Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Sasa, det jeg mener er at de gutta som tøfler rundt (aka pusegutter, chodes) er de gutta som får de beste damene her jeg bor. :D

 

Bare en interessant bemerkning... Jeg tror det har mye med umodne jenter å gjøre; de søker ennå etter en gutt de kan piske rundt og få til å gjøre ting for seg. :p

 

Dorian, kommer ikke det litt an på hva man legger i å ha noe på gang? Veit om flere forskjellige definisjoner på det, hva er din? :)

Endret av GardinFantomet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg reagerte ikke basert på min egen definisjon, men at du følte at du måtte forsvare det du gjorde basert på din definisjon. Hadde du ikke følt at du gjorde noe galt så hadde du ikke forsvart det, fordi det å holde på er ikke noe eksklusivt. I innlegget ditt fremstår det som at du skryter av at du har klart å kapre en jente samtidig som du holder på med andre og at du lurer førstnevnte - da er det ikke så viktig hva jeg legger i å holde på med noen men heller hvordan jeg oppfatter deg. Men du har jo bortforklart det nå, så det er ikke så viktig lenger.

Lenke til kommentar
Angående playere:

 

Be a player, not a spectator!

 

så rekti!

 

Sasa, det jeg mener er at de gutta som tøfler rundt (aka pusegutter, chodes) er de gutta som får de beste damene her jeg bor. :D

 

Bare en interessant bemerkning... Jeg tror det har mye med umodne jenter å gjøre; de søker ennå etter en gutt de kan piske rundt og få til å gjøre ting for seg. :p

 

Det er forskjell på jenter og kvinner

Endret av spax
Lenke til kommentar
Gjest Guest_random_*

Hei! I dag fikk jeg en rar melding fra eksen min: "Hei fra begge :D".

 

Historien er at vi var sammen i rundt 2 år, før korthuset begynte å ramle, jeg måtte flytte vekk osv, og gjorde det derfor slutt. Etter at jeg flytta snakket vi en del sammen osv, og hun har typisk vært jenta jeg har sexet med når jeg har vært hjemme osv.

Vel, for en stund tilbake fikk hun seg type og slikt som folk ofte gjør. For å være ærlig ble jeg kjempeglad på hennes vegne, slik at hun ikke endte opp som "hu som ligger rundt". Månedene etter jul gikk, og en lørdag for en del helger tilbake sendte hun meg en melding. Tilfeldigvis hadde jeg sletta nummeret hennes, og det blei mye oppstyr rundt dette ettersom jeg direkte spurte hvem jeg snakket med. Etter dette snakket vi ikke noe særlig sammen, og i dag tikket meldingen over inn på mobilen.

 

Så da sitter jeg her og lurer på hva jeg skal svare. Hun er en kjempeålreit jente (utseendemessig i alle fall). Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun sender en slik melding. Instant tenkte jeg:

- Hu vil ha meg med på trekant.

- Hu sendte feil? (Men da er det vel vanlig folkeskikk å beklage seg etterpå).

- Hu er på fylla? Men rettferdiggjør dette noe som helst? Om hu sendte den på fylla betyr det jo bare at hun tenker på meg.

- Hu vil gni opp i trynet på meg at hu har fått seg type, og jeg er singel?

 

Cluet er at jeg skal hjem om veldig kort tid, og vil svare på en måte som ikke gjør hun sur, men som samtidig får frem at dette var veldig tåplig gjort av hun. Hun har selvinnsikt på dybde med sølepytten bak huset ditt.

De første svaralternativa jeg kom opp med:

 

"Hæ?"

"Hva i helvete er det du holder på med?"

"Drikk mindre neste gang."

 

Men dette får ikkje heilt fram agendaen min. Jeg vil igrunn få hun til å angre skikkelig.

Grunnen til at jeg poster i denne tråden er at jeg ofte frekventerer innom her (dog, med brukernavn), og synes dere har god peiling på hva en skal si til jenter.

Lenke til kommentar
Hei! I dag fikk jeg en rar melding fra eksen min: "Hei fra begge :D".

 

Ok, mulig jeg er litt trøtt her og ikke skjønte det innlegget helt; men hun sendte deg en melding hvor det sto "hei fra begge" ? Og det var alt...?

 

Hvis det er tilfellet vil jeg si du overanalyserer til de grader, og bare burde svare noe ala "hvem er begge?"

Lenke til kommentar

Du har antakelser om at hun inviterte deg på en trekant, ANTAKELSER, og derfor vil du henne noe vondt, få hun til å angre...?

 

Slutt å tenk så mye, nyt livet!

 

"Hei tilbake! :)"

 

Enkelt!

 

Hvis hun derimot foreslår trekant er det bare å takke nei. Ser ikke problemet med det?

 

EDIT: Digg å slappe av med musikk hjemme, en stund siden jeg lekte med mixebordet! :D

 

Btw, hvis noen er into smårips funker tydligvis det å høre høyt på musikk å "digge" musikken med kroppen utrolig bra :p

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Hei! I dag fikk jeg en rar melding fra eksen min: "Hei fra begge :D".

 

Historien er at vi var sammen i rundt 2 år, før korthuset begynte å ramle, jeg måtte flytte vekk osv, og gjorde det derfor slutt. Etter at jeg flytta snakket vi en del sammen osv, og hun har typisk vært jenta jeg har sexet med når jeg har vært hjemme osv.

Vel, for en stund tilbake fikk hun seg type og slikt som folk ofte gjør. For å være ærlig ble jeg kjempeglad på hennes vegne, slik at hun ikke endte opp som "hu som ligger rundt". Månedene etter jul gikk, og en lørdag for en del helger tilbake sendte hun meg en melding. Tilfeldigvis hadde jeg sletta nummeret hennes, og det blei mye oppstyr rundt dette ettersom jeg direkte spurte hvem jeg snakket med. Etter dette snakket vi ikke noe særlig sammen, og i dag tikket meldingen over inn på mobilen.

 

Så da sitter jeg her og lurer på hva jeg skal svare. Hun er en kjempeålreit jente (utseendemessig i alle fall). Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun sender en slik melding. Instant tenkte jeg:

- Hu vil ha meg med på trekant.

- Hu sendte feil? (Men da er det vel vanlig folkeskikk å beklage seg etterpå).

- Hu er på fylla? Men rettferdiggjør dette noe som helst? Om hu sendte den på fylla betyr det jo bare at hun tenker på meg.

- Hu vil gni opp i trynet på meg at hu har fått seg type, og jeg er singel?

 

Cluet er at jeg skal hjem om veldig kort tid, og vil svare på en måte som ikke gjør hun sur, men som samtidig får frem at dette var veldig tåplig gjort av hun. Hun har selvinnsikt på dybde med sølepytten bak huset ditt.

De første svaralternativa jeg kom opp med:

 

"Hæ?"

"Hva i helvete er det du holder på med?"

"Drikk mindre neste gang."

 

Men dette får ikkje heilt fram agendaen min. Jeg vil igrunn få hun til å angre skikkelig.

Grunnen til at jeg poster i denne tråden er at jeg ofte frekventerer innom her (dog, med brukernavn), og synes dere har god peiling på hva en skal si til jenter.

Damn boy, du overanalyserer jo mer enn de verste kjerringer!

Hei betyr hei, hvorfor i all verden skal du svare "hva i helvete"? Dere har tydeligvis vært venner lenge, falt deg inn at hun kanskje bare ville pleie vennskapet litt? Kanskje hun sa "jeg har lyst til å si hei til [deg]", og typen sa "hils fra meg"? Trenger ikke være verre. Hva vil du hun skal angre på, at hun sier hei? Makan.

Svar "Hei tilbake, fra alle 12 ;)" du.

 

Btw, hvis "hei" hadde betydd "skal vi ha trekant?" hadde jeg ikke hatt tid til annet enn trekanter.

Endret av toth
Lenke til kommentar

FR fra i går:

 

Jeg ankommer festen litt for tidlig, noe som resulterer i at folka er relativt stive. Etter hvert som jeg ser rundt, så ser jeg at det kun er jenter der, og ingen gutter. "Yes, this is for me!" Istedenfor å se på de som cheerleaders, så ser jeg på dem som CBs når det kommer til target. Target er relativt stille, og sier nærmest ikke et kvekk. Forsøker å bygge så mye comfort som jeg overhodet kan, og sosialiserer med alle, selv diverse sjøløver som jeg har hatt pinlige situasjoner med. Jeg utveksler blikkontakt med target flere ganger i løpet av kvelden, og samtlige av gangene så kikker jeg ikke bort. Hun smiler, så jeg forsøker meg på "stjele stol", takk til Gardinfantomet for denne! ;) Hver gang så er hun i alle fall motvillig, og sier bare "nei" når jeg spør hvorfor hun ikke setter seg på fanget mitt i steden. What?!

 

Etterhvert så begynner target å snakke enda mer, og jeg tenker at comfort buildinga mi har fungert. Utpå kvelden kommer det en fyr til inn, og jeg high fiver og blir hans nye bestevenn. Det viser seg at han ikke er i state i det hele tatt, og takket være mine high fives og buddytalk så blir han i bedre og bedre humør. Fyren får 2x kisscloses etter dette. Awesome! Jeg føler meg dog utrolig AFC etterpå, og tenker at denne fyren klarer seg på egenhånd. Jeg får faktisk spm av han "hvorfor jeg ble så jævlig sur nå? Rappa jeg dama di eller noe?", som en bekreftelse på dette. Ser at for at dette skal gå noen plass så må jeg bygge mer state, noe jeg gjør rett og slett ved å danse og ha det fett. Dette resulterer i at ei skal ha meg med ut for en røyk. "Hva får jeg for det da, frøken?" "Du får se da vettu;)" På vei ut holder vi hender, og jeg tar en spin of glory før jeg kysser henne. "Det var ganske sleipt, men jeg liker det sånn".

 

Når denne jenta går inn igjen, så kommer target ut. Hun holder rundt meg, og jeg tar "tillitstesten" på henne. Jeg skal til å close i det fire venninner kommer løpende ut. FUCK! Inne igjen så ser jeg en venninne av target som sitter alene i sofaen, så jeg forsøker "stjele stol" på nytt, og denne gangen funker det mye bedre. Jeg tror dette er andre gangen target ser at jeg kliner med en av venninnene hennes, og før jeg har tenkt til å sikte meg inn for henne, overhører jeg en samtale på dass. "Er det ingen av dere som liker Mido da? Target: Jooo, jeg likte han før." På to uker så er dette den tredje venninnen som hun ser at jeg kliner med, så jeg skjønner veldig godt dersom jeg har spolert alt som er av sjanser med henne.

 

Med en gang target kommer ut av dass, så er det første hun sier: "Ey, Mido vi har ikke tatt noen bilder sammen i kveld, vi!" Jeg drar frem telefonen og knipser i vei. Om jeg ikke husker feil så var det ett vanlig, ett hvor hun kysser deg på kinnet og ett hvor hun kysser deg på munnen som gjelder her? Etter de to første bildene, kikker jeg henne dypt inn i øynene, og hun holder hendene over skuldrene mine. Denne gangen legger jeg ikke noe i mellom, og kcloser henne så det synger etter. Target virker jævlig motvillig, og backer etterhvert ut. Usikre jenter er noe herk. Etterpå, med fire sugemerker på halsen og lipgloss over hele trynet er jeg sånn halvveis fornøyd. Jeg kclosa target, ok, men likte hun det?

 

Det er èn ting jeg trenger hjelp med, og det dukker opp hele tiden: LMR. Jepp, ser ut til at hver eneste jente har en innebygd mekanisme som tror at automatisk hver gang hun har sex med en fyr, så blir hun hore. Hvordan kommer jeg over dette? Når alle jentene innkludert target hadde gått, så var det meg og festverten igjen. Jeg ser på dette som en bankers fclose, men hun er fortsatt utrolig motvillig. Vi kliner and shit, men hun vil fortsatt ikke gjøre noe mer. Forsøker alt jeg har av materiale, men hun vil fortsatt ikke. Jeg pakker derfor snippesken og drar hjem.

Endret av Mido
Lenke til kommentar

Du, MSN nå! Du har issues jeg må få snakket med deg om... spesielt etter telefonen jeg fikk i går. Det der holder bare ikke mål, du lot choden ta deg en stund.

 

Fader, jeg går og øver inn basics. Takket være deg, så ser jeg hva jeg skal jobbe med de neste ukene... svarte heller, at jeg ikke innså dette før nå. Antar det er all tenkingen som tok meg... jaja.

 

Kort sagt, så har jeg de to siste ukene fundert på hvor gamet mitt gikk feil. Etter tidenes mest irriterende fredag, så innser jeg at jeg har tenkt for mye den siste tiden. Jeg har rett og slett ikke fått gjort noe, pga hodet mitt har hatt full kontroll på alt jeg gjør.. og det har generelt bare vært støy over ting jeg bør gjøre som jeg ikke har gjort. Jaja, jeg har fremdeles sjanser til å ordne opp i ting, og det er mer enn noen folk kan si. Bør være takknemlig for at jeg skjønte det nå :)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Morro og lese FR'e dit Mido det får meg i state før jeg skal ut :p Kom med fler folkens !!!

 

Kjenner meg igjen der du blir AFC, det er det samme hos meg, plutselig helt uten grunn så detter det en skygge over meg og jeg setter meg i hjørne og depper :/ Håper ikke det skjer i kveld.

Lenke til kommentar
Når alle jentene innkludert target hadde gått, så var det meg og festverten igjen. Jeg ser på dette som en bankers fclose, men hun er fortsatt utrolig motvillig. Vi kliner and shit, men hun vil fortsatt ikke gjøre noe mer. Forsøker alt jeg har av materiale, men hun vil fortsatt ikke. Jeg pakker derfor snippesken og drar hjem.

 

Hvorfor mente du at den var bankers? Er hun ganske enkel å få, eller har det vært noe mellom dere før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...