Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har da litt selvinnsikt, men spesiellt den delen med fingeren forran munnen før kysset hadde bare blitt too much. Pluss at gutter ikke snakker på den måten.

 

Jeg har akurat flyttet inn i et nytt bofelleskap (bor her bare midlertidig) og vurderer å prøve meg på en av guttene. Jeg møter ham på kjøkkenet vi deler eller i dokø et par ganger om dagen, og samtalen går lett, men hvordan skal jeg få øynene hans opp for meg? Jeg tenkte jeg ville eksperimentere med litt PUA metoder for gøy.

Lenke til kommentar

"Tilfeldig" møt han i bare undertøy, det skaper oppmerksomhet. ;)

 

Ellers så har vi en ting som kalles ærlighet, som også funker veldig bra. Bare si at du finner han tiltrekkende og kunne tenke deg og finne litt mer ut om han. Skap en "date" atmosfære og når "daten" kommer så tar du vekk den atmosfæren ved og for eksempel dukk opp i pysjen (hvis dere er hjemme). Det vil gjøre han veldig forvirret og han vil sikkert lure på hvor i pokkern han har deg hen...

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på at dere begge faktisk skjønte at jeg kødda, men ok.

 

Det med og være ærlig vil nok være det beste og gjøre. Alt må kalibreses riktig, men siden jenter generelt sett er 10 ganger bedre til og legge merke til signaler man sender med kroppspråk, blikk og tonefall tviler jeg ikke på at du vil gjøre det riktig.

Dette resultere i at at booster egoet hans, og at han vil føle seg bra med seg selv. Og grunnen til at han føler seg bra er på grunn av dine ord, som igjen gjør at han vil ha mer. En god måte og få oppmerksomhetens hans på.

 

Men... Ikke gjør dette hele tiden, da kan du fort miste interessen hans.

Lenke til kommentar

Men pass på, noen gutter er ikke vandt til at det er _de_ som blir sjekket opp og kan freake helt ut om han plutselig skjønner at du prøver og sjekke han opp. Så viss du plutselig dropper ei ærlighetsbombe og han oppfører seg merkelig de neste timene, så er det bare for det den lille hjernen hans holder på å bearbeide sjokket. :p

Lenke til kommentar
Dette minner sterkt om enkel, slutty forføring istedet for avansert sjekking.^^

 

Men er det altså positivt at han ikke vet hvor han har meg?

 

Er jo noe som heter at gutter bare er interresert i "jakten" etter der blir det fort kjedelig. Dette passer jo ikke 100% selvfølgelig, men hadde du lekt sånn med meg hadde du hatt meg ganske fort.. :p i alle fall i to dager.

Lenke til kommentar
Jeg hadde håpet på at dere begge faktisk skjønte at jeg kødda, men ok.

 

Det med og være ærlig vil nok være det beste og gjøre. Alt må kalibreses riktig, men siden jenter generelt sett er 10 ganger bedre til og legge merke til signaler man sender med kroppspråk, blikk og tonefall tviler jeg ikke på at du vil gjøre det riktig.

Dette resultere i at at booster egoet hans, og at han vil føle seg bra med seg selv. Og grunnen til at han føler seg bra er på grunn av dine ord, som igjen gjør at han vil ha mer. En god måte og få oppmerksomhetens hans på.

 

Men... Ikke gjør dette hele tiden, da kan du fort miste interessen hans.

 

Jo, vi skjønte at du kødda, innlegget mitt var myntet på det som var sagt i de de tidligere postene.

 

Hva mener dere med ærlighetsbomber? Er det type "fin bukse" eller "Vet du, jeg fikk jævlig lyst å dra deg med inn på rommet og ha vill sex med deg nå"?

 

Og QBab, dessverre er ikke alle av oss like heldig med hva gud har gitt oss.

Lenke til kommentar
Jeg hadde håpet på at dere begge faktisk skjønte at jeg kødda, men ok.

 

Det med og være ærlig vil nok være det beste og gjøre. Alt må kalibreses riktig, men siden jenter generelt sett er 10 ganger bedre til og legge merke til signaler man sender med kroppspråk, blikk og tonefall tviler jeg ikke på at du vil gjøre det riktig.

Dette resultere i at at booster egoet hans, og at han vil føle seg bra med seg selv. Og grunnen til at han føler seg bra er på grunn av dine ord, som igjen gjør at han vil ha mer. En god måte og få oppmerksomhetens hans på.

 

Men... Ikke gjør dette hele tiden, da kan du fort miste interessen hans.

 

Jo, vi skjønte at du kødda, innlegget mitt var myntet på det som var sagt i de de tidligere postene.

 

Hva mener dere med ærlighetsbomber? Er det type "fin bukse" eller "Vet du, jeg fikk jævlig lyst å dra deg med inn på rommet og ha vill sex med deg nå"?

Og QBab, dessverre er ikke alle av oss like heldig med hva gud har gitt oss.

 

A picture will be the judge of that.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...