Raven_Heart Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 by the way, Raven, hva tenker du om å invitere folk inn i bobla di? At den hadde hatt godt av litt besøk Jeg bør helt klart dele Ravens vidunderlige verden med andre, men det er ett eller annet som ligger og sperrer for tilgangen. I skrivende stund ser det ut til å være gammelt skrap fra "pre-PU"-tida da jeg skydde alt som het sosial kontakt, og mangel på grunner til hvorfor jeg skal gjøre det. Det siste er egentlig fullstendig idiotisk, da jeg erfarer stadig vekk at kontakt med andre mennesker gir meg glede, og at jeg har alt det jeg noen sinne vil trenge for å lykkes på den sosiale arenaen. Men, en eller annen del i hodet mitt er tydeligvis uenig, og jeg har så langt ikke klart å finne jævelskapen. *mumle* Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva med, Raven! Din egoistiske jævel! Hvorfor går du og gjemmer på din World of Awesome når vi har så lyst å ta del i den! Del den med oss! Sharing is Caring. Vi vil også være happy We want Awesome. Give us Awesome! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Takk! Definitivt noe som jeg tror funker, og som skal testes ut. Å jobbe med daygame er ikke like enkelt som jeg trodde, men en lærer mye Hadde det ikke vært for at jeg drev med PU, og visste hvordan du er Rajin... så hadde jeg trodd du gikk på lykkepiller, hvis jeg hadde møtt deg i state. Men faen meg, både det du gjør og du som person er awesome! Alt er awesome, gjelder bare å finne ut av den lille biten Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 SasaB, we are ALL Awesome, Derfor dette er en fantastisk verden Life, is fucking Great! La oss gå tilbake til det å hoppe inn i samtaler. Hva tenker du selv om det? Hva synes du virker kult? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 La oss gå tilbake til det å hoppe inn i samtaler. Hva tenker du selv om det? Hva synes du virker kult? Jeg tenker på det Tim sa: "How can I make this fun?" Det er derfor det Nikken sa ga meg en pekepinn på hva jeg kan gjøre videre. På en måte få dem inn i min egen boble, samtidig som jeg er synkronisert med dem... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Nikken er en Awesome person. Dritfet fyr! Her er litt av hvordan Nikken fungerer. Han kommer på noe som han synes virker morsomt, og så gjør han det. Impulsivitet. For å illustrere... Nikken er blant annet beryktet for å være han som går opp til ei random chick, stirrer DYPT ned i kløfta hennes, tar opp fingrene rett foran puppene, svirrer fingrene rundt og sier: "Duuuuu? Er ikke de skjeive?" Yeah Baby! Og det er egentlig det som er pointet mitt. Når du får lyst til å gjøre noe. GJØR det! That's the stuff Awesome is made of... Endret 15. mars 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (...)For å illustrere... Nikken er blant annet beryktet for å være han som går opp til ei random chick, stirrer DYPT ned i kløfta hennes, tar opp fingrene rett foran puppene, svirrer fingrene rundt og sier: "Duuuuu? Er ikke de skjeive?" *hysterisk latterkrampe* Takk for at du gjør prosjektskriving litt morsommere, Raijin Og ja, jeg er en egoistisk jævel På tide å dele overskuddet jeg har samlet opp Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Don't thank me, thank the guy of Legend! Og Yeah Baby! Når Raijin comes to a pianobar near you, så vil jeg også spille luftpiano og Rock this Joint! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Don't thank me, thank the guy of Legend! Og Yeah Baby! Når Raijin comes to a pianobar near you, så vil jeg også spille luftpiano og Rock this Joint! Hehe... Avtale Jeg er bare en PM unna. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bare to uker til bootcamp nå. Cant wait Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hvem holder bootcamp hvor? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Bleh...gi meg pc, et chatteprogram og et par timer, og jeg kan få de fleste damer til å bli så kåte at de må finne Mr. Rabbit og ta saken i egne hender. I'm intrigued.. How come? Intrigued som i "I want details", hørtes morsomt ut Endret 15. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hvem holder bootcamp hvor? Gode Vibber, Oslo. Fortsatt ledig plass den helga så vidt jeg ser. www.godevibber.no Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Faen det høres ut som Raijin har ADHD og tar cocktailer med speed og lykkepiller : p Tror jeg må installere litt sånn awesomeness i panna mi og. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Haha, takk for tidenes feteste kompliment! Hulkhaugen, velkommen skal du være Endret 15. mars 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Trenger jo ikke speed eller crackpipe for den saks skyld, hver gang man er i dårlig humør så er det å finne Rajins innlegg Jeg for min egen del har faktisk ikke vært i dårlig humør hele denne uken... ooog i morra er det mandag. Har fri de to første timene, så jeg sitter og nynner for meg selv. Life is beautiful Samtidig forsetter jeg med mitt daygame-prosjekt, og utforskning av state... Endret 15. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
EgilEi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Raijin, kommer du fra Bergen? Har forøvrig, ved hjelp av denne tråden (og Tim og TD) blitt mer bevisst på sosial interaksjon. Ikke for å bli en PU, så dedikert vet jeg at jeg aldri kommer til å bli, men det er artig likevel. Stor takk til Chosen_one for å ha åpnet denne verdenen for meg, det er uhyre interessant:) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Life is Awesome Sasab! Hvordan kan man IKKE nyte det? Nope Egil. Jeg er fra Ålesund ;p Men familien bor i Bergen Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Faen det høres ut som Raijin har ADHD og tar cocktailer med speed og lykkepiller : p Tror jeg må installere litt sånn awesomeness i panna mi og. Haha, enig. Spruter jo positiv energi fra fyrn! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Haha, var så evig morsomt når vi pumpet state ved å stå og ule som noen gale ulver imot en tilfeldig vegg / vindu inne på Samfunnet! Greit nok at dere sikkert har det kjempekjekt når der har ute, men dette høres ikke ut som noe dere kan kalle game... Å stå å ule er ikke noe gamingtriks, uansett om det er for å skape state. Der skremte dere nok bort en del folk som så på dere som noen tapere som hylte etter oppmerksomhet, bokstvelig talt. Tror noen folk blir litt for opphengt i å gjøre rare ting, fordi å drite seg ut er jo kjempelett - men det er ikke lenger PUA når alt handler om å drikke seg drita å ta av/drite seg ut. Riktig: Det har ikke en dritt med game å gjøre. Høyst sannsynlig drar det ingen damer. Men det drar faen meg mer damer enn å ikke åpne dem. Og seriøst, tror noen at jeg er taper? OH NOES! Og det er helt riktig, det å drikke seg drite har ingen ting med å være en pick-up artist. Ikke det å drite seg ut heller. Men det kan være ett steg på veien. Og ikke minst, hvis det å bli en pick up artist betyr at jeg ikke kan drikke meg kav dritings og våkne i en grøft eller være helt ape, eller drite meg ut så jeg har ikke noe lyst til å bli det. Ikke at jeg har det som mål heller, jeg har det gøy. Jeg har det morsommere når jeg er i jævlig godt humør. Har ikke du? Foresten var dagen i går jævlig kul, for jeg fikk snakket følgende språk: Norsk, islandsk, fransk, italiensk, russisk og faen meg litt somali og! Utrolig hvordan "HOLD KJEFT, LEGG DEG NED OG SPRE OG ARMER OG BEN, ELLER SLIPPER JEG HUNDEN OG SKYTER" på russisk åpner søte russiske damer! Field testet 100% succes! Eller hvordan en meget skeptisk somalier blir glad i deg når du sier Iskawaran, magawaeida Chasseur. Endret 15. mars 2009 av Chasseur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå