HansiBanzi Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Best du sier fra Chasseur! Du har lovet et par pils! Gikk forresten temmelig dårlig i kveld... ble kasta ut fra utestedet etter å ha druknet kortterminalen i ølrenna på microgbryggeriet i Trondheim, men ble noen k-closes på 7-11 ved samfundet i Tr.heim =) utrolig let å komme i prat med folk om man har dagens VG oppe, spesielt siden det var landskamp Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 who cares, jeg k closa sikkert femti 5ere igår Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hæhæ, kunne fått en rimelig lett f-close i går, så jeg gikk hjem og la meg istedenfor.. :!: Hun er en del av vennegjengen min, og jeg har veldig høy value der, pluss at jeg naturlig kjører cocky & funny på alle jenter og i tilegg har prøvd ut litt teknikker osv på hu. Når jeg var hjemme i jula merka jeg at hu viste litt interesse, og når jeg kom hjem på fredag og møtte hu på kvelden fortsatte hu med det samme, og i går var hu all over meg. Satt og beit meg i øret, og satt med en felles kamerat på andre siden som dreiv med alt mulig rart av seksuell eskalering (han gjør det med alle, til og med meg, men han havner alltid i vennefella, av en eller annen grunn), og hinta til at jeg skulle gjøre det samme. Toppa seg med at hu sa direkte at jeg kunne bli med tilbake dit etter byen og sove med henne.. Vet ikke helt om jeg vil dog, så jeg droppa det, men hun har prata om at hun har fuckbuddies før, så kan vel komme til en avtale av noe slag etterhvert. Endret 29. mars 2009 av Allighiero Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) who cares, jeg k closa sikkert femti 5ere igår Jeg fikk en hugclose i går?! Hanzibanzi: Haha, i will! Vær obs på at en øl fort blir mange, men du har uansett det kuleste nicket her inne, så det bør gå bra : ) Endret 29. mars 2009 av Chasseur Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Glem flawless natural. Transformations is THE SHIT! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 da blir det min første fieldtest på Tirsdag, skal med noen karer i Drammen skal bli morro å se om jeg fikser dette nå kan jeg begynne å oppdatere bloggen også Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 da blir det min første fieldtest på Tirsdag, skal med noen karer i Drammen skal bli morro å se om jeg fikser dette nå kan jeg begynne å oppdatere bloggen også Lykke til, mann! Etter hva jeg har lest på PUA-forumet er vi i ganske lik situasjon Skriv en liten rapport da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ja det skal jeg får planlegge ting imorra Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 FY FAEN jeg elsker Jeffy Han er garantert den med mest peiling i RSD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeffy blir jo faktisk brukt som eksempel i The Game på hvordan alt sklei ut. En ganske drøy FR han skrev er jo sitert i boken. Det er vel få som har kjørt like hardcore som han. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 var det ikke Jeffy som tok dama til Mystery? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvem i helvete er Alexander i RSD? Han har visst vært flere ganger i Oslo. Er han på nivå med Tyler og co? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 var det ikke Jeffy som tok dama til Mystery? Nei, jeg mener å huske at det var Herbal. Hvem i helvete er Alexander i RSD? Han har visst vært flere ganger i Oslo. Er han på nivå med Tyler og co? Alex Attitude. Ordene hans om Oslo (god! underholdning). Han skal visstnok være ultranatural, mer enn resten av gjengen i RSD. Og det sier jo litt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var det ikke Alex som startet den smått legendariske tråden på RSD-forum? Der han ble beskyldt for diverse ting som manglet i gamet hans, som igjen førte til en krig mellom rutine-PUAs og naturals. Fant dette for en stund siden, i tråden der den godeste Thundercat kåret 2008s beste PUA-er. Fy, flate det var ville saker... og Alex fikk virkelig pepper for det. Contest Winners Craziest Drama Winner: Paul Paul had a great write-up about the RSD drama with Alexander and his infamous “Oy, Minger” video. Congratulations, Paul, you win $100! Email me for info on how to collect. Paul wrote: The biggest drama has happened when Alexander of RSD released his infamous demonstration of what the skillset of RSD instructors really look like. Here is the video they have repeatedly tried to hide from the public: http://video.google.es/videoplay?docid=358...q=alexander+rsd This created so much drama in Papa’s head, that he actually contacted youtube to notify copyright infringement (which is stupid, but whatever). This actually caused Donovan from over at Seductionchronicles to lose his youtube account. In case someone wants to review all the drama all that video created over at RSDNation, here you can read the closed thread where Alexander defends the video. He is so full of shit, that even some of the RSD sheeps had to call him out,lol. http://www.rsdnation.com/showthread.php?t=26581 Summary: Biggest drama of 2008 is the Alexander video, which finally proved the level of competence of all the RSD crew: ZERO. Cheers, Paul Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Glem flawless natural. Transformations is THE SHIT! Hehe, sjekk hva Hoobie driver med for tiden: http://pickupyourgame.com/ Not safe for work! Endret 29. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Helvete, jeg skvatt av videoen på førstesiden der. Jeg så virkelig ikke for meg at noe sånt skulle skje. =D Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Den med Alex? Hvorfor? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 "Her har du noen sjekketips, hvordan treffe damer på internett, bla bla KUK I FITTE KUK I MUNN PÅ KVINNE her er noen andre tips så det er bare å bli medlem". Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Fy feite, de videoene var ikke verdt noe særlig ass! Som Dorian sier, blablabla SEX! blablabla.... Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Alex Attitude. Ordene hans om Oslo (god! underholdning). Han skal visstnok være ultranatural, mer enn resten av gjengen i RSD. Og det sier jo litt. Haha sykt morsom lesning xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå