Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var kveldens date over!

 

Fikk maks hetta når jeg først møtte henne, var faktisk litt nervøs til denne daten noe jeg ikke har vært på lenge. Mistenker at hun passer bra til det jeg er ute etter, og at jeg ikke har lyst til å fucke dette opp. Uansett, møtte henne, det var småkjølig og egentlig surt vær ute. Ble helt satt ut i begynnelsen, holdt på å oppføre meg helt retarded chode de første 30 sekundene, før jeg klarte å få meg selv inn i en god state. Pratet lett, hadde lyst å kjøre "ta i hånden, slippe hånden, cocky-funny om at det er for tidlig å holde hender", men jeg pinglet ut på det. Angrer egentlig litt, men.

 

Stakk på bowling, knuste henne i bowling, og gnidde det inn i henne at jeg knuste henne i bowling på en morsom måte. Sørget å få inn KINO i bowlinga, endel på rygg / skuldre når annledningen bydde seg.

 

Resten av kvelden gikk streng tatt til prating, av den noe tørre typen, men spice'et det opp med ... cocky funny hele kvelden. Hun lo vel så og si kontunierlig. Og vi vekslet endel seksuelt ladde blikk. Kjørte bare KINO KINO og atter KINO samt cocky funny igjennom alt.

 

Vi gikk til en bar som jeg foreslo var bra, skulle kjøpe øl og ... hun ble kastet ut fordi hun var 18 og ikke 20. Jeg hadde tatt feil av aldersgrensa. Haha så flau hun ble, var veldig koselig. Men gjorde ikke noe stort ut av situasjonen.

 

Kvelden ble avsluttet med enda mer gå'ing i byen, prating, kino og ... cocky funny.

 

Sånn seriøst, min personlighet faller PLADASK rett inn i David DeAngelo sin teori. Jeg er naturlig cocky funny, og ved å perfektere det så passer det meg perfekt. Er dette noe jeg burde forandre? Utfordre meg selv ved å lære andre metoder? Bytte og prøve? Or not fix it if it aint broken?

 

Samt, kiss-close på første date. Date som ikke er på et "rolig" sted, altså som foregår ute i public, bowling, kafé, etc. har jeg problemer med. Ser ei heller det store behovet til å kiss-close på første date. Liker å ta det på andre, hvor det da gjerne er filmkveld. Noen tanker rundt dette? Er det negativt å la første date gå sin gang med bare KINO og ikke kiss-close?

 

Alt i alt er jeg fornøyd. Er litt engstelig som den naturlige chode'en i meg alltid er, om at jeg ikke avanserte nok, tok det for rolig, etc.

Som oftest blåser jeg alt opp i sky, og jeg er veldig selvsikker på at det ender bra, noe det omtrent alltid gjør. Er fortsatt interessant å høre hva folket her mener om kiss-closing på dates, og lignende ;)

Lenke til kommentar

Allright!

 

Nå har jeg lest nest 70 av de første sidene i denne tråden (er på jobb og har lite ingenting å gjøre), og der ble dere stadig avbrutt av kranglefanter som mener dere ikke kan ha noe bra langvarige forhold og kun er ute etter mus. Ser ut til at den diskusjonen er lagt død (etter å ha skummet igjennom de siste 4 sidene), og det er vel å bra ;) Nok om det.

 

Selv blir jeg mere og mere intressert i dette, og har bestemt meg for å starte å sarge litt mere, ikke fordi jeg ikke får meg noe, men heller fordi at jeg har lyst til å jobbe med mine sosiale antenner og mitt nettverk. Dessuten gjør det ikke noe å kunne velge et kvinnfolk fremfor å "bli tildelt" det man kan få. Snakker vi 10'ere? ^^

 

Så planen er å kjøre hardt, kjøre stil så fort jeg er ferdig på jobb (fortsatt 330 timer igjen, men det går fort), og rett og slett trene gjennom sommeren. Kanskje en bootcamp etter litt erfaring? Har troa på dette, for jeg vet at det funker. Har allerede blitt inspirert til å snakke mere med kolleger om alle mulig ting, rett og slett for å venne meg til det.

 

Så må jeg nesten si takk til PUA og PUM for at dere gidder og hjelpe folk her (selv om dere ikke har gjort noe for meg enda ;P), og deler med dere, samt andre her inne i tråden som er oppegående og konstruktive.

 

IT'S OOON!!!! (Snart ihvertfall)

 

EDIT: Jubilemuspost nr. 1000!!!

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Synes selv det hørtes bra ut. Litt avhengig av tonen mellom dere, har jeg blitt stor fan av å starte en "date" med ett lett kyss på munnen. Leste om det ett sted, og tenkte at det hørtes fett ut, og det har funket gull hittil. Det er jo rimelig avhengig av hvordan frame og setting dere er i selvsagt, men om det nesten er garantert at det blir pulings eller mer ut av dette, er det good to go spør du meg.

 

Jeg liker selv cockyfunny en del, men uten å tenke over det. Det kommer bare automatisk når jeg er i state, mulig det er det samme med deg. Og ja, du SKAL kysse på første date. Si meg, en vanlig date hun har vært på har gått slik: masse pinlige stillheter, gutten betaler alt, og det er ikke kino. Jeg regner med at du gjorde dette riktig - og det å kysse viser at det ikke er noe friendzone kødd på g. Du vil ha sex. Hun vil ha sex. Kyssing er første steg. Neste steg er filmkveld, start med litt kino, her liker jeg åskape en litt pinlig stemning med vilje, men slik at hun skjønner at du gjør det med vilje, skape skikkelig spenning i rommet, og så bare "fuck it", dra henne til deg, kle av henne og pul dama hardt.

Lenke til kommentar

Vil ikke det å åpne så aggresivt med et kyss framstå som needy? Jeg mener, du gir vekk hele deg selv der og da, du forteller henne nøyaktig hvor du er, og hva du vil ha. Kaster ballen over i hennes hender. Vil ikke det å holde det tilbake, skape situasjoner hvor du legger opp til å tro at hun skal få et kyss, men så bare trekke seg vekk skape mindfuck om "hva faen skjer her, kyss meg!!!" ?

 

Har iallefall fungert som gull de tidligere datene mine.

 

Rett på sex, som det du forteller om her, vel, jeg har ikke prøvd det. Er selvsagt nysgjerrig på å prøve det, artig med historiene jeg leser om det du beskriver ;)

 

Men igjen til det med kiss-close. Virkelig, alltid på første date? Never ever read about.

 

Friendzone faller jeg ikke inn under så lenge jeg bruker KINO, og eskalerer ved neste dates. Er rimelig safe på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sånn seriøst, min personlighet faller PLADASK rett inn i David DeAngelo sin teori. Jeg er naturlig cocky funny, og ved å perfektere det så passer det meg perfekt. Er dette noe jeg burde forandre? Utfordre meg selv ved å lære andre metoder? Bytte og prøve? Or not fix it if it aint broken?

 

Du kan alltids utvide horisonten din med annen teori, men hvis du naturlig er C&F og det fungerer for deg så er jo det sweet.

 

Er fortsatt interessant å høre hva folket her mener om kiss-closing på dates, og lignende ;)

 

Når det gjelder "dates" så holder jeg veldig tilbake på kysset. Jeg gjør det for det føles naturlig og jeg har i noen tilfeller gått så lenge uten å gjøre noe fysisk at hun har bedt om det. Det er mye bedre å kysse en jente du har blitt virkelig kjent med (synes jeg), men på den andre siden så er det gøy å finne ut om kjemien er der så fort som mulig. Jeg skal være forsiktig med å anbefale noe, for jeg har personlig selv aldri opplevd å bli plassert i friendzone. Jeg tror om du gir signaler om at du kommer til å kysse henne, men ikke gjør det, så er det vel så effektivt som selve kysset. Så lenge spenningen er der, er det unødvendig med et kyss for å seal the deal imho.

Lenke til kommentar
Vil ikke det å åpne så aggresivt med et kyss framstå som needy? Jeg mener, du gir vekk hele deg selv der og da, du forteller henne nøyaktig hvor du er, og hva du vil ha. Kaster ballen over i hennes hender. Vil ikke det å holde det tilbake, skape situasjoner hvor du legger opp til å tro at hun skal få et kyss, men så bare trekke seg vekk skape mindfuck om "hva faen skjer her, kyss meg!!!" ?

 

Å kysse hun i starten av daten vil ikke virke needy i seg selv. Du har allerede bedt hun ut på date, så det betyr at du er ute etter en av to ting; vennskap eller forhold (ltr, str, fb). Ved å kysse hun viser du hun at du har eliminert den første muligheten.

 

Det ser ut som at du tenker i retning av pull n push ved å ikke gi henne et kyss, men du kan likeså gjøre det med et kyss. F.eks. pull med et kyss, for så å pushe hu.

 

Men igjen til det med kiss-close. Virkelig, alltid på første date? Never ever read about.

Aldri hørt om det? :O Even AFC's does that, you gentleman you! Hvis begge er komfortable med det, why wait? Du har lyst, hun har lyst. Jeg kan jo også nevne at folk faktisk knuller etter første date også.

 

(Ahh, jeg misforstod kanskje? Du mente at du aldri har hørt om at man "alltid" skal gjøre det? I så fall er jeg ikke enig, hvis man ikke er komfortabel med å kysse jenta enda så kan man kan gå gjennom et møte uten kyssing. Men da er det viktig at man klarer å holde spenningen/kjemien oppe. Hvis du derimot føler at du vil kysse hun så ser jeg ingen grunn til å ikke gjennomføre det!)

 

Men å kysse på første date er heller ikke nødvendig. Hvis spenningen er bygget opp er hun interessert uansett.

 

Friendzone faller jeg ikke inn under så lenge jeg bruker KINO, og eskalerer ved neste dates. Er rimelig safe på det.

Jeg ville ikke satset på kino for å holde meg ute av vennesonen over en lengere periode. I så fall skulle jeg hatt et veldig direkte game, og passet på at jenta forstod hva jeg var ute etter.

 

Fint at du hygget deg på gamet (edit wtf, mente daten), og at du virker komfortabel rundt hun. Hold spenningen oppe så skal dette gå bra. Neste møte kan du jo satse på full-close ;)

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Takker for gode svar Touchdown og Chasseur, og Wh1te, setter pris på feedback :)

Når det gjelder daten, vel ja. Dere får fram det usikre i meg, det skal dere ha! ;)

 

Haha, nei men fra spøk til revolver, så bygde jeg god seksuell spenning på daten. Kunne selvsagt vært aggresiv, men har lagt plan om å møte henne på byen på lørdag, så var litt med det i bakhodet. Var også usikker på om det var rett av meg å gå etter kiss-close på denne daten i og med at det var våres første møte. Men når jeg leser det dere skriver, er jeg ikke i tvil. Får skjerpe meg.

 

Har aldri havnet i friend-zone i nyere tid, det er heller jeg som har mistet interessen og valgt de vekk. Er kanskje derfor jeg tar lett på det. Uansett velger jeg nå å kutte all kontakt for å skape forvirring fram til lørdag, for så å møte henne "tilfeldig" ut på byen.

 

Jeg kjenner jeg prøver veldig hardt å ikke virke needy. Mitt tidligere jeg var veldig needy, og skremte vekk jenter på den måten. Var selvsagt også insecure.

 

Men helsikken, dere gjør meg nervøs med disse konspirasjonene om friend-zone og manglende kiss-close ;) Det er bra! Må alltid utvikle seg selv og ta lærdom, og det føler jeg at jeg har gjort. Man blir aldri perfekt i sitt game!

 

Showdown på lørdag ...

 

- dimetho

Lenke til kommentar

Hvis du bygger god seksuell spenning skal det mye til for å havne i vennesonen.

 

Når man er hjemme kan man sitte og overanalysere alt mulig, men når man drar ut burde man kun handle! Derfor er erfaring the shit, mens KJ's sucks. Good game kommer av automatisering (nesten instinkter).

 

Så mitt tips til deg er bare å stikke ut på lørdagen med ditt beste humør og tanken om at "Jeg er kongen, og du er min dronning... I senga! :D"

 

Enjoy life!

jatta2.gif (Min gave til dere)

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Når det gjelder "dates" så holder jeg veldig tilbake på kysset. Jeg gjør det for det føles naturlig og jeg har i noen tilfeller gått så lenge uten å gjøre noe fysisk at hun har bedt om det. Det er mye bedre å kysse en jente du har blitt virkelig kjent med (synes jeg), men på den andre siden så er det gøy å finne ut om kjemien er der så fort som mulig. Jeg skal være forsiktig med å anbefale noe, for jeg har personlig selv aldri opplevd å bli plassert i friendzone. Jeg tror om du gir signaler om at du kommer til å kysse henne, men ikke gjør det, så er det vel så effektivt som selve kysset. Så lenge spenningen er der, er det unødvendig med et kyss for å seal the deal imho.

 

Angående det der med at du kan vente lenge med kysset så har jeg et veeldig godt eksempel på det.. Sov i samme seng som dama 2 netter på rad, pluss masse kino osv over et par dager, og det var ikke før morgenen etter at hun sov over (andre natt i samme seng) hos meg, når hun måtte på jobb at hun fikk det første kysset :!:

 

Det var litt mer (ok veldig) forhold frame rundt det dog, så kommer vel ann på hvor du vil ha det. Men som du sier, det var masse tension der helt fra første gang jeg møtte henne, og kysset trengtes nesten ikke for å se hvor det bar, så det er ikke alltid nødvendig : )

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar

Lørdag kommer til og bli rå ! Først middag på thon hotell opera og fors på noen hotellrom, litt game nede i hotellbaren :p Etterhvert ut på by'n :D.

 

Det skal bli med noen 18-åringer også men det er en stund siden jeg var på et 18 års sted, noen som vet om noen bra steder i oslo for ? Sist jeg var på et 18 års sted var på tempest.

Endret av OPL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...