Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skinner og skinner fru blom. Uansett, jeg er 19, kompisen min er 22 og Demethio har jeg ikke peiling på hvor gammel er.

Ah, synd at du ikke er over 20. Jeg er på utkikk etter litt mere likesinnede folk som dere. Bor også i Trondheim, men jobber en del i helgene på en uteplass. Har kanskje vært en gang på samfundet, men det var dødskult der. Tror jeg må ta meg flere turer dit :)

Lenke til kommentar

Da tenkte jeg å bidra for første gang, er bare 17 år, og har ikke vært gjennom så alt for mye pua stoff, men leser litt og litt også tester litt og litt.

Planen for kvelden var og først møte en hb9 så dra på vors som så skulle føre til den mest gira privatfesten der rundt 100 stykker var invitert.

Var først hos denne hb9, som jeg egentlig bare ser på som en venn ettersom det er eksen til en god venn av meg (han er helt over henne). Ble automatisk litt KINO og dype samtaler, og etter en stund merker jeg IOI. Følte alt ble litt feil der og da, så trakk meg litt tilbake. Det hele ender i k-close før avreise som igjen gjør at jeg ikke rekker bussen. Når jeg står å venter på neste buss får jeg melding:

”Det der skjedde ikke!” svarer ”du gjorde så jeg ikke rakk bussen kom og hold meg med selskap!” da sier hun ”nei haha” svarer ”Bitch!” hun svarer ”:O hey!” svarer bare ”peace ringer deg i morgen…”

Kom ganske sent til vorse sånn i halv ti tia, begynner å drikke som bare faen og pumper state som bare det. Rekker bare å drikke 3 pils før vi må stikke, men tar to til i taxien. Kommer fram til giga mansion.Finner dansegulvet og pumper state føler meg sikkelig wooohoo nå og er klar for litt closing. K-closer en hb7 bare for å komme i gang, finner så target en hb8 muligens 9. Åpner hun og isolerer hun med en gang, en annen kar følger etter oss. Blir kvitt han ved å kommentere negativt på alt han gjør. Driver med KINO, men får ikke hatt noe øyekontakt for var veldig mye annet som skjedde rundt oss. Dette at vi ikke fikk øyekontakt ødela en del og når det kom en ny kar gadd jeg ikke mer. Møtte så på en hb8 som skyldte meg en lap dance fra sist gang vi møttes, hun sa jeg heller kunne få et kyss så da ble det k-close. Etter dette skjedde mye rart som jeg ikke orker å gå inn på nå. Annet enn at jeg var på vei til å f-close en hb7 da kompisen min trengte seriøst hjelp.

Lenke til kommentar
Skinner og skinner fru blom. Uansett, jeg er 19, kompisen min er 22 og Demethio har jeg ikke peiling på hvor gammel er.

Ah, synd at du ikke er over 20. Jeg er på utkikk etter litt mere likesinnede folk som dere. Bor også i Trondheim, men jobber en del i helgene på en uteplass. Har kanskje vært en gang på samfundet, men det var dødskult der. Tror jeg må ta meg flere turer dit :)

Nice! Bare kjør på, det er en hel del som også løper rundt å sjekker damer i trondheim, så om du fortsetter med å kjøre på skal du ikke bli overrasket om du blir kjent med noen av dem etterhvert - og her er det mange sykt flinke.

Lenke til kommentar

Nice! Bare kjør på, det er en hel del som også løper rundt å sjekker damer i trondheim, så om du fortsetter med å kjøre på skal du ikke bli overrasket om du blir kjent med noen av dem etterhvert - og her er det mange sykt flinke.

haha, sant nok! I baren jeg jobber i, er det mye +7 og helt opp til 10. Så jeg koser meg dyreeebart når jeg er på jobb. Fikk sett Jenny skavlan i natt, så det var hvertfall hypee :)(dejlliig) Merker en del til folk som ramser opp ting og tang fra the game, men som er litt mere AFC en PUA. Men det er gøy å observere. Får sjekket opp en del jenter, og blir selvfølgelig sjekket opp når jeg er på jobb. (ikke bestandig, men det skjer) Synd at det kan være stor pågang i baren, og at jeg ikke alltid får følgt alle "sakene" opp. Men men, ingen skade skjedd! Har ordna meg fri helga 28-29, så da blir det ut å kjøre "hello, hello" Hadde vært kult å møtt dere karer, eller fått dere i baren min :p Skynd deg å bli 20 da mann!

Endret av Han-som
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke nightgame. Går bare ikke. Er så mange rundt meg i state og fulle folk som sier alt mulig piss. Skiller seg langt ifra like mye ut som på dagen. Det er da alt funker. Føler meg bare mer og mer chode når jeg går ut i den lille drittbyen her. Funker mye bedre andre steder. Blir bare helt satt ut av alle mulige pisskommentarer og alt går bare i dass.

Men på dagen er plutselig alt forandret og folk er hyggelige igjen. Latterlig.

Lenke til kommentar

Hvorfor lar du ting gå innover deg?

Aldri ta noe seriøst som folk sier på by'n.

På by'n er ALT Awesome. Punktum!

Chasseur: I only got two words for you...

PURE Awesome!

Deg også dimetho, og den tredje fyren.

Dere rocket Trondhjem!

Lenke til kommentar

Haha, var så evig morsomt når vi pumpet state ved å stå og ule som noen gale ulver imot en tilfeldig vegg / vindu inne på Samfunnet!

Er 22 år.

Han-some:

Vi må få dratt i gang noe game en kveld, kjenner jeg fikk blod på tann etter gårsdagens natt! Går faen meg bare rundt og tenker på ting jeg kunne ha gjort annerledes, forbedret meg, etc etc etc.

Noe jeg kjenner er at på dette nivået trenger jeg absolutt en wing for å game ordentlig! Need someone to push-push!

Deg også dimetho, og den tredje fyren.

Dere rocket Trondhjem!

Thanks! Ta deg en tur oppover / nedover (hvor du enn befinner deg), trenger flere personer å gjøre noe lignende med! ;)

Endret av dimetho
Lenke til kommentar

Ble årets verste kveld på meg :( Startet på hotellrommet med drikking, dro ned i baren for å prøve meg litt, men der var det ikke en eneste jente !? ble der til 12 og bare pratet med folk.

Vi kommer oss til tempest som var helt stappfullt, musikken var sykt høy, vanskelig og prate med noen. Men jeg åpner et 4 set som jeg setter meg ned hos men der ble jeg helt chode og de begynte bare og snakke med hverandre og jeg mister all state. Her vet jeg at jeg sliter litt. Jeg sliter med og isolere og få med meg target. Mulig jeg var for full :p

Jeg stikker på dass og der står det en tulling og tar opp kokain fra lomma og spør om jeg skal ha mens han selv sniffer fra posa :S Så går turen til youngstorget for og kjøpe kebab og tilbake til rommet. Våkner idag av rengjørings dama som var dritfin og vasker mens jeg later som jeg sover :D

Endret av OPL
Lenke til kommentar
Han-some:

Vi må få dratt i gang noe game en kveld, kjenner jeg fikk blod på tann etter gårsdagens natt! Går faen meg bare rundt og tenker på ting jeg kunne ha gjort annerledes, forbedret meg, etc etc etc.

Noe jeg kjenner er at på dette nivået trenger jeg absolutt en wing for å game ordentlig! Need someone to push-push!

Jeg er med, stiller glatt opp på litt morro :D Du får komme innom til helga når jeg er på jobb å hilse på vettu! Send meg en pm. Så kan jeg gi deg litt mere info om hvor jeg jobber. Vi blir bare bedre i flertall, og ting eskalerer fortere og blir mere naturlig i gruppesamarbeid!

Endret av Han-som
Lenke til kommentar

Jeg sliter litt for tiden karer, prøver å jobbe med daygame generelt overalt jeg kan... men føler at ting ikke er helt riktig, så jeg har et spørsmål dere kan kanskje hjelpe meg med:

La oss si at jeg er et sted, og en av kompisene mine snakker med en gruppe jenter. Så vil jeg entre samtalen, men oftest ender opp i spectator-mode iom at det er temaer jeg ikke bryr meg om/ikke har kunnskap om. Hva ville dere ha gjort i et slikt tilfelle? Hvordan kan jeg hoppe inn i en slik samtale, og på en måte delta i den?

Dette er noe jeg har definivt forbedringspotensiale rundt...

Lenke til kommentar
Haha, var så evig morsomt når vi pumpet state ved å stå og ule som noen gale ulver imot en tilfeldig vegg / vindu inne på Samfunnet!

Greit nok at dere sikkert har det kjempekjekt når der har ute, men dette høres ikke ut som noe dere kan kalle game... Å stå å ule er ikke noe gamingtriks, uansett om det er for å skape state. Der skremte dere nok bort en del folk som så på dere som noen tapere som hylte etter oppmerksomhet, bokstvelig talt. Tror noen folk blir litt for opphengt i å gjøre rare ting, fordi å drite seg ut er jo kjempelett - men det er ikke lenger PUA når alt handler om å drikke seg drita å ta av/drite seg ut.

Lenke til kommentar
La oss si at jeg er et sted, og en av kompisene mine snakker med en gruppe jenter. Så vil jeg entre samtalen, men oftest ender opp i spectator-mode iom at det er temaer jeg ikke bryr meg om/ikke har kunnskap om. Hva ville dere ha gjort i et slikt tilfelle? Hvordan kan jeg hoppe inn i en slik samtale, og på en måte delta i den?

Dette er noe jeg har definivt forbedringspotensiale rundt...

Om det er en gruppe, så deles de alltid opp i "forskjellige samtaler" om man ikke har en entertainer. Uansett, for å gjøre det enkelt kan du ta den som ser minst engasjert ut og presentere deg selv.

Personlig går jeg inn, gir kameraten en god klem, presenterer meg og enten styrer samtalen inn på noe - evnt fortsette i samme spor som de holdt på. Uansett om det er temaer du ikke bryr deg om/ikke kan noe om, så har du meninger. Ytre dem! Vær politisk ukorrekt!

Min favoritt-åpner for tiden er: "Hvor mange babyer trenger du for å male en garasje?" *pause* "Det kommer ann på hvor hardt du kaster dem. :D"

Lenke til kommentar

slux, that's right. Det handler ikke om game, det handler om å ha det gøy :)

Men for å putte det inn i gaming sammenheng. Det er formålet med handlingen man er ute etter. Dumme ting, eller AWesome som jeg kaller det --> State!

Når man er i state er man mye mer kapabel til å spre gleden og energien rundt i romme. Man er også mye mer i nuet. Dette kaster bort AA og alle andre betenkeligheter man måtte ha for å handle etter det man ønsker.

Bottomline, State er Awesome!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...