Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(selv om dere ikke har gjort noe for meg enda ;P),

Jeg kan kun vise deg døren ;)

Helgen for min del blir overraskende rolig. Jeg jobber intenst med mine mål om dagen, og selve Pick-Up er særdeles lite prioritert.

Det er på ingen måte noe galt i å legge selve sjekkingen på hylla en periode for å prioritere andre mål, siden hver enste hjørnesten i ditt liv bidrar med å holde de andre oppe (kommer med artikkel som går i dybden på dette i løpet av året. Vurderer også å skrive en engelsk E-book om gamet).

Derfor har jeg fokusert på mine mål innenfor økonomi og livsstil de siste månedene.

Og damn det begynner å paye ut!

Har hatt ca 500% lønnsøkning fra over nyttår grunnet blod,svette og tårer. Har skaffet meg tidenes råeste leilighet, planlagt den råeste ferien i manns minne, og gjort mye kult som jeg ikke hadde hatt sjans til uten nettverket mitt.

I tillegg til det er mitt salgskurs underveis som jeg tror vil ryste hele fundamentet innenfor bedriftscoaching i Norden.

1 april går jeg litt tilbake til røttene igjen. Jess, jeg skal faktisk børste støv av rutineboka mi og kjøre noen uker med solid-game. Dette er fordi jeg skal skrive en rekke større artikler utover året, og trenger å virkelig se hvordan ditt "true,inner self" skinner igjennom.

Min hypotese er at solid game enten vil bare bli helt villt, eller at core-confidencen vil være såpass betydelig at det ikke har noen virkning i det hele tatt.

Setter min mynt på siste alternativ. Dette kommer selvsagt av at ord står for 7% og resten er underbevisst.

I kveld blir det jævlig rolig. Bor for tiden hos Feromon med en annen community fyr før jeg flytter til mitt eget sted om noen uker. Tacos, Cola og snus står på menyen i dag :)

I morgen skal jeg mulig møte en kompis av meg, og på kvelden blir det dates.

Vurderer også å sette meg ned å skrive litt denne helgen, men får se an hvor mye mer sofaen frister i stedet ;)

Happy hunting boys! Ser frem til gode rapporter på søndag

Få timer igjen til noen måneders ferie i Latin-Amerika da. Blir spennende å se hvordan gamet fungerer der. Blir nok veldig bra :)

Har en kompis som bor i latin-amerika nå, og han klager ikke for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
flere her som bruker spotify? Del spillelister som dere bruker til statepump! Eller generelt sanger dere synes er bra :-)

Jeg kan jo begynne, stian's ultimate naaw!, er bare det som surrer på speakersa akkurat nå :-)

Jeg foreslår en 'get pumped' spotify list der "vi" legger inn sanger vi bruker for å komme i form. Med "vi" mener jeg dere, siden jeg sjeldent tenker stort over PUA når jeg er ute, trist nok. Men, uansett, musikk som får meg i form er jeg ute etter!

Endret av thrice
Lenke til kommentar
rEkiym: Ungdomsklubber, men de jentene er kanskje for unge?

Ungdomsklubber. Vel. Tenker litt mer på komme inn på skikkelig saker, dog uten å vise legitimasjon :p

Fake leg?

Jeg foreslår en 'get pumped' spotify list der "vi" legger inn sanger vi bruker for å komme i form. Med "vi" mener jeg dere, siden jeg sjeldent tenker stort over PUA når jeg er ute, trist nok. Men, uansett, musikk som får meg i form er jeg ute etter!

Jeg foreslår lett "Den store PUA-komme-i-state-spillelisten!". Der alle legger inn sine favorittsanger som får dem pumped! :new_woot:

Lenke til kommentar
rEkiym: Ungdomsklubber, men de jentene er kanskje for unge?

Ungdomsklubber. Vel. Tenker litt mer på komme inn på skikkelig saker, dog uten å vise legitimasjon :p

Fake leg?

Hvor vanskelig? Pratet med venninne som sa at det var særs lett, stemmer det?

Og til Mido. Dette er et alternativ for akkurat når det ikke er noen hjemmefester o.l, samt at jeg ønsker å prøve meg litt andre steder enn på fester hvor alle-kjenner-alle og førsteinntrykket sier alt etc. :)

Er det noen som har tips for å fikse litt så det ikke "skinner igjennom" at jeg bare er snaue 17 år? Vel, kle meg eldre, but how? Noe spesielt jeg må fokusere på når jentene er 2-3-4 år eldre enn meg?

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar
Og selvfølgelig Poison - Unskinny Bop! :p

Egentlig all klassisk, fet rock funker utmerket! :D

Hell yeah! Unskinny bop er helt rå!

Nå skal dere få min go-liste:

David Bowie - Rebel Rebel

Kiss - Crazy Nights

Queen - One Vision

Toto - Hold the Line

Toto - Only the Children

ZZ Top - Gimme all your lovin

ELO - Roll over bethoven

AC/DC - Rock n roll train/thunderstruck/anything goes

Journey - Wheel in the sky

Juorney - Don't stop believing

eeeeetc! Er selvsagt mer enn dette, men det gir dere et lite innblikk i sanger jeg har ankret state

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
Sånn, tror jeg har snakket med de av dere som bor i trondheim nå. Om jeg glemte noen som vil være med å leke idiot på samfunnet, send en PM!

Touchdown: Du skrev alt jeg mente og tenkte, bare mye bedre.

Er med på å utvide kretsen min her nede i Trondheim. Har bare bodd her i 7-8 måneder, så likesinnede er velkommen! Hvor henger dere ute? Jeg jobber mye i helgene, dog på en uteplass. men jeg er med på morro :)

Lenke til kommentar

Fake leg?

Hvor vanskelig? Pratet med venninne som sa at det var særs lett, stemmer det?

For jentene er det bare å flashe utringningen, så kommer de inn hvor som helst. Men vi bør kanskje ikke gå så nøye inn på dette her... Send PM om du vil vite mer.

Forøvrig århundrets jailbait - kveld nettopp. Hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Og selvfølgelig Poison - Unskinny Bop! :p

Egentlig all klassisk, fet rock funker utmerket! :D

Hell yeah! Unskinny bop er helt rå!

Nå skal dere få min go-liste:

David Bowie - Rebel Rebel

Kiss - Crazy Nights

Queen - One Vision

Toto - Hold the Line

Toto - Only the Children

ZZ Top - Gimme all your lovin

ELO - Roll over bethoven

AC/DC - Rock n roll train/thunderstruck/anything goes

Journey - Wheel in the sky

Juorney - Don't stop believing

eeeeetc! Er selvsagt mer enn dette, men det gir dere et lite innblikk i sanger jeg har ankret state

Journey er numero uno for min del :D

Lenke til kommentar

gårsdagen:

Vorser med fyren jeg bor hos, drikker litt pils og shotter litt baileys (man tager hvad man haver), før vi drar for å ta pussen. Litt statepumping på vei ned til bussen, og der står det jaggu meg tre jenter. Ikke vet jeg om de er pene, men vi leker ett fly på vei ned til dem og sier gratulerer med dagen. ingen av de har bursdag, og alle er jævlige skeptiske, men klarte da å få de litt positive etterhvert. De likte spesielt når jeg disset em for å ha dvd-spiller "og at de skulle ha det heelt syyyyyyykt fett" mens jeg snudde meg fra dem.

Så er det noen nye personer på bussen som kompissen drar med bakerst i bussen. Jeg har allerede mongohøy state, og bar kødder rundt. Som tim ville sagt, the FURY! Bare kødder med dem, men er nok litt for mye "på". Mister dem ut av bussen, og åpner første sett i den helt syyyyyykt lange køa inn til samfunnet. Well, anyhows, hooker tre søte bergenserjenter, med en kompis av dem. Viber, klemmer, og er i sykt godt humør. Typen ble plutselig innmari sjalu og ble litt mongo, så vi gadd vel egentlig ikke mer samtidig som vi kom inn på samfunnet. Inne der skal jeg møte en fyr herifra mens kompissen min går på dass, ender med at jeg går ut, ikke finner noen av dem, får en klem og ga bort ett telefonnummer. Inne igjen blir jeg sinna, god-sinna, og tar første fine dame, drar han til meg, clawer, og kødder og viber. Drar han med meg rundt på samfunnet og går oss bort. Kisscloser, prøver å dra hun med meg hjem, hun vil ikke (hun som var sykepleier, faen), prøver på nytt, får henne ut, men plutselig kommer jeg på at jeg ikke vet hvor jeg bor! Hmm, drar henne med inn igjen, bruker 20 min på å finne ut hvor jeg bor, og da har jeg egentlig mistet hun. Hun vil, men "tør" ikke. Tror jeg var litt for på'n, og som hun sa selv rar (og hun sa at fyren herifra sa at hun ikke burde bli med meg hjem...?).

Okay, dette skaper the motherfucking fury! Går ut, ser ei dame som står alene, går og lener meg til samme lyktestolpe som hun, og imiterer kroppsspråket hennes, og sier at hun garantert er jenta som har det morsomst her. Vel, plutselig hade hun det gøy, og jeg tror jeg fikk et kyss før jeg stakk. Drar ned på ett dansegulv (samfunnet er jo mongosvært) og får vannglasset mitt før ei dame jeg veddet med, så hun dras med på dansegulvet. Etter ett minutt står jeg vi å grinder og kysser litt. Snur hun rundt, spanker hun og hun vil ha kjepp, NÅ!. Da kommer kompissen min, og ler litt av meg. Hva faen tenker jeg, og skjønner ingenting. Da dytter han ei smellheit blondine bort til meg, som sier noe jeg ikke hører. Jeg ser på han, tror han kødder meg med, og dytter bort blondina (som senere viste seg å være puleveninna til en PUA fra Trondheim, som "kjenner" til game), noe dama mi liker enda bedre. Da får jeg en melding fra samme kompis som lyder slik "Du, denne damen vil du nok ikke ha med deg hjem, dobbeltsjekk!". Da jeg ikke husker hvordan hun ser ut, sier jeg ganske enkelt "Vi går et sted det er lyst", ser på hun og sier at jeg må finne en kompis.

Deretter er det egentlig bare litt random vibing, noen klemmer og for lite closing mentalitet. Siste settet vi åpner går helt syyyyykt bra, på 15 sekunder har jeg klem, please-fuck-me-eyes og bussen kommer : (

Meg: "nå skulle jeg tatt nummeret ditt, men rekker ikke, for det er bussen min!"

Hun: :(

Vennina: "FACEBOOK!"

Meg: "fornavn etternavn"

så sier begge navnet mitt helt feil, så jeg gir opp.

Hun: FORNAVN ETTERNAVN! ADD MEG!

Og der slutta vel kvelden min. Rotete kveld, men sykt morsom. Morsomste kvelden ute siden SDA bootcampen. Var i helt syk state, sto ikke stille et sekund, åpnet alt og alle rundt meg. Svin artig. Takk for meg, nå er det dusj og så ut igjen! Yihaa - sees på samfunnet!

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...