Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

skal til oslo til neste uke. noen som vet om noen steder som selger litt fete klær.

 

Det finnes vel en hugo boss sjappe der og?

mange av master plukk-opperne som anbefaler det, og jeg synes selv det er ganske pene klær.

har noe boss, men det er mere dress-ting og parfyme.

 

eller hva anbefaler dere når jeg skal til oslo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, target har akkurat dratt med sin cockblocker venninne løpende etter. Planen var at kun hun skulle komme, så overraskelsen var derfor meget stor når jeg så at hun hadde en venninne på slep. Venninnen serverte shit test etter shit test, men jeg synes at jeg håndterte de forbausende bra. Veit ikke om det skinte igjennom at venninnen overrasket meg, men jeg forsøkte iallefall å avvæpne cockblockeren, i det hele tatt bli friend med venninna mens target så på. Er dette riktig taktikk eller gjør jeg noe feil? Takk til Sasa for at du hjalp meg på akkurat dette punktet ;)

 

Anyways, fikk i gang masse kino på slutten før de skulle dra, og har avtale i morgen+vors på lørdag :fun:

Lenke til kommentar
Holder forresten på å lese Power of Now, men har sikkert bare lest 20 sider, var så kjedelig at jeg sovnet to ganger..! skjønner ikke det ass.

Prøv power of now som lydbok på senga! Det er sovemedisin. gar begynt på kapitell en fire ganger nå, husker ikke en dritt : D.

 

Tune inn på NRK1 kl 22 30 i kveld boys ;)

EDIT: sto om samme fyren i siste nummer av MANN også.

 

Ahh, target har akkurat dratt med sin cockblocker venninne løpende etter. Planen var at kun hun skulle komme, så overraskelsen var derfor meget stor når jeg så at hun hadde en venninne på slep. Venninnen serverte shit test etter shit test, men jeg synes at jeg håndterte de forbausende bra. Veit ikke om det skinte igjennom at venninnen overrasket meg, men jeg forsøkte iallefall å avvæpne cockblockeren, i det hele tatt bli friend med venninna mens target så på. Er dette riktig taktikk eller gjør jeg noe feil? Takk til Sasa for at du hjalp meg på akkurat dette punktet ;)

 

Anyways, fikk i gang masse kino på slutten før de skulle dra, og har avtale i morgen+vors på lørdag :fun:

Hørtes ut som du gjorde det rimelig bra. Eneste jeg stusser på er at du skal møte henne tre dager på rad, men heyh, det er meg

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar
Tune inn på NRK1 kl 22 30 i kveld boys ;)

Er det boka Alfa det er snakk om?

 

Edit:

 

 

Norsk humoristisk dokumentarserie. Partyfikseren Magnus Rønningen har blitt kjent med det som kan krype og gå av kjendiser i Los Angeles. Alex følger Magnus én dag i hans liv. Han møter bl.a. Neill Strauss, forfatteren av boka «Spillet". Har Alex noe å lære i kunsten å sjekke damer? Han drar også hjem til den beryktede mafialederen Louis Frattos sønn, Johnny Fratto, besøker tatoveringsdronningen Kat Von D og føler på paparazzolivet med den norske rocke- og motefotografen Bjørn Opsahl.
Endret av El Matador
Lenke til kommentar
skal til oslo til neste uke. noen som vet om noen steder som selger litt fete klær.

 

Det finnes vel en hugo boss sjappe der og?

mange av master plukk-opperne som anbefaler det, og jeg synes selv det er ganske pene klær.

har noe boss, men det er mere dress-ting og parfyme.

 

eller hva anbefaler dere når jeg skal til oslo?

 

Egoiste i torggata.

Lenke til kommentar
skal til oslo til neste uke. noen som vet om noen steder som selger litt fete klær.

 

Det finnes vel en hugo boss sjappe der og?

mange av master plukk-opperne som anbefaler det, og jeg synes selv det er ganske pene klær.

har noe boss, men det er mere dress-ting og parfyme.

 

eller hva anbefaler dere når jeg skal til oslo?

 

Follestad, Ferner Jacobsen, etc.

Lenke til kommentar

Strålende. Føler som om hele kvelden har gått til helvete, helt til jeg får melding fra cockblockeren om at "hun synes at jeg er en kjempehyggelig gutt+ at hun synes at jeg er pen". Awesome, så all den tiden jeg har brukt på å avvæpne cockblockeren, har resultert i at hun har fattet interesse for meg. Great.

 

Følte hele kvelden min gikk til helvete, først og fremst pågunn av mitt main target er stille som en mus(heh), pluss jeg aner ikke hvordan jeg skal gå gjennom sjenerte jenter. Jeg er mest vant til de med store bitch shields, så jeg ble rimelig tatt på senga der. Hun sier ikke et kvekk, utenom når jeg snakker til henne. Noen forslag her? Hun kommer i morgen, i alle fall.

Lenke til kommentar

Hey, Mido

 

Sorry fordi jeg ikke svarte på den siste meldinga di, men jeg måtte legge meg noenlunde tidlig. Skal ut å gjøre ting både tidlig i dag, og i morgen. Det jeg la merke til begge gangene du ringte meg er at du virket litt stresset, og ganske resultatfokusert. Ikke at det er noe galt i det, tvert imot er det riktig men du er kanskje ikke i nok state. Husk på at du også skal ha det morro!

 

Sjenerte jenter er vanskelige, det er det ingen tvil om. Å få dem til å snakke åpent med deg om ting krever tillit, en god del og. Hvis hun skal drikke, så kan det hende en moderat mengde alkohol får henne mer snakkesalig. Bare husk på at du ikke skal drikke for mye, forrige gang du skrev her etter en fest så ruina drikkinga en god del av gamet ditt. Alkohol er rett og slett en irritasjon, hvis man får mye av det.

 

Før du går ut i kveld så vil jeg at du skal se på grunnleggende materiale, slik at du har en viss mengde med ting på riktig plass i hodet. Det er lett å glemme målene sine, og kunnskapen når en er nybegynner som oss ;) Har jeg opplevd nok ganger nå, og leter fremdeles etter en formel...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

BAH! Her finner jeg en jente som faktisk spør om det ikke blir pulings senere i kveld og jeg svarer at det blir det helt sikkert. Vi drar fra uteplassen og "camper" utenfor Narvesen hvor det er lang taxikø. På denne tiden snakker vi om mye rart, pluss at vi kliner titt og ofte, og vi finner ut at vi finner en annen taxikø. I det vi er på tur til en annen taxikø med mindre kø så finner hun ut at hun vil fra hjem, alene, til seg selv. Uten at jeg gidder å krangle så mye på det så forsvinner vi hver til vårt.

FAEN!

 

Edit: På en annen side så har jeg lært litt mer, hvis man kan si det sånn. Jeg har lært at jeg har draget, selv om jeg ikke gikk inn for det, og at jeg får folk til å virke interessert selv om det ikke er fokuset mitt. Hvorfor hun fikk "LMR" må fuglene vite, men jeg mistenker at jeg ga henne for mye frihet mtp at jeg sa at jeg "tvinger deg ikke til noe" når hun spurte andre ganger om at hun var usikker på om hun ville hjem til meg for å knulle. Jeg vet ærlig talt ikke her jeg sitter sånn passe full, men jeg er alene og det er i grunn enden på visa. Det var en artig kveld og jeg fikk fram smilet hos mange, men likevel så må jeg sove alene. Jaja, det kommer flere muligheter neste helg :D

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...