Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Redescovering det å være deilig. Iogmed at jeg har trent jevnt en stund nå, kombinert med at jeg har tatt mer vare på utseendet mitt har bidratt til at jeg har følt meg rimelig deilig de siste dagene. Noe som også da har ført til veldig mye oppmerksomhet fra damer, jeg føler meg rett og slett som en prize :) no stress joggedress

Lenke til kommentar

PUA, I could use some help!

 

Kjapt om meg selv, 16 år gammel gutt, selvsikker etter mye keyboard-jocking som er blitt testet ut i forskjellig grad på skolen, men har aldri hatt dame eller spesielt draget. Begynte å lese om dette her for et par måneders tid siden, og etter at jeg gikk løs på "How to become an alpha male" merker jeg at selvsikkerheten eksploderer, og også at jentene begynner å vise mer interesse.

 

Now, onto business:

Jeg driver og prøver meg på en av jentene i klassen min, en solid 8'er. Kjemien er der, og hun gir meg litt svake IOIs og litt att og fram. Foreløpig er det bare småsnakk på skolen, sms og skikjøring sammen i Hemsedal det går i.

Spørsmålet mitt er, hvordan skal jeg ta dette videre? Jeg går for et ordentlig forhold, og jeg er selvsikker nok til å gå etter det jeg vil ha, jeg må bare vite hvilken vei det er :p

 

Takker for svar! :D

 

-The 1nfinity

Lenke til kommentar

Ein kompis av meg kom over denne:

02.39: En 22 år gammel mann prøver å sjekke opp en kvinne på 31 år i Carl Johansgate. Først prøver han seg med en hi’five. Dette vil ikke damen ha noe av. Når den unge mannen prøver å gi henne en klem i stedet, vrir hun seg unna. I tumultene får hun en av hans fingrer i øyet. Hun avslutter kvelden på legevakten, og er i tenkeboksen på om hun vil anmelde mannen.
Adressa.no

 

Kven er den skuldige? :wee:

Lenke til kommentar
Now, onto business:

Jeg driver og prøver meg på en av jentene i klassen min, en solid 8'er. Kjemien er der, og hun gir meg litt svake IOIs og litt att og fram. Foreløpig er det bare småsnakk på skolen, sms og skikjøring sammen i Hemsedal det går i.

Spørsmålet mitt er, hvordan skal jeg ta dette videre? Jeg går for et ordentlig forhold, og jeg er selvsikker nok til å gå etter det jeg vil ha, jeg må bare vite hvilken vei det er :p

 

Takker for svar! :D

 

-The 1nfinity

 

Kjør mer direkte game! Ikke oppfør deg som bestevennen hennes for det er akkuratt det du blir da.

Lenke til kommentar
Kven er den skuldige? :wee:

 

Haha, elegant utført. Er ikke Chosen_one 22? :D

 

Yeah, veldig elegant. Jenta gir avslag på highfiven, så prøver fyren på en klem som hu igjen avviser, men neida han trenger seg på og stikker ut øyet i det samme! :D hehe.

 

Minner meg om en fyr jeg så på utestedet Circus for en liten stund tilbake. En fyr setter fingern sin på hodet til en jente å ber hun snurre rundt, noe hun gjør. Good job. Men en annen fyr observerer dette, og får for seg at dette er the masterplan of pickup. Så han prøver det samme. Target hans gidder ikke, men han gir seg ikke der. Han maser om at hun skal snurre rundt, men neida hun gidder fortsatt ikke, hun ser bare rart på han. Hun skjønner tydligvis ikke hva han vil tenker han, så han tar hånden hennes på hodet hans for å snurre rundt selv. Watch and learn lady, han prøver igjen, men fortsatt ingen respons.

 

Dette repeterer fyren på så og si alle jentene som går forbi han, og av en eller rar grunn blir ingen med på det (ja, særriøst; 0% succsess!). Stakkars fyr, + for motet!

 

EDIT: Tim mixer vel electrohouse...? (FYI er mine house mixer bedre :D)

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Mix'n til Tim. Noen som har download link? (Ikke den som er på hjemmesiden hans, for den må man betale for, right?)

 

PM!

Nei :)

Etter 2 klikk er man her

 

Whaat!? Nå funket det jo plutselig, var innpå den der i stad, men da kom jeg videre til noe "pay blabla" greier. Takker :)

 

Edit

 

har ikke hørt særlig mye mix'er før, men denne er diigg :grin:

 

edit 2(!):

 

touchdown, send links :)

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar
Takk :p

Har du noen greie eksempler på mer direkte game? Sånn at jeg skjønner hvilke baner det skal tenkes i... :hmm:

 

 

-The 1nfinity

 

Direkt game er altså at du direkte viser hun hva du vil, du går ikke rundt grøten. Indirekte game kan være bra det også, men siden du tydligvis har kjent hun en stund og har funnet på ting med henne anbefaler jeg direkte game i frykt for at for indirekte game kan føre til at du blir plasert i vennesonen.

 

La hun vite at du vil no mer med hun, dette kan du gjøre med å starte rolig for så å eskalere. Både verbalt og fysisk.

 

Det blir vannskelig for meg å sette et fasitsvar på hva du skal si og gjøre, det vet du nesten best selv hva som passer til din personlighet / situasjon. Men for å komme med en pekepinne:

 

F.eks. leie hun når dere står på ski --> ta noen skarpe svinger sammen --> deretter holde hun tett når dere står nedover --> enda skarpere svinger --> "oi, dæven, nå faller vi!" --> lande oppå henne --> Eye contact!

 

(I <3 hollywood :D)

 

Eventuelt starte en samtale hvor dere rolig flytter dere inn på sensuelle temaer, og eskalerer opp: "Tror jeg burde gå nå, for jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn å kysse deg!"

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Fet tråd dette. Kommer i state av å lese :D

Finnes flere typer state etter min mening, iom at jeg begynner å få Rajin-syndromet her. Blitt så easy excitable som aldri før :D Dette er good shit!

 

Husk å komme deg ut og prøve litt game ;)

 

---------------------------

Karer, jeg har et utfordring her. Jeg må isolere target på skolen, og har noen tanker rundt det... men vil høre hvordan dere ville ha gjort det?

 

Den klassiske; "kom her" funker nok bra... men jeg er litt keen på å prøve noe mer ekstremt. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Karer, jeg har et utfordring her. Jeg må isolere target på skolen, og har noen tanker rundt det... men vil høre hvordan dere ville ha gjort det?

 

Den klassiske; "kom her" funker nok bra... men jeg er litt keen på å prøve noe mer ekstremt. Noen forslag?

Gå bort, plukk henne opp og sleng henne over skulderen, bær henne til isolasjon? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...