Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvis noen trenger sted for daygaming til helga så får jeg informere om at det er NM i cheerleading i Lillestrøm (Skedsmohallen). Spretne jenter i alle aldre ;)
Å dra dit er en oppskrift på katastrofe. Jentene er vel 12-13 for det meste så vidt jeg er bekjent
Seniorklassen er 16+ da, og i 2008 var det en god del seniorlag representert, og det blir sikkert enda fler i år :) Kanskje litt lavt for deg uansett, men er vel en gjeng 16-18åringer her :)

 

Kusina mi skal dit, hun er faktisk 14!

Hold deg unna Demantios, hehe.

Mwahahaha :evil:

Long time, no see btw! Skal nok klare å holde meg unna, om jeg skal dit i det hele tatt. Tror kvinnfolket ville ha meg med opp der, men får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snip.

Kom gjerne med flere sånner poster, så kansje noen av oss lærer noe meg inkludert sliter litt med å snakke så godt for meg. Sku gjerne hatt sånn god sosiale egenskaper, sliter mest av alt å ha noe å prate om så man ikke blir så "tilgjort". Enkleste er å treffe de ute, alkoholen gjør tunga løs og da kan man ramle ut i alt mulig. Men har hatt gode resultater av og til med å prate men må ha noe å fylle de første 10 minuttene men er som oftes hjulpet av tingene man møtes på, om det er kurs, band eller noe annet man kan litt om.

 

Fikk også den aha opplevelsen av å bare flyte med strømmen, ikke ute etter noe men blei kjent med ei og traff venninna etterpå som jeg flørta mye med og drev litt kino på. Da var jeg akseptert av venninna og ho ville utlever ho første til meg på fat nermest, så må egentlig gi mere fan og være høvelig lik mot alle da virker det som man kommer lengre.

Lenke til kommentar
snip

Skrivegavene har du absolutt i orden, det skinner tydelig igjennom.

 

Ellers kjente jeg meg veldig igjen i hvordan du beskrev deg selv som "nett-person", jeg har aldri drevet med cybersex eller store planer om å begynne med det, men delen med at folk åpner seg (begge veier forsåvidt) osv måtte jeg nikke gjenkjennende til. Det er kjekt å kunne bli kjent med folk på nett, uansett intensjon :)

 

Tusen takk for at du tok deg tid til den utfyllende og absolutt detaljerte nok forklaringen, jeg er sikker på veldig mange her inne drar nytte av den!

 

Ang. din takk til meg ser jeg ikke helt at den er på sin plass men; ingen hårsmak ;)

 

(Nå må du passe deg, aids) :evil:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Kusina mi skal dit, hun er faktisk 14!

Hold deg unna Demantios, hehe.

Mwahahaha :evil:

Long time, no see btw! Skal nok klare å holde meg unna, om jeg skal dit i det hele tatt. Tror kvinnfolket ville ha meg med opp der, men får se hva det blir til :)

True dat, true dat. Du får si ifra om du tar turen så kan vi møtes over en øl eller to, dessuten skylder du meg en! ;)

Lenke til kommentar
...
And you, Sire, is a winner. Kongepost!

 

Nettby=gratis morro.

Please, do tell more :)

Tja, er det så mye å fortelle? Men gjorde en jævlig kul erfaring i går. Raijin har akkurat bevist at det fint er mulig å pumpe staten min via MSN. Kult! Da må vi jo prøve å pumpe staten til jenter på nettby. Det skulle ikke så mye mer enn en "AWESOME! *high five*" til, etter svarene å bedømme. Med andre ord funker forsøkskaninene ganske likt som meg og Raijin.

Lenke til kommentar
Jeg blir lamslått av hvor dum Ida er. Hun er like gammel som meg og sier ting som "Nei, vettuhva, imorgen kommer jeg bare til å være bitch med alle ass." Det er du strengt tatt hver dag, frøken.

 

Btw, fikk dere med dere tidenes replikk fra Mats? "Jeg dævver ass. Jeg dævver så jævlig."

 

Måtte le av Mats ja. Hørte du hva han dævva av da? Vegard hadde flexa så hardt før de strippet at han fikk blackout :p

 

Mats virker som det kuleste karen på hotellet!

Lenke til kommentar

Hey people!

 

Kommet på rundt side 130 nå, og chosen driver og gir ut boklister for noobs. Da han nå for tiden så å si er _umulig_ å tak i på pm (og i tråden her) lurer jeg på om noen andre har denne listen, og kan sende meg den på PM?

 

Har en haug med bøker i en liste her selv, men må lære en del basics før jeg går videre på skikkelig game. Ønsker ikke å bli for opphengt i routines, men som flere av dere her gjør, kjøre natural istedetfor :)

 

Thanks!

Lenke til kommentar

Faen, hadde en jævlig "messy" kveld i går, som dem sier her. Kort fortalt ble jeg kanon dritings, kan ikke si nei til halvlitere som koster det samme som en cola hjemme, husnøklene mine har havna i London, skoa mine er fucka og buksa mi ser ut som et helvete, og for å toppe heile driden så k-closa jeg den beste veninna jeg har her, som attpåtil har type.

 

Våkna med en rimelig grei hangover i dag, så da var det bare å rulle ut av senga og begynne å drikke igjen i 2 tida, også ut igjen nå.. Lurer på hva slags eventyr jeg skal ut på i kveld. Jeg liker studentlivet.

Lenke til kommentar
Hey people!

 

Kommet på rundt side 130 nå, og chosen driver og gir ut boklister for noobs. Da han nå for tiden så å si er _umulig_ å tak i på pm (og i tråden her) lurer jeg på om noen andre har denne listen, og kan sende meg den på PM?

 

Har en haug med bøker i en liste her selv, men må lære en del basics før jeg går videre på skikkelig game. Ønsker ikke å bli for opphengt i routines, men som flere av dere her gjør, kjøre natural istedetfor :)

 

Thanks!

The selfish gene, kroppspråk (the absolute guide to body language), the game (spillet), alfa, the power of nå, think and grow rich, hot sex, hunters of the greath north, dice man. Der! En bok som ikke har en dritt med game å gjøre, men jævlig kul uansett.

Lenke til kommentar

Med så mange bøker, hvordan skal man ha tid til å leve?

 

EDIT:

Nå har jeg aldri vært noen litteratur-nerd, men er det ikke mye bedre å bære lære seg det ultimate basics, og deretter stikke ut og skaffe seg erfaring? Med den erfaringer lærer man fort hva man sliter med, og hva som funker for en, og med den informasjonen er det mye lettere å få tak i rett litteratur.

 

"Hvorfor fikse hele kroppen hvis du vet hvor du har vondt!" yarr yarr! :D

 

EDIT 2: Hvis man ikke er god på kroppsspråk så er det en investering jeg unner alle, så bra at du tok med en bok om det ivertfall ;)

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Jo, det skal jeg si deg. Så folk kan tjene penger.

Så du mener altså at du vil fikse hele kroppen din selv om du vet hvor du har vondt, pga du vil at andre skal tjene penger? :ermm:

 

hver gang jeg ser den fuckings zoon salven føler jeg for å kverke den monotone dama i reklamen -.-

Make love not war! Dont hate it, mate it!

 

Reklamen er kjip den, men den har et genialt budskap! :D

 

 

hihi

Lenke til kommentar
Men det var da jævli kjipt. Har et nyyydelig feriehus på Mars. Midnattsol, rett ved stranden, marsboere rett nedi gata. Hva sier du, lyst til å forlate jorden litt?

 

Jeg har begge bena godt plantet på andre siden av Månen, og jeg nekter plent å flytte meg!

Lenke til kommentar
Pumpe state på msn? wtf? :p

 

Staten blir bedre ja, men lalz det er jo ikke skikkelig "state".

Funker fett å bli state-pumpa via msn, hvertfall med Raijin! Fyrens energi er jo mer smittsom enn gjesping!

 

Hey people!

 

Kommet på rundt side 130 nå, og chosen driver og gir ut boklister for noobs. Da han nå for tiden så å si er _umulig_ å tak i på pm (og i tråden her) lurer jeg på om noen andre har denne listen, og kan sende meg den på PM?

 

Har en haug med bøker i en liste her selv, men må lære en del basics før jeg går videre på skikkelig game. Ønsker ikke å bli for opphengt i routines, men som flere av dere her gjør, kjøre natural istedetfor :)

 

Thanks!

Paulo Coelho, Alkymisten og Håndbok for Lysets Kriger. To geniale bøker som står for det meste av mitt inner-game. Utover det, litt om kroppspråk (spesielt kroppspråk og framtoning innenfor openers).

 

Det mest lærerike er selvfølgelig å få fingern ut av røven og møt folk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...