dimetho Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er det derimot skikkelig LOW-STATE nå! Føler meg som værste AFC'en, er maksimalt forvirret og usikker på meg selv samt teorien jeg benytter, føler som at game'en min er UBRUKELIG til annet enn å skape interesse. Har sittet og gamet endel på nettby de siste dagene, men føler at det er jeg som mister interessen til diverse targets, fordi jeg blir rett og slett fysisk sliten av å bruke tid til å formulere svar jeg mener er perfekte. Det kommer ikke naturlig! *Gir aldri opp, men ligger og gisper etter luft nede i en søledam av plagsomme kvinner både her på forumet og på nettby* Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Dorian: Regner med at de geeksa på bildet har vett nok til å ikke bruke kola eller heroin ja Men skal aldri si aldri! Haha. Hørtes bra samtidig som det ikke hørtes bra ut. Endret 16. mars 2009 av BadBeer Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 @dimetho: Sjekker du jenter på forumet her? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er det derimot skikkelig LOW-STATE nå! Føler meg som værste AFC'en, er maksimalt forvirret og usikker på meg selv samt teorien jeg benytter, føler som at game'en min er UBRUKELIG til annet enn å skape interesse. Har sittet og gamet endel på nettby de siste dagene, men føler at det er jeg som mister interessen til diverse targets, fordi jeg blir rett og slett fysisk sliten av å bruke tid til å formulere svar jeg mener er perfekte. Det kommer ikke naturlig! *Gir aldri opp, men ligger og gisper etter luft nede i en søledam av plagsomme kvinner både her på forumet og på nettby* Nøyaktig sånn jeg følte meg før jeg så vibing tingen. Prøv å bare ta bort alt du har lært å gå fra scratch igjen. Det jeg omtrendt gjør nå, gått tilbake til litt nice-guy med normal vibing som gir andre sosial verdi. Kommer sikkert til å funke bedre + at selvtillit har jeg fått nok av ved hjelp av andre bøker og det forsvinner ikke bare. UR THE MAN! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nøyaktig sånn jeg følte meg før jeg så vibing tingen. Prøv å bare ta bort alt du har lært å gå fra scratch igjen. Det jeg omtrendt gjør nå, gått tilbake til litt nice-guy med normal vibing som gir andre sosial verdi. Kommer sikkert til å funke bedre + at selvtillit har jeg fått nok av ved hjelp av andre bøker og det forsvinner ikke bare. UR THE MAN! Jeg leker med tanken, men føler meg for sterk dratt inn i cocky & funny til at jeg klarer å gi slipp på det. Og det er hovedsaklig teorien jeg bruker. Har bare en tendens til å bli litt for slem, og til å gi fra meg litt for dårlige vibber. Jeg prøver å jobbe aktivt med det, men akkurat nå så er det helt ut av kontroll. Touchdown: Nei, det var ikke helt slikt ment. Sjekker bare på nettby, men det du sier er jo en god idé Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Fantastisk hvor lite som skal til for å snu state. Et par A-ha sanger, en liten "utblåsning" i form av barnegråt på forumet her, et par pust i bakken og et godt grep i nakken. Og vips, LTR-target samt et annet target føler en helt annen vibb i samtalen. Store takker og bear-hugs til Badbeer samt Rajin for tips og vibbe-linken! Dere er knall! Teorien jeg velger å fokusere på er hovedsaklig Flawless Natural (Tim), David DeAngelo samt Blueprint Decoded. Laster ned sistnevnte as we speak. I morgen er det andre date (filmkveld) med LTR-target, hvor jeg virkelig må eskalere og kiss-close. Fryktelig spennende. Har bygd seksuall tention som bare faen. Fikk forresten vite at guttekisen som holdt rundt henne på lørdagen var ... en AFC. "Utrolig kjedelig sleazy fyr, skulle ønske du hadde tatt meg vekk fra han". Oh well.. her loss then, my lesson now STATE PUMPED! Endret 16. mars 2009 av dimetho Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 1 eller 2 sider tilbake, et Raijin innlegg... ...Men siden jeg er så grei: http://www.bristollair.com/outer-game/skil...ial-vibing.html (Hvis ingen kaller meg Awesome nå ass...!!!) Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Vibbe-link? http://www.bristollair.com/outer-game/skil...ial-vibing.html Enjoy, mate! Edit: damn Touchdown, you stole my awesome! Edit 2: Link fixed! Endret 17. mars 2009 av dimetho Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 CHODES! Linken funka ikke Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) *snip* Hahaha, min gode herre, det er virkelig ikke rart om du synes det mangler closing i poster fra meg! Jeg er tross alt samboer med kjæresten min xD Tro meg, jeg har lest en del PUA-stoff, jeg bruker det hele tiden. Jeg bruker det i enhver sosial sammenheng, når jeg er på jobb som selger - det er en del av meg. Om du savner mer PUA-stoff i postene mine, så er det synd Jeg gidder ikke skrive om de gangene jeg brukte "the claw", tok kontroll over en samtale, gjorde ei jente kåt, closet kjæresten min i senga... Edit: Forresten så har dette, for meg, aldri handlet om å dra mest damer - men å bli en mer selvsikker person, som har det generelt godt i livet. Og når drømmedame kom tuslende forbi, så ville jeg være i stand til å få henne, noe jeg ultimat gjorde! Endret 17. mars 2009 av -Nikken Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Nå kan jeg sove med et smil. Sjekket opp en modell på nettet nå nettopp, herregud for et fantastisk utsende. Hadde selvsagt et hardt ytre fra en annen verden når jeg først tok kontakt. Var nødt til å spille såpass care at jeg ventet et døgn med å svare den første responsen jeg fikk fra henne, og deretter gikk det i nudge ut av en annen verden. Ikke etter lenge, så var det MSN og full prat der. IOI's i mengder fra henne, samt en god dose needy. Digg! Nå er det bare det letteste igjen, sjarmøretappen, før jeg fikser date og slikt. Herlig! And all thanks to the pumped state Kjenner jeg bare blir mer og mer glad i denne tråden, og alle de fantastiske personene som bidrar til å gjøre den bedre! Endret 17. mars 2009 av dimetho Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 http://www.bristollair.com/outer-game/skil...ial-vibing.html Wuut? God vibing er altså det motsatte av å være cocky? Ser på de eksemplene Tyler har nevnt der, alle går ut på å konstant gi komplimenter og være så enig som mulig. Det går imot ALT det jeg har lært hittil. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Den artikkelen viser vel at Tyler er sosialt utilspasset sidan han seier "right" etter kvar setning? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis noen trenger sted for daygaming til helga så får jeg informere om at det er NM i cheerleading i Lillestrøm (Skedsmohallen). Spretne jenter i alle aldre Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) http://www.bristollair.com/outer-game/skil...ial-vibing.html Wuut? God vibing er altså det motsatte av å være cocky? Ser på de eksemplene Tyler har nevnt der, alle går ut på å konstant gi komplimenter og være så enig som mulig. Det går imot ALT det jeg har lært hittil. Det er det som er så sjukt med det, er så utrolig annerledes enn alt det står i andre PU-læringer. Man trenger ikke å gi komplimenter hele tida, det er ikke helt svart-hvitt. Men være mere enig og generelt bare ha det gøy sammen med folk hvor man presser hverandre opp i en god state er jo det vibing er, uansett situasjon. Skal teste det face-to-face i dag, sjekke åssen det blir. Har utrolig trua på det, fikk meg i state på 5 sekunder i går bare på MSN så regner med det er minst like powerful på ekte Endret 17. mars 2009 av BadBeer Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 http://www.bristollair.com/outer-game/skil...ial-vibing.html Wuut? God vibing er altså det motsatte av å være cocky? Ser på de eksemplene Tyler har nevnt der, alle går ut på å konstant gi komplimenter og være så enig som mulig. Det går imot ALT det jeg har lært hittil. Du må føle stemningen i samtalen. En god stemning skaper gode vibber. Alt handler om å være selvsikker. Er man cocky og selvsikker, funker det mat. Jatter du bare med og har god selvtillit, funker det mat. Føler det er noen rundt meg som har lest pua-stoff, som har sluttet å føle vibbene med meg, fordi de er opptatt av hvordan de skal være og fremstå. Vibbene blir liksom kuttet av, og man tenker separasjon fremfor å dele et unikt øyeblikk. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Godt sagt, handler om å ikke se på seg selv som den eneste i samtalen som må gjøre det rette for å få opp konversasjonen, man må jo også lytte og det er bare to personer som sammen gjør utgjør en god samtale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå