Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Føkk, må jobbe hele helga, chasseur to ting; vi vet alle at du er glad i 60% (eller var det 96%) lærka di så å holde seg drita er ingen problem. Bra. Jo mindre du husker, jo bedre. Det leder oss til nummer to, begynn å digg lukten av oppkast, urin og andre kroppsvæsker. 200 tullinger stuet inn på et klaustrofobisk bomberommet på størrelsen med kåken min har vist seg å fungere nokså dårlig, men så lenge du er en flink gutt og gjør det du er best til, altså følge råd 1 vil alt gå fint og du vil smile så lenge hjerte slår.

Du jobber da vel ikke om kvelden eller natta? Har faktisk ikke noen egen lerke, men har selvsagt noen flasker med islandsk brennivin som ligger rundt 60%. Smaker uansett forjævlig. Black russian og øl is the shit. Forsåvidt høres stedet ganske så fett ut. 200 tullinger=fett. Trangt=fett. Oppkast=ikke så fett, spesielt om det er på meg, urin=ikke fett, men minner meg om trange smug i frankrike, så alt i alt, good shit, kroppsvesker=eneste som er igjen er vel svette, og fersk svette har som kjent en lettere erotisk effekt. Du vet hvordan damer som er litt småsvette når du danser med dem lukter så syyyyyykt digg blanding av parfyme og bare generell god damelukt. It's the shit.

 

Men seriøst, klarer kompisen jeg overnatter hos å dra damer der hver gang han er der, skulle da vi også klare det. Han har foresten funnet på sin metode game. Si hei til en dame, danse med hun, isolere, kysse, pule. Uansett, med litt flaks er en eks av meg jeg gjerne skulle tatt noen damer rett foran nesa på der, så alt i alt er det good! Og hva mener du med jobb i helga? Om det er på dagen har du null unskyldning!

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allright litt field report/råd om how to proceed:

 

Har sett ei på samme gymnas en stund (Rajin husker vell kanskje denne), en del kompiser visste dette, så forrige Lørdag logga de på min facebook og msn og adda henne med det samme, ettersom jeg aldri hadde gjort det selv , til og med i fylla hadde jeg aldri turt. Men hun accepta både på msn og facebook.

 

Fikk komt meg over introdusering fasen, bygga litt DHV over msn som ikke er så vanskelig, har begynt å fått ganske smooth i samtalen. Har hatt eye contact hver dag denna uka, sagt Hei to ganger med et smil og jeg ble helt sjokka, hvordan du får deg til å si hei til ei random chik du har hatt et godt øye til i noen mnder så sjenert jeg er egentlig. Men hun er sjelden på msn, og vi er ikke i samme vennegjeng, selv om hun kjenner en del av de jeg er med til vanlig. Og hun går som oftest bare forbi på gymmen ettersom jeg og hun har forskjellige timer og hun går forbi fort med masse folk rundt.

 

Noen råd om hvordan jeg skal ta det fra her? Kan vell ikke be ut henne på noen uformell/formell date allerede? Men hun har gitt en del IOI's med se ned/se tilbake(KACHING). Har faen meg lite is i mage ass.

Lenke til kommentar

det å bygge DHV over msn kan også virke som du skryter, og hun svarer positivt for det er "det alle ville gjort". Uansett, det er ikke så vanskelig å få henne til å snakke mer med deg, hvis det er slik at dere trener samtidig kan du jo bare gå bort til henne å slå av en prat. Garanterer at de fleste andre på treningssenteret aldri ville funnet på å gjort dette, og du viser da at du har ben i nesa ;)

 

Du kan jo spørre om dere kan ta en tur på en cafe eller noe i nærheten, en tur på shopping med henne, dette er perfekt for man trenger heller ikke kjøpe noe man kan sose rundt og ha det fett :) Eller siden dere begge trener (slik jeg har forstått) så kan dere ta en joggetur sammen? Et hav av muligheter, hopp i det ;)

Lenke til kommentar

Refererer gymmen som gymnaset, videregående! Beklager dette, dårlig vane sier du ? ;)

 

Neida er ikke noen skryter, lager bare historier som får henne til å trekke på smilebåndet, samtidig som bygger DHV med alpha male i gjengen-ish

Endret av Underzor
Lenke til kommentar

Underzor! Fett at du gjør fremskritt, men:

 

Fuck Alpha!

 

Hvis du ikke ser på deg som alfa, så funker det som regel dårlig å tenke "Nå skal jeg være alfa".

 

Mye på grunn av at man ikke har det helt klart for seg hva Alfa betyr.

 

Hva ser du på som Alfa?

 

Vi kan alle bli Alfa, men det er en forandring som tar tid. Det er ikke bare*knips* så har du fått skjegg og hår på ballene. Men det er også bra. Ta et steg om gangen og nyt forandringen :)

 

For meg funket det også dårlig, fordi jeg ikke var kongruent med det, å tenke "Nå skal jeg fortelle en DHV-story" for så å gjøre det. Jeg har det mye gøyere når jeg bare viber og har det fett.

 

Men seff, hvis det funker for deg :)

 

 

Når det gjelder msn. Msn er koselig det, men hvis du vil bli bedre kjent med jenta må du tilbringe tid med henne in real life. At du tør å gå bort til henne mens hun er omgitt av venninnene sine viser at du har guts man! At du har baller!

 

Husker da jeg gikk på videregående. Vi hadde musikk og danselinje på skolen vår. Dansejentene var smack! Heiteste jentene på skolen ^^

 

Vi hadde en stor aula hvor alle pleide å henge. I den ene enden var det en svær scene hvor dansejentene pleide å oppholde seg. Dansejentene gjorde nok mang en kar betatt, inkludert meg selv, men så var det én fyr, en liten pjokk i første klasse eller noe. Han hadde falt for ei av jentene i 3. klasse Dans. Midt i storefri, foran alle venninne hennes, foran hele skolen, gikk han opp til henne, ga henne en bukett og fortalte henne: "Jeg liker deg".

 

Det var respekt! Fyren hadde baller, og det var hele skolen enig i.

 

Underzor, vis at du har baller! You're The Man! :cool:

Lenke til kommentar

Lager folk egne mindsets? Jeg har et mindset i hodet mitt nå, som går ut på at jeg ikke bryr meg om noen andre hva de synest og ikke overanalysere, i tilleg til at jeg er kongen og kan få til hva jeg vil. :)

 

Nå går jeg kanskje litt mot meg selv og mitt mindset da, men uansett ;p :

Jeg er 16, sist fredag (1uke siden ca) spurte ei jente i klassen om kafe, altså date, noe hun ikke forsto tror jeg, så det ble heller jeg, hun og noen andre på kebab. Den siste uka har vi nesten ikke snakket. Veldig lite i forhold til hva vi har pleid å snakke. Kan dette være et tegn på noe? :p

Lenke til kommentar

@Dorian:

 

Aner ikke!

 

Det gjør den også bedre når man ikke får vite slutten.

Slutten for de fleste av oss er at vi husker en awesome fyr med baller :)

 

Dog, om han endte opp med jenta aner jeg ikke. Men, han tok et oppgjør med følelsene sine, og kom seg videre uansett :)

 

Med mindre han ble avvist og knust, droppet ut av skolen og er narkolanger idag ;p

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Ole, å tenke seg frem til tanker eller mindsets selv er noe jeg liker veldig godt å gjøre.

Jeg synes det gir dem mye mer tyngde enn hvis jeg bare leser det et sted. Seff, man kan lese en tanke et sted og praktisere det, inkorporere det :)

 

Selvsagt er du kongen, du er The Man!

 

Hvorfor er du The Man?

 

Dorian, Hva definerer du som resultater?

 

Kuse or no Kuse?

Lenke til kommentar

Kuse er selvsagt resultater, men alt som viser at det man gjør fungerer er jo et resultat. Har bare blitt litt desillusjonert av hvor lite fokus det er på resultater for tiden. Folk danser og storkoser seg og er kongen og styrer sin egen verden og tar alt med ro, men det virker ikke som folk gjør det noe bedre. Det er jo selvsagt koselig at de er mer fornøyd med livet og har det godt, men jeg savner litt den tiden da tråden handlet om å få en jente til å ta deg på tissen.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser på det som at community'et har tatt en retning i mer fokus på mindsets og holdninger fremfor spesifikke teknikker man kan ta i bruk. Fokus på inner game over outer game. Det er slik jeg ser på community'et for tiden.

 

Jeg syns også det er mer givende å begynne forandringen innenfra.

 

For min del er denne tråden mer underholdning enn læremateriale. Dog, det er mange gullkorn spredd gjennom tråden :)

 

Selvsagt kan vi diskutere outer game, men den diskusjonen tar som regel plass på dedikerte fora.

 

Dette er statepumping-tråden! :)

 

By the way, henger dere i Bergen?

Lenke til kommentar

Ikke no stort å fortelle... Hadde hu over på besøk, men det ble litt LMR. Hadde ikke tid til å jobbe effektivt mot det pga jeg måtte komme meg på jobb så jeg bare stussa spøkfullt inn på badet, dro ned buksa og sa "jeg klarer meg fint alene jeg..." tok ikke lang tid før hun snek seg inn bakfra og la hånda rundt meg. Hu ville vel kompansere for hennes tidligere "tilbaketrekk" (finner serriøst ikke på et ord å bruke der).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er jo selvsagt koselig at de er mer fornøyd med livet og har det godt, men jeg savner litt den tiden da tråden handlet om å få en jente til å ta deg på tissen.

 

At folk har det finere enn de hadde før og har begynt å tenke "jeg kan faktisk få meg noe" gjør at de faktisk får seg noe. Du begynner i feil ende.

Lenke til kommentar
By the way, henger dere i Bergen?

Jeg henger i Bergen. Det er svært lite byen for tiden, fester har vist seg å være mer effektivt og mer behagelig når det regner 8 dager i uken. Mot sommeren har jeg lyst til å bevege meg litt mer mot PU og se hvordan det kan være i praksis. Da er det fullt mulig at jeg legger fra meg en del motforestillinger og kjører en konsekvent Annihilation Method - det er den PU-retningen jeg har mest sansen for.

 

Det er jo selvsagt koselig at de er mer fornøyd med livet og har det godt, men jeg savner litt den tiden da tråden handlet om å få en jente til å ta deg på tissen.

 

At folk har det finere enn de hadde før og har begynt å tenke "jeg kan faktisk få meg noe" gjør at de faktisk får seg noe. Du begynner i feil ende.

Jeg er bare mer interessert i å høre om/at de får seg noe. Selve woostatespinofglory er greit for å komme i gang, jeg er bare mer interessert i fremgangen når det gjelder sjekking.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er bare mer interessert i å høre om/at de får seg noe. Selve woostatespinofglory er greit for å komme i gang, jeg er bare mer interessert i fremgangen når det gjelder sjekking.

 

Jeg kan ikke huske sist du bidro.

 

Hvis noen vil ha tips til ypperlige sargedager i sommer: http://www.gladmatavis.no/

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...