Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hjemme tidlig i kveld, gikk på fest i 20-tiden, og alle tre venninnene mine var forsvunnet før klokken var 22:30. Så da stakk jeg og, så ikke helt poenget da jeg (i motsetning til dem) ikke var ute etter et f-close. Vi hadde en del gøye åpnere i kveld, da. Må si jeg hadde veldig sansen for den ene venninnen min kom med. Venninna mi gikk til en gjeng med punkgutter hvor han ene hadde 10 ansiktspiercinger eller noe (skal nevnes at hun er den eneste i vår gjeng uten ansiktspiercinger) og serverer "Gjett hvor jeg er piercet?" og blinker til ham. Fyren ble smålig satt ut, men ikke mindre forsvant de ut av døra sammen etter halvannen time. xD Nå er jeg smålig brisen, så tar ikke sjansen på å skrive noen lengre innlegg, får heller oppdatere i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hahahaha! Jævla bra start til ha fyren da xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, hun satte ham litt ut, virket det som. xD Selv startet jeg med å gå bort til den mest velstelte (type nybarbert) gutten i en gjeng og sa med et lekent smil om munnen at det var bra han ikke var stivpyntet, for jeg likte slaskete gutter. Han lo, og vi fikk en samtale i gang, så jeg regner kvelden som vellykket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg tror de fleste hadde blitt satt ut av den.. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hehe! Kul åpner Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Takker så masse. Vi hadde en kjempeartig kveld, med lite å klage på. Tror dog ikke dette egentlig er noe for meg, men artig var det. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Takker så masse. Vi hadde en kjempeartig kveld, med lite å klage på. Tror dog ikke dette egentlig er noe for meg, men artig var det. Game er mye mer enn bare sjekking. En av de viktigste tinga er og ha det moro når man er ute, og treffe nye mennesker. Og, hvem på byen, vil ikke treffe nye mennesker...? Endret 24. november 2007 av Pick-Up-Master Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nei, si det. Selv pleier jeg som oftest å gå ut sammen med folk og gi faen i resten av lokalet. Trives best sånn. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vær sin smak. Selv akkurat det du beskriver også brukes i gaming Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gaming virker jo til å være en samling av sosiale "regler" da, så det er jo egentlig bare logisk. Jeg pleier og å skyte ned alle som prøver å innlede en samtale med meg. Ikke akkurat sosial av meg om jeg ikke er ute etter å være det. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Alt i samfunnet er bygget opp på regel/normer. Gaming har mye med logikk vs det emosielle og gjøre. Samt hvordan en sosial setting er bygd opp. Det er faktisk ganske så underholdene og bare sitt ned og se på hvordan mennesker oppfører seg på diverse utesteder. God underholdning Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvist man er edru nok så kan det være ganske underholdende ja. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hehe! Ja, man burde vær klar nok i toppen til og skjønne hva som skjer. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Gaming virker jo til å være en samling av sosiale "regler" da, så det er jo egentlig bare logisk. Jeg pleier og å skyte ned alle som prøver å innlede en samtale med meg. Ikke akkurat sosial av meg om jeg ikke er ute etter å være det. Sant det. Det går mye ut på det som er kjent som "the illusive obvious". Altså, mye av dette er ren, pur logikk, men man tenker ikke over det før man får det servert med teskje. Og man gjør selvsagt det motsatte av det som er produktivt før man ser logikken bak det. forkjølet Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 PUA, må nesten spørre deg. Hvor stor sjanse er det for at du lander ei dame på byen når du går på byen? Hvor ofte får du et telefonnummer/kyss etc når du går inn for det? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Blir alltid noe solid ut av en bykveld. Lenke til kommentar
Alfakroell Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Kom etter hvert til samme utested som de andre i den forrige taxien. Møtte henne ganske snart der mens jeg sto og snakket med en kamerat, men hun kom bare bort og spurte om vi hadde sett venninna. Det hadde vi ikke, og hun gikk sin vei. Tror jeg fortsatt var noe snurt, men jeg merket ingenting av den gode stemningen da hun kom bort. Det gikk flere timer, husker ikke hva jeg gjorde da egentlig. Møtte henne ikke igjen før utenfor ved stengetid. Jeg går bort og hun spør om jeg blir med på nash. Jeg må dessverre opp ganske tidlig dagen etter, så jeg må si nei. Da gir hun meg en god klem og sier hun håper vi møtes igjen. Begge stikker hver til sitt. ”Enkelt” spørsmål; hva var det egentlig som skjedde? Mulig jeg var en idiot som ikke helt fulgte med i krumspringet hennes, hva ville en PUA gjort i denne situasjonen? Håper jo litt på å møte henne igjen, hva bør jeg i så fall gjøre da? Jeg hadde gitt totalt F i hele greia og sjekket videre på andre damer Endret 26. november 2007 av Alfakroell Lenke til kommentar
Alfakroell Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tips til lock-in Props: Skjerf Lue Hatt Billig H&M kjede/armbånd/whatevver Briller Bare sett de på henne og si "pass på disse litt" eller "må bare se hvordan du ser ut. Woah! Så bedre ut på deg gitt. ta vare på den litt". Pick-Up-Artist Jeg ble spurt om å ta vare på mobil-tlf. til en dame en gang. Resten var egentlig plankekjøring..... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hadde en ganske bra kveld igår.. Dro onanerings åpnern på en bare for morro å hun vendte ryggen bort for begynne prat med en vennine så da dro jeg hentet meg noe drikke... (Champagne, litt kleint men men) Pratet med noen andre da dama jeg prøvde åpne kom tilbake spurte om en slurk, yeh right. Jeg gav henne ikke med det første, men hun fortalte at det var merkelig å si noe sånn som jeg gjorde.. Da svarte jeg bare "Ja jeg er kanskje ikke som alle andre, jeg mener da er man jo driit kjedelig? Er du ikke enig? damemennesket svarte et rungende ja. Så sa jeg gi meg et kyss på kinnet så skal du få slurken din Litt morsomt at jeg faktisk ble pratende endel med henne ettersom hun først vendte ryggen vekk.. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Kult å høre at du hadde det bra i går. Viktig å huske prinsippet med belønning hvis de vil ha noe, samt når de gjør noe du liker. Det koster hun lite å gi et kyss for feks å passe på noe, få noe osv.. Og samtidig vil hun investere i deg når du krever slikt. Keep it up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå