Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har jeg noe mellom tenna? med et stort smil

Hei, jeg er sjenert! Uten å være sjenert

Hei!

Hei, jeg heter Samebror *holde ut henda*

 

Eller, en du kan kombinere med noe praktisk noe, ta på deg litt av din vanlige parfyme på en hånd, og så en annen på den andre (stikk innom en kosmetikk butikk, ofte mange fine jenter som jobber dere, varm opp litt med dem), stikk så ut og spør hvilken som lukter best. Tja, det var da litt?

Lenke til kommentar
Hei, har jeg noe mellom tenna? med et stort smil

Hei, jeg er sjenert! Uten å være sjenert

Hei!

Hei, jeg heter Samebror *holde ut henda*

 

Eller, en du kan kombinere med noe praktisk noe, ta på deg litt av din vanlige parfyme på en hånd, og så en annen på den andre (stikk innom en kosmetikk butikk, ofte mange fine jenter som jobber dere, varm opp litt med dem), stikk så ut og spør hvilken som lukter best. Tja, det var da litt?

 

god ide :D

Lenke til kommentar
Men ikke jeg?

 

Yay, ipod bestilt, alltid like kult å bruke over en ukeslønn på en ipod. Jaja.

Trondheimstur er i boks, bortsett fra sted å overnatte, men det ordner seg. Lar ansvaret ligge på dicktator og demetho for å finne sted for og møtes. (bare meg eller passer det egentlig bedre å møtes? istedenfor og møtes?)

 

Er klar for seriøst gaaaame til helga! Fredag eller lørdag, eller begge. Skal ut med ei på fredagen, det blir mest sannsynlig på et 20+ sted, så da må jeg egentlig ta det litt som det kjem! Lørdag er mest sannsynligvis samfunnet, som er 18årssted (as you know), blir kanskje til å hook'e up med ei som jeg skal ut med i kveld, får se.

 

Uansett hva så blir det gaaaarantert noe action! I'll keep you posted, PM mobilnummer elns hvis du får fiksa den!

 

It's on like donkey kong! ;)

Lenke til kommentar

Haha - sounds great. alt jeg trenger nå er å få vite sikkert at jeg har sted å crashe, så er det iboks. Kanskje ikke så rart mobilen min ikke funker, med en regning fra desember som ikke er betalt? :D

 

Men det høres jævlig bra ut, regn med en lettere (saklig, etter to måneder med alkoholforbud) full Chasseur som løper rundt og er helt ape!

Lenke til kommentar
Fuck that! Man up, kom deg ut! Klarte jeg, klarer du. Om du må, drikk deg sanseløs og prøv rutiner fra the game og the pickup artist. Alt - jeg mener alt - er bedre enn å sitte inne å tenke at du burde ha dratt ut. Man up, pell deg ut!

Amen! Alt er bedre enn å bli en KJ! ;)

 

 

 

Hva betyr egentlig KJ?

Lenke til kommentar
Er intenten tilstede, funker det :)

Så utrolig sant!!

 

Var på russefest, uten å være russ (hehe) i januar en gang. Der ble jeg så sørpe at det var skummelt, men allikevel blir det 4 k-close med forskjellige damer! ;) Kun fordi man er møkkings, men har så mye og rå intent at det bare bølger ut av deg, og du tar kommandoen som en gærning! :p

Lenke til kommentar

Føkk, må jobbe hele helga, chasseur to ting; vi vet alle at du er glad i 60% (eller var det 96%) lærka di så å holde seg drita er ingen problem. Bra. Jo mindre du husker, jo bedre. Det leder oss til nummer to, begynn å digg lukten av oppkast, urin og andre kroppsvæsker. 200 tullinger stuet inn på et klaustrofobisk bomberommet på størrelsen med kåken min har vist seg å fungere nokså dårlig, men så lenge du er en flink gutt og gjør det du er best til, altså følge råd 1 vil alt gå fint og du vil smile så lenge hjerte slår.

Lenke til kommentar

Her kan folk få noe å bryne seg på: Hva er forskjellen mellom state, leve i nuet og connecting with your inner man? Kan virkelig ikke sette ord på hva som egentlig er forskjellen, for jeg mener selv jeg har prøvd de forskjellige tingene, og å leve i nuet er bare slightly annerledes enn state, man prater sykt mye, og alt er bare jævlig bra, men ting er litt vakkrere og man har mer bevissthet til omgivelsene sine i nuet. Noen synspunkter folkenz? Var forøvrig sykt i *en av de overnevnte* på skolen i dag. Begynte å lure litt på hvilken for jeg veit ca. hvordan jeg trigga det.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...