA-miljøet. Alex fikk hele RSD-crewet til å virke inkompetente, i øynene til MM og de folka der. Jeg skjønner ikke hvordan han ble instruktør med hele den attituden sin. Jeffy er klin gærn, men han kan sakene sine godt i alle fall... Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeffy er klin gærn, men han kan sakene sine godt i alle fall... Det er akkurat derfor jeg elsker han :!: Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bergen, Trondheim, Rena, Oslo. Valgets kvaler : ( Noe som slo meg i går, drev å leste i denne tråden, hvor en fyr sier et eller anna, la oss kalle det A, som jeg er helt uenig i. Denne personen synes jeg at virker litt teit. Så ser jeg på et annet forum, og der sier en annen person A, og da er jeg ganske enig med han. Denne personen ser jeg opp til. Sånn skal det jo ikke være! Jeg skal jo ikke bestemme om det folk sier er bra eller ikke, avhengig av hvem som sier det, men hva de sier! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er vel snakk om en autoritetsframe. Når noen man ser opp til sier noe, uansett hva, så tenker man mer gjennom det personen sier. Kanskje så mye at man sår tvil om sin egen oppfatning. Vår egen frame viker for en sterkere frame Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Alex er garantert PUA fyr nå ja, lættis med den håndflate lesinga Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Haha, han prøver vil no heller eg seie. Han har jo ikkje akkurat fått noko høg "value" blant jentene på hotellet. Dei fleste synes jo han verkar desperat. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Håndflate-lesing? :!: Noen begynner å gå tom for materiale.. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei, regner med at det er lov å spørre om råd her : ) Har holdt på med ei jente i litt over en mnd nå, men i det siste har det dabbet litt av. Skal på en hyttetur til en venns hytte med henne i påsken. Jeg lurer på om dere har noen gode tips for å komme tilbake dit vi var kinda, burde jeg gå rett på, eller nesten tenke at jeg skal sjekke henne opp på nytt? Har dere noen triks på lager? ;D Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Du skal på hyttetur med venner og hun... Boy, you are doomed to get laid! Jeg kommer virkelig ikke på noen spessielle tips da dette så og si allerede er fiksa så lenge du ikke oppfører deg som en retard... Du har allerede holdt på med hun før, så du tørr å legge fingra på hun, så det eneste jeg kan komme på i farten er: Hold deg cool, og vis hun hva du vil. Take what is yours! Veni, Vidi, Vici EDIT: Om du skal sjekke hun opp på nytt? Det spørs hvor mye det har dabbet ut... Er det fortsatt en spenning mellom dere så er det bare å go for glory. Er den helt borte, må du nok forføre hun på nytt. Keep it sexual, og jobb mot ASD (Anti Slut Defense) hvis hun har mange venniner der! Fjern det sosiale presset rundt sex slik at hun ikke holder igjen av frykt for å bli stemplet. damn, da ble det noen tips uansett XD Endret 30. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei, regner med at det er lov å spørre om råd her : )Har holdt på med ei jente i litt over en mnd nå, men i det siste har det dabbet litt av. Skal på en hyttetur til en venns hytte med henne i påsken. Jeg lurer på om dere har noen gode tips for å komme tilbake dit vi var kinda, burde jeg gå rett på, eller nesten tenke at jeg skal sjekke henne opp på nytt? Har dere noen triks på lager? ;D Dude, denne er ferdig scora! Bare unngå å oppføre deg som en dust, og du kan gå for gull! Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Gratis RSD workshop i Oslo den 28 april : ) Mer info her: http://www.rsdfreetour.com/ Endret 31. mars 2009 av Allighiero Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er også bootcamp 1. til 3. mai. Me wants Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Haha, han prøver vil no heller eg seie. Han har jo ikkje akkurat fått noko høg "value" blant jentene på hotellet. Dei fleste synes jo han verkar desperat. Jepp, jeg satt i går og tenkte "fail" når Iris pratet til kamera. Han har gitt inntrykk av at han prøver for hardt (eks. når Kevin fikk skjenke ham, palmreading, "æ ska vinn" osv.) og at han ikke er å stole på. Be the prize, er vel tre ord han glemte ganske tidlig (i motsetning til Øystein). Men jeg håper han klarer seg bra, virker jo ikke som det er noe vondt i gutten. Endret 31. mars 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Så på paradise hotel i går... Fortsatt handler halve programmet om Rune som griner. Er det virkelig noen som synes det er no gøy å se på? Paradise hotel feila hardt med den eks/utro-tvisten deres i motsetting til den danske versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå