Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Kult å høre at du hadde det bra i går.

Viktig å huske prinsippet med belønning hvis de vil ha noe, samt når de gjør noe du liker.

Det koster hun lite å gi et kyss for feks å passe på noe, få noe osv.. Og samtidig vil hun investere i deg når du krever slikt.

Keep it up!

Jau, jeg vil generelt ikke være med på jenters "hoops" og da fungerer det der ypperlig ;)

Når kommer til kino delen så går det også greit, kyss på kinnet er jo også endel av det.

Dog har jeg ofte problemer med kiss-close rutinger, tørr liksom ikke kjøre det fullt selvom jeg vet dama er klar... argh irritert på meg selv.

uansett forbedret meg bra selvom jeg ikke har vært mye ute, først de siste ukene jeg har begynt dra endel på byen. Ellers har det vært mye priv fester og fjas.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kult å høre at du hadde det bra i går.

Viktig å huske prinsippet med belønning hvis de vil ha noe, samt når de gjør noe du liker.

Det koster hun lite å gi et kyss for feks å passe på noe, få noe osv.. Og samtidig vil hun investere i deg når du krever slikt.

Keep it up!

Jau, jeg vil generelt ikke være med på jenters "hoops" og da fungerer det der ypperlig ;)

Når kommer til kino delen så går det også greit, kyss på kinnet er jo også endel av det.

Dog har jeg ofte problemer med kiss-close rutinger, tørr liksom ikke kjøre det fullt selvom jeg vet dama er klar... argh irritert på meg selv.

uansett forbedret meg bra selvom jeg ikke har vært mye ute, først de siste ukene jeg har begynt dra endel på byen. Ellers har det vært mye priv fester og fjas.

Kult og høre at du har forbredret deg selv. Ingenting er bedre!

Kiss-close rutiner er enkelt. Det du snakker om her er en limited belife/mindsett. Assume the kiss at the very beginning. Er mange forskjellige gode kiss-close rutiner der ute, 3 stk som popper inn i hodet mitt.

Det er som regel in field man har størst utvikling, kontra og "studere" Pick-Up. Selv var jeg ute 3-4 ganger i uka over 5 mnd, hvor jeg lærte masse på kort tid.

Lenke til kommentar

Syns den med klem er kjempe grei..

En god klem, som du har tatt ett par ganger før, for å bygge opp, og teste interessen hos offeret.. Under kysseklemmen så klemmer du først, og når du trekker deg bakover glir du intil kinnet og havner mellom leppene :D

Lenke til kommentar

Den har jeg aldri hørt om hør, men kan se for meg at den kan virker hvis du har høyt med tiltrekkelse fra dama.

Du har jo Mystery sin kiss close som er ganske kjent:

"Vil du kysse meg?"

Enkel og grei. Det aller beste er jo og ha den innstilling at det "er klart dama vil kysse deg".

Lenke til kommentar

Kaibien er jo et genialt sted og få både kiss og f close. Det er grunnet fordi jenter som drar til andre steder, som dette, trenger ikke tenke på hva folk rundt dem tenker. På den måten blir de mer fire og har lettere for og ligge med folk osv. Selv om jenter er sånn hele tiden, må bare trykke på de riktige knappenen... ;)

Men, uansett, tell me how it goes

Lenke til kommentar
Ingen som har noen gode kiss-close rutiner på lager? Send gjerne priv.

Skal kiss-closes neste gang jeg er ute etter at jeg har vært på ferie, om ikke i ferien(?) yeye

Gutt: Har du noen gang hatt en følelse av at du bør gjøre en eller annen ting, men så har hodet ditt tenkt at "nei, det er kjempedumt, ikke gjør det.." ?

Jente: *bla bla, masse tull*

Gutt: Har du noen gang latt være å gjøre noe du føler at du burde, fordi du hodet ditt sa at det var dumt ? Og angra etterpå ?

Jente: *blabla*

Gutt: *avbryte etter 3 sek, holde fingeren foran munnen hennes* Da kanskje du skjønner hvorfor jeg gjør dette her.... *kysse*

Fikk høre den av en kamerat, har troen på at den fungerer alright :)

Lenke til kommentar

En god klem, som du har tatt ett par ganger før, for å bygge opp, og teste interessen hos offeret.. Under kysseklemmen så klemmer du først, og når du trekker deg bakover glir du intil kinnet og havner mellom leppene :D

Bonderomantikk! :w00t:

Viss noen catcher my drift..

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Bonderomantikk! :w00t:

Viss noen catcher my drift..

Haha.. Ville ikke sagt det høyt om jeg hadde sett det på reklamen engang!

Lenke til kommentar

Med tosifret IQ og kopiøse mengder alkohol innabords kan det meste funke. :)

Seriøst, er dette sånne ting dere sier til damer, uten at de knekker sammen i krampelatter? Hadde jeg overhørt en sånn "kiss-close", tror jeg at jeg hadde ledd så mye at jeg måtte fått nye tårekanaler operert inn.

Lenke til kommentar

Seriøst, er dette sånne ting dere sier til damer, uten at de knekker sammen i krampelatter? Hadde jeg overhørt en sånn "kiss-close", tror jeg at jeg hadde ledd så mye at jeg måtte fått nye tårekanaler operert inn.

Les mer, prøv det selv og kom tilbake med en ny vurdering.

Lenke til kommentar

Skjønner at du er skeptisk. La meg prøve og forklare hvor jeg kan tenke meg at den rutinen ville fungert så kanskje du skjønner hele greia bak det.

"Gaming" er egentlig et annet ord for NLP (Nevro Lingvistisk Programmering). Grunnen er så enkel at i den rutinene så vil nok jenta svare automatisk ja inne i hode sitt når man ramser opp diverse ting, som at hun ikke har gjort noe hun ville (hun tenker nok ja), og angret på det etterpå? (Hun tenker nok ja her også). Da skjønner du nok hvorfor jeg gjør dette( legg merke til et mildt ord her "skjønner du NOK") før du kysser henne. Akkurat denne NLP teknikken heter Pasing og går ut på at du skal si 3 ubenekta sannheter før du kommer med et hint/spark i den retningen du vil. Det er veldig viktig når du gir "sparket" at du slenger inn ord som får det til og virke som hennes menning. Ord som kanskje, muligens, skjønner du nok osv osv.

Når tenker du nok at jeg leker med hode til diverse personer. Det er også feil, det går ikke ann og styre vilje til folk. Men NLP virker, enten du vil eller ikke.

En annen ting jeg kan også kan slenge inn er at jenter tenker på andre måter enn gutter. Gutter tenker logisk så og si hele tiden, mens jenter tenker hovedsaklig med følelser. La oss ta et enkelt eksempel.

Du skal på jobb, men mister buss. Du må stå og vente i 20 min til neste buss kommer. Så skal du gjen fortelle dette til en venn etterpå.

En gutt: "Pokkern, jeg mista bussen til morgen i dag. Måtte stå og vente i 20 minutter på at den neste kom"

En jente: "Jeg mista bussen til morgen i dag, så jeg måtte stå ute i kulda i 20 minutter før den neste kom. Var deilig og komme inn i varmen ja..."

Dette er kanskje ikke akkurat slik det ville forekommet i virkligheten men poenget mitt kommer frem.

Lenke til kommentar

Forlovet, fornøyd med det, og ikke interessert, regner jeg med. Og jeg forstår ham, da jeg bare leste om dette så virket det direkte latterlig. Og jeg hadde aldri prøvd det av egen vilje, jeg ble jo omtrent tvunget til å prøve det ut. (Joda, det var gøy nok, men jeg er den første til å forstå fordommer mot dette)

Lenke til kommentar
Ingen som har noen gode kiss-close rutiner på lager? Send gjerne priv.

Skal kiss-closes neste gang jeg er ute etter at jeg har vært på ferie, om ikke i ferien(?) yeye

Gutt: Har du noen gang hatt en følelse av at du bør gjøre en eller annen ting, men så har hodet ditt tenkt at "nei, det er kjempedumt, ikke gjør det.." ?

Jente: *bla bla, masse tull*

Gutt: Har du noen gang latt være å gjøre noe du føler at du burde, fordi du hodet ditt sa at det var dumt ? Og angra etterpå ?

Jente: *blabla*

Gutt: *avbryte etter 3 sek, holde fingeren foran munnen hennes* Da kanskje du skjønner hvorfor jeg gjør dette her.... *kysse*

Haha, den var bare kvalm :p Jeg kan si med 100% sikkerhet at det der ikke hadde fungert på meg ihvertfall.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Den har jeg aldri hørt om hør, men kan se for meg at den kan virker hvis du har høyt med tiltrekkelse fra dama.

Du har jo Mystery sin kiss close som er ganske kjent:

"Vil du kysse meg?"

Enkel og grei. Det aller beste er jo og ha den innstilling at det "er klart dama vil kysse deg".

Den er genial å bruke istarten når man ikke har så mye erfaring / blir lett nervøs / ikke vet hva man skal gjøre.

Endret av alkymisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...