Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Life is Awesome Sasab!

Hvordan kan man IKKE nyte det?

Jo det er ganske lett skal jeg si deg. Tenk deg at du er konstant slapp, trøtt og ikke orker en dritt, og at dette som regel gjelder sosialt også. At man rett og slett ikke orker å være fet fordi det kreves energi (noe jeg ikke har).

Dette fører til å være alt for mye hjemme og kjede seg. Skulle hatt resept på et eller annet middel som gjør så jeg får mere energi, hadde hjulpet stort!

 

Menmen! Ekke trist heller da, man blir mere eller mindre sykelig apatisk når dette holder på en stund. Haha, får til og med gratis taxi til skolen for å komme meg på skolen. Sier jo litt.

 

Hater egentlig å klage men måtte få det ut. Er ganske surt å lese denne tråden hver bidige dag også orker jeg ikke å prøve en dritt selv :)

 

EDIT: Tror det er på høy tid at jeg går til psykolog eller noe. Ironisk nok har jeg lyst til å bli psykolog selv men hvem sa at "psykologer" alltid løser sine egne problemer?

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og seriøst, tror noen at jeg er taper?

Basert på hva du skriver om egen oppførsel så tror jeg faktisk svært mange tenker det. Jeg har tenkt flere ganger at måten du beskriver egen oppførsel på ville fremstått som svært barnslig og irriterende for de rundt deg, og jeg ser virkelig ikke for meg at jenter ser etter en gutt som uler utenfor samfundet. Ingen kan klage på at du underholder deg selv og har det kjempegøy og er i god state, men når jeg leser om folk som sier at de lordet og var midtpunktet på festen fordi de gjorde syke danser og skriker og spretter så tror jeg de har noen alvorlige vrangforestillinger om hva som oppfattes som positivt og attraktivt.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker over hva jenter er ute etter, hvilke gutter som får seg noe, hvilken oppførsel jeg har som gjør at jenter blir interessert og generelt hvilke inntrykk jeg har fått av å dra ut på byen med jentevenner så virker det som disse gruppene med gutter som storkoser seg og er litt for fulle og som danser som galninger og generelt gir faen i alt ikke er de som oppfattes som attraktiv. Det er ingenting med dem som stråler at de er kule eller har selvtillit, de oppfører seg akkurat som alle som har dårlig selvtillit på hverdagen men som drikker seg til å bli verdensmester og deretter herjer til de sovner.

 

Hvis man skal ta utgangspunkt i de kjente PUAs så er det svært få av dem som oppfører seg så barnslig og fremstår som så tullete, selv Tim som driver med WOO og state og den delen av PU som jeg selv ikke synes noe om holder seg rolig, er karismatisk og viser bare at han er hyggelig og har energi, men han fremstår ikke som en galning. Han er kul og til tider badass. Til gjengjeld er de fleste andre PUAs mye roligere og kule og avslappet, noe jeg synes er mye mer attraktivt og som også virker til å være det jenter er ute etter.

Lenke til kommentar
Hæhæ, holdt på å foreslå: SPIS Burger! eller bab eller hva det er som gir deg energi.

 

Men er dette en sykdom du har?

 

Vegard, alltid like gøy å sprute på deg vettu :!:

Kyssesyken i fjor (Riktignok ferdig med det nå), også hadde jeg sykt lite jern i kroppen for noen måneder siden men det skal være så og si stabilt nå, og gjennomgått en ganske omfattende mandel-operasjon i september. Veit ikke om det er fordi jeg ikke har kommet meg enda, men trener aktivt 3 ganger i uken for å få mere energi men det har omtrendt ikke hjulpet en dritt. Og når jeg begynte å studere PU omtrendt samtidig som jeg fikk kyssesyken også har det bare gått nedover med energien siden. Definisjonen på irriterende tror jeg nesten. :)

Lenke til kommentar
Steffy, state drar damer, gammelt nytt. Hvordan du oppnår denne er vel likegyldig så lenge du oppnår den?

Det var jo veldig vagt. At man er i godt humør trekker opp, den er jo grei. Den oppførselen man snakker om her i tråden er ikke akkurat oppførsel jeg ser for meg er attraktivt.

 

Stakan: Det kan faktisk være så enkelt som det, ja. Man kan faktisk være festens midtpunkt og ikke bare tro det, men man må ikke tro at de andre der liker det. ^^

Lenke til kommentar

Nå hører det STRENG TATT med til historien at ulingen ikke var mitt i en crowd, men når jeg og Chasseur stod for oss selv. Uansett er det ei irrelevant, kunne liksågodt gjort det blandt hvem som helst. Hva så om vi framstilte oss som gale et par sekunder, når det pumpet staten våres og fikk oss til å drive oss selv framover? Samt gav oss et jævlig morsomt minne fra kvelden! Heller det enn å kjøre det samme gamle hele tiden, eller å være chode resten av kvelden! ;)

 

Awsome!

Lenke til kommentar
Hvis man skal ta utgangspunkt i de kjente PUAs så er det svært få av dem som oppfører seg så barnslig og fremstår som så tullete, selv Tim som driver med WOO og state og den delen av PU som jeg selv ikke synes noe om holder seg rolig, er karismatisk og viser bare at han er hyggelig og har energi, men han fremstår ikke som en galning. Han er kul og til tider badass. Til gjengjeld er de fleste andre PUAs mye roligere og kule og avslappet, noe jeg synes er mye mer attraktivt og som også virker til å være det jenter er ute etter.

 

Det er vel ikke det at man drar så sykt mye damer å gjøre akkurat de tingene, men det er en del av læringsprosessen. For å lære seg å gi faen i at man driter seg ut må man drite seg ut, når man først har gitt faen i det trenger man ikke gjøre det lenger, siden det da er ankret i deg.

 

En liten analogi: Når man lærer å slå på kickboxing, så lærer man at man må vri hele kroppen og spesiellt foten. Når man som nybegynner gjør det så man gjøre en veldig stor bevegelse for å få det inn. Når man ser de ordentlig gode gutta gjøre det er det såvidt man ser de beveger på foten, men bevegelsen er der fortsatt. Tror det er noe av det samme her : )

 

Det som er viktig er vel å ikke bli stående fast i den fasen.

Lenke til kommentar
Og seriøst, tror noen at jeg er taper?

Basert på hva du skriver om egen oppførsel så tror jeg faktisk svært mange tenker det. Jeg har tenkt flere ganger at måten du beskriver egen oppførsel på ville fremstått som svært barnslig og irriterende for de rundt deg, og jeg ser virkelig ikke for meg at jenter ser etter en gutt som uler utenfor samfundet. Ingen kan klage på at du underholder deg selv og har det kjempegøy og er i god state, men når jeg leser om folk som sier at de lordet og var midtpunktet på festen fordi de gjorde syke danser og skriker og spretter så tror jeg de har noen alvorlige vrangforestillinger om hva som oppfattes som positivt og attraktivt.

Er det virkelig så farlig å være litt barnslig? Jeg er meget barnslig, og elsker det! Jeg ser underholdning i enkle ting - store barn, større gleder. For et par år tilbake så jeg på barnslighet som noe negativt, noe jeg skulle vokse av meg. Jeg hadde en kamerat som var en del år eldre, men fortsatt like barnslig som meg. Så jeg spurte han "Er det ikke på tide at du slutter å være så barnslig?", han svarte "Nikken, den dagen jeg slutter å være barnslig, har livet mitt blitt kjedelig."

 

Hvorfor skal det være så negativt med å være barnslig? Det funker fett å involvere de rundt deg til å bli like barnslig, la de sleppe seg løs også :) Det skjer ikke så ofte, og dermed reagerer mesteparten poitivt.

Lenke til kommentar

Allighiero: Det høres egentlig ganske fornuftig ut. Hvis det er det som må til er det jo greit, bare man etterhvert kommer til et videre stadie. Ellers er det jo fin selvutvikling, men langt ifra noe som virker relatert til PU.

 

Nikken: Hvis det funker så funker det jo, da er det bare å holde på sånn. Det er dog ikke min stil.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Og seriøst, tror noen at jeg er taper?

Basert på hva du skriver om egen oppførsel så tror jeg faktisk svært mange tenker det. Jeg har tenkt flere ganger at måten du beskriver egen oppførsel på ville fremstått som svært barnslig og irriterende for de rundt deg, og jeg ser virkelig ikke for meg at jenter ser etter en gutt som uler utenfor samfundet. Ingen kan klage på at du underholder deg selv og har det kjempegøy og er i god state, men når jeg leser om folk som sier at de lordet og var midtpunktet på festen fordi de gjorde syke danser og skriker og spretter så tror jeg de har noen alvorlige vrangforestillinger om hva som oppfattes som positivt og attraktivt.

Tror du misforstod poenget mitt en anelse. At noen tror jeg er taper tviler jeg ikke på. Helvette, bare jeg sa jeg var i militæret var jeg tydeligvis innmari dum og stusselig virket det som på en hel del av folka i trondheim. Og som også demethio sa, så var det ikke midt i en hel folkemengde, med i en av de 40 øde trappene og korridorene der. Og forsåvidt tror jeg også at vi har ser på hele "greia" på en helt annen måte. Du sier vel selv (hvis jeg ikke blander sammen deg og Wh1te nå) og at du ikke vil foranre på deg, og at alt du vil er å øke sannsynligheten for å dra damer. For meg handler det mer og mer om å ha det gøy. Selvsagt, litt kuse fra og til er sweet. Jeg beklager uansett om jeg skulle være i nærheten av deg og plage deg, men jeg vil da absolutt tro at ingen tok skade av noe jeg gjorde i løpet av helgen, muligens bortsett fra jente jeg kom til å tråkke på foten ute på dansegulvet (hvor jeg forøvrig ikke gjorde noe som helst teit eller barnslig, men prøvde å unngå å kræsje i mer folk enn strengt tatt nødvendig).

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar
Et spørsmål til Dorian; hvordan forsvarer du da Tim's cycolone opp mot dette du sier? I mine øyne er det nesten like mye" galskap" i det ;)

Det kan faktisk ikke forsvares, du har rett. Jeg trekker støtten min av Tim, og tilegner alle positive kvaliteter han innehar til kunnskap om kvinner, karisma og godt over middels utseende. ^^

 

Det er riktig at det er min tankegang. Wh1te har ingen slike planer, da han ikke kan bli noe bedre. Menneskelig perfeksjon, 2000-tallets Patrick Bateman. Minst like hul inni.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Jepp, og akkurat derfor tror jeg Chass er en fet fyr å henge med framfor en taper (uuUu), fordi han lager et vanvittig liv. Spenning trekker til seg andre, spesielt når du kommer fra et utgangspunkt med langt mer energi enn menneskene rundt deg. Hvor absurd fett hadde det da ikke vært å henge med adrenalinkongen selv, Raijin? Jeg tror ikke jeg hadde klart det, iværtfall ikke uten å stjele karen for energi og det vil man jo ikke gjøre - hvis man ikke for lov da ;)

Lenke til kommentar

Jernmangel er irriterende, fy faen som det kan slite på en. Tar faktisk kosttilskudd akkurat nå pga det jeg... Kyssesyken er direkte jævlig vil jeg tro. Fikk nærmest hjerteinfarkt når legen skulle teste meg for det, den sykdommen stopper jo det meste en vil oppnå... men se på det fra den lyse siden, når du har blitt kvitt den så er du kvitt den for alltid :) (faktafeil?)

 

Jeg for min del har hatt astma og det vel det nærmeste jeg kan sammenligne med kyssesyke. Jævlig irriterende var det i alle fall. Diabetesen blir jeg vel aldri kvitt. Et liv med nåler er jo underholdende hvis jeg noensinne får en S&M opplevelse :p (det er en gal verden vi lever i). Det jeg hater det at den tingen i ryggen min har potensiale til å ha en "creep out effect" på enkelte. Det der skal jeg finne en løsning på! ;) "Du, jeg kommer fra framtiden."

 

Uansett, ting blir bedre. Jeg er en stor tilhenger av alt som heter karma, og "what comes around, goes around". Man må lide for at bra ting skal skje, tro meg det har jeg fått kjenne på det prinsippet mer enn nok. Ting vil bli bra igjen, men du må bare ta det med ro og akseptere verden rundt deg. Meg i mattetimer:

 

*kjede seg*

- Kjedsomhet kommer når du ikke aksepterer nuet!

 

En tanke det er verdt å ta en titt på ;)?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...