Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huleboerstyle funker alltid best, appelerer til urmennesket i henne.

 

Og hvordan fungerer hukeboerstyle-sjekking? Klubbe henne i hodet for så å bære henne hjem? :p

 

Er det forresten noen her som har noe råd når en er direkte redd for konsekvensene av å gå bort til fremmede på skolen? Er litt bekymret for å bli sett på som akward på skolen...Altså, er det en spesiell tankegang som funker for å lære seg å gi faen i konsekvenser?

Lenke til kommentar

Det er vel ingen store konsekvenser som følge av det, selv om det kan virke litt uortodoks. Egentlig er det bare å gi faen i konsekvensene, klarer du det ikke så får du pumpe litt state. Det er ikke verre enn å prøve en gang, for å se hvordan folk reagerer.

 

Huleboersjekking går vel mest ut på å trigge følelser, ved å vise mannlig dominanse. Ta tak i nakken osv, men ikke gjøre det voldelig :p

Lenke til kommentar

Her kommer helgas FR, and it's a beauty! :p

 

På lørdagen kom en lenge etterlengtet bursdagsfest med massevis av gode venner og andre folk. Nå skal det sies at vorspielet ikke var noe særlig å skryte av, (kylling og ris med familien!) men med en nylest Power of Now og masse god musikk gjorde det sitt for en oppadgående state.

 

Kommer alene til festen en halv time etter at dørene åpner, og det er forbausende dødt. Skitt samma, det sitter noen kjente på huset fra før, så vi snakker, læxer, shoot the shit. Rundt halv ti begynner det å fylles opp, og staten går i taket! Awesome! :D

 

Varmer opp med et par sett her og der, før jeg finner ut at en 9er jeg har flørta itt rundt med før er på huset. Jess!!

Går bortover mot settet hennes (3+2) og presenterer meg med en tryllekunst, som forøvrig fungerer megabra.

 

Jeg: Halla!! Hva skjer a? [Presentere, etc.] Hey, jeg må vise dere en tryllekunst. Du, [peke på target] kan ikke du reise deg opp og lukke øya?

 

Her må man pumpe opp forventningene masse, med utsagn som "Bare vent litt til," og "Klare? Sikker på at dere er klare?" Når man har target på bena med øya lukket, ta hendene hennes, masser littegrann mens du snurrer henne rundt. Deretter setter du deg på stolen hennes og sier at hun kan åpne øya, og at tryllekunsten heter "Stjele stol." With any luck setter hun seg på fanget ditt. :D

 

Tilbake til felten, vi sludrer litt rundt og begynner å danse. Dansing funker fett, men når target snur seg, tar henda mine og literally plasserer dem på låra sine, blir jeg så paff at jeg ikke klarer å fortsette med riktig intent. Slutter å danse, og får en nuss, men ser samtidig at det kunne vært så mye mer. ;)

 

Etter dette prøver jeg å åpne sett litt her og der, men opplevelsen med forrige target ligger fortsatt langt framme, og jeg tenker litt gjennom ting jeg kan gjøre neste gang jeg kommer i situasjonen, så jeg er ikke helt til stede, og blir rejecta en del. Kommer til slutt litt på vei med en annen dame, men når venninna kommer og skal ha følge på do, blir det ingenting. The fury!!

 

Finner et tre-sett, og det pumper sinne og intent gjennom meg i store mengder. En fyr jeg har snakka med litt før sitter i settet, så å komme inn i settet går fint. Kommer i gang med en push-pull på hun ene, men venninna viser seg å være cockblock deluxe. Derfor befriender jeg venninna, og det funker fett!! :cool:

 

Går litt rundt, prater en god del, og merker at target (8er) blir mer og mer klengete, så jeg skyver ho vekk, og lar ho komme til lit, og skyver vekk igjen. :p Dette kulminerer i at hun nærmest legger seg over meg, og da er jeg ikke vond å be! :D Herlig kiss-close, og sannsynligvis en day 2 til uka!

 

Hva lærte vi av dette:

- Lett å entre et sett når en kamerat sitter der.

- Magi funker fett!

- Hvis du blir paff av at baben vil ha mer tafsing, go for gold!

- Nok en gang; det er ikke hva du sier, det er hvordan du sier det!

- State kan pumpes med kylling og ris, hvis man bare vet hvordan.

 

PS: Fikk også studert en Natural i full vigør. En kamerat som var møkkings hadde null AA og masse, masse intent, og eide stedet hele kvelden. La oss bare si at de diggeste av de digge nærmest lå etter han på sølvfat! :D

Lenke til kommentar

Folkens, ser dere også lurer på sjekking og skole, mer konkret på VGS-nivå ;) Har derfor forsøkt å finne ut av hvor grensen går. Jentene er selvfølgelig mye mer varsomme med å være flørtende på skolen, så sant de ikke er godt nok kjent med deg. Derfor er comfort veldig viktig. Venninnene er der, gamle kjærester og andre bekjente. Jeg forsøker derfor som regel alltid å vinne venninnene før jeg sikter meg inn på target. Har forsøkt mange approaches på skolen, og nærmest samtlige av de jeg har snakket med, er positive.

 

Jeg forsøker å snakke om noe som jentene kan relatere seg til, eller som de i alle fall har et viss forhold til(Jeg bruker mote ofte her).

 

 

---------------------------

Karer, jeg har et utfordring her. Jeg må isolere target på skolen, og har noen tanker rundt det... men vil høre hvordan dere ville ha gjort det?

 

Den klassiske; "kom her" funker nok bra... men jeg er litt keen på å prøve noe mer ekstremt. Noen forslag?

 

Går ut ifra det er det er gamle target det er snakk om her? "EY,<target>! Kom hit, jeg spørre deg om noe !" Som du sier, den klassiske funker nok bra. Ikke gjør det vanskeligere enn det er ;)

Endret av Mido
Lenke til kommentar

Råfet helg!

 

Mitt "back-to-the-basics" mission startet litt tidligere enn antatt. Fredag var jeg på kino med jobben og så på pokerlag og videre ut. Relativt edru. Staten var insane! Åpnet en cougar med å riste hodet mellom puppene hennes og rett til makeout foran hele jobben hennes. Tok nr og måtte hjem tidlig pga en kompis som trengte noe hjelp med no greier.

 

Dagen etterpå var helt insane. Entourage-game ut av en annen verden. Hadde med meg 5 av de heiteste jentene som er å oppdrive på fest, og lordet til jeg ble grønn.

Var som å være på en buffet. Cluet er state, mingling og bare ha det JÆVLIG mye mer gøy enn alle andre til sammen.

Å lorde på en fest er litt annerledes enn på et utested, grunnet at bitch-shields er ikke-eksisterende. Folk vil automatisk "kjenne" deg og responderer deretter.

 

Derfor faller normalt game bort. Jeg kjører intet bevisst game, siden jeg var i super-social-proof stilling, så brukte jeg jentene som pawns for å skaffe kontakter. Har man den muligheten er det bare å go for it. Flørt som F med alle jentene, sørg for at du viser at jentene du har med blir fokusert på deg når du snakker med de, som igjen andre jenter på festen vil snappe opp.

 

Woooooooooo!!!

Lenke til kommentar
Går ut ifra det er det er gamle target det er snakk om her? "EY,<target>! Kom hit, jeg spørre deg om noe !" Som du sier, den klassiske funker nok bra. Ikke gjør det vanskeligere enn det er ;)

Definitivt! Jeg har en uvane med å komplisere ting, men jobber med å bli mer impulsiv. Det viktigste er vel å utfordre seg selv hele tiden, slik at man vokser på det.

 

VGS-game funker egentlig ganske greit, de fleste (jentene) blir overasket når en gjør det. Det kan virke uvant i starten, men når en har overstått den første gangen blir det plutselig mye lettere. De fleste reagerer faktisk positivt på det, men gjelder å velge riktig tidspunkt. Kl. 8 om morgenen funker ikke så bra, både for deg og henne, iom at man gjerne er trøtt da. Hjelper ikke å åpne folk som ikke engasjerer seg, og blir med for å bare bli med.

Lenke til kommentar

Jeg spiller litt GTA4 og mottok nettopp en mail fra Raijin:

"Roman told me you was good for this shit. He told me you were fucking alpha and gonna fucking rule the world and you can handle yourself. I believe that shit. YOU'RE THE FUCKING MAN!"

 

Alle som har spilt spillet vet hvem Brucie er, og hvorfor han er sånn. =D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_pettersmart_*

I dag sa ei vennine til meg at hun hadde drømt at vi hadde sex og var veldig flau over det, og hun har kjæreste fra før.

 

Bare lurer, er dette bra? :p

Lenke til kommentar
Haha :p

 

Jeg har ikke tenkt å gå for henne, da jeg kjenner kjæresten hennes.. :D

 

Ah, man trenger jo ikke være Petter Smart for å ta den avgjørelsen :tease:

 

Ser ikke helt grunnen til å poste det her i denne tråden. Du er bare ute etter å skryte, eller kanskje du vil ha tips til hva du kunne svart?

 

HBtaken: [ditt navn], jeg hadde en drøm om deg i natt, vi hadde sex.

 

(Cocky and funny) 1. Petter Smart: HÆ? DU OGSÅ? :dribble: (spill seriøs)

 

(Push/pull) 2. Petter Smart: ÆSJ, GRISEJENTE! men du er tilgitt om jeg får en klem :ermm: (ta klem, ikke vent på at hun skal gi deg en)

 

= Great success yeah :!:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_pettersmart_*

Haha :p

 

Jo, jeg postet vel egentlig for å få det ut, det føltes, for å sitere vår alles gledes-spreder, AWSOME at noen drømte det :p

Lenke til kommentar
HBtaken: [ditt navn], jeg hadde en drøm om deg i natt, vi hadde sex.

 

(Cocky and funny) 1. Petter Smart: HÆ? DU OGSÅ? :dribble: (spill seriøs)

 

(Push/pull) 2. Petter Smart: ÆSJ, GRISEJENTE! men du er tilgitt om jeg får en klem :ermm: (ta klem, ikke vent på at hun skal gi deg en)

 

HBtaken: [ditt navn], jeg hadde en drøm om deg i natt, vi hadde sex.

 

(Cocky and funny) 1. Petter Smart: Ikke gled deg for mye, det var et engangstilfelle! :D

 

(Cocky and funny) 2. Petter Smart: Da vet vi ivertfall at du ikke sanndrømmer! :D

 

(Push/pull) 3. Petter Smart: Jeg hadde ikke gått så langt i virkeligheten, ikke lenger enn vill kyssing! ;) / Vi to ha sex? Trokke det.... Men kanskje litt hete kyss ;)

 

(Push/pull) 4. Petter Smart: Slutt å ha eventyrlige drømmer om meg, ta meg heller med på et i virkeligheten ;)

 

This is fun :D

Lenke til kommentar
Blæ det siste var rutineish.

 

Say whaaa...?

 

Jeg elsker deg, takker så mye :D

 

paypal_donate_usage_forbidden.gif

 

hehe neida, glad for å hjelpe! Let us know how it goes :D

 

edit 2(!):

touchdown, send links :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=wrTqQ2LJDjM (Må vel dra med denne pga det er electro house, samme stil som Tim(?). Uansett; en 10min greie jeg smekka sammen "on the run" for å teste ut megamixing, ble fornøyd med drivet)

 

 

http://archiv.to/?Module=Details&HashI...LE498EE8DA28D01 (ikke superb på selve mixingen her, men digg oppbyggning og låter til å elske :love: ! Sexy house som gir sommerfølelse!)

 

Skal se om jeg ikke får lastet opp no nyere som sikkert er litt tightere! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...