Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, skulle på bursdagsvors med ei som går på mote-linja her og alle de heite klassekameratene hennes i kveld, også videre ut etterpå, men så klarer jeg faen meg å forstue ankelen noe jævlig mens jeg spiller fotball. Ikke dagen min i dag tydeligvis.. :thumbdown:

Idrett er for gutter på ungdomsskolen og voksne damer med kort hår. Ærlig talt.

 

"Be prepared to limp in when others are not."

Min patenterte pokertaktikk.

Lenke til kommentar
Faen, skulle på bursdagsvors med ei som går på mote-linja her og alle de heite klassekameratene hennes i kveld, også videre ut etterpå, men så klarer jeg faen meg å forstue ankelen noe jævlig mens jeg spiller fotball. Ikke dagen min i dag tydeligvis.. :thumbdown:

Idrett er for gutter på ungdomsskolen og voksne damer med kort hår. Ærlig talt.

 

 

Hæhæ, godt poeng, dog greit å holde seg nogenlunde i form og ikke bli for meget korpulent.

Lenke til kommentar
Tror det ender opp med WS i morgen, for så å dra til Trondheim på helga, så alle kjekke forummedlemmer her som holder til i Trondheim, gi en lyd!

 

Dude, er du 20? Jeg må fortsatt henge på studentsamfunnet og det suger noe grusomt.

Faen skal men må å være 20 da? Det er for tapere. Er 19 ja - og at samfunnet kan suge så jævlig tror jeg ikke. Det er studiner der. Studiner er kåte. Sounds good to me!

 

So true, so true.

 

Tror det ender opp med WS i morgen, for så å dra til Trondheim på helga, så alle kjekke forummedlemmer her som holder til i Trondheim, gi en lyd!

 

*lyd*

 

This is the weekend of 'em all! :thumbup:

Yihaaaaa! It's decided, Trondheim here I come! Håper bare jeg får dratt opp på fredag, så jeg får fredag og lørdag ute! Med litt flaks klarer jeg å fikse mobilen min og, så er alt klart for en helt SINNSVAKT fet helg! Dicktator, kom gjerne med en liten utelivsguide til en liten nubbenoob som ikke har peiling på utelivet i trondheim, er da trossalt fra det dype innlandet, men heldigvis på den riktige siden av mjøsa!

 

Og så til slutt: ipod nano, touch eller classic? You decide!

Lenke til kommentar

Hvis man er typen som hører på album så går man for Classic. Hvis man er typen som hører på enkeltsanger så går man for Nano eller Touch. Jeg blir like irritert hver gang jeg makser Touchen min på 8gb og må slette musikk, så jeg vurderer å gå for en Classic på 120gb i tillegg. Når man snakker pris så kan man doble prisen på Touch 16gb og få Classic 120gb. Med mindre du er joggetypen eller trenger WLAN på iPoden så ville jeg gått for klassikeren.

Lenke til kommentar

Nei, tja si det. En dings som spiller musikk, podcasts, bruker itunes, ser fin ut, koster mellom 1000-2000kr, som generelt har all-over god kvalitet og er en ipod. Kommer uansett itl å se minimalt på film med den, da dingsen hovedsaklig vil bli brukt i en arbeidssituasjon hvor jeg skal se ut og være våken. Tror det er mine krav. Med andre ord passer en ipod helt ypperlig, så spørsmålet er bare hvilken. Det er egentlig ganske så care. Men er vel forsåvidt en fordel om den er liten, så nano leder hittil. Trenger jo faen meg ikke 120gb på ipoden, det er like mye som jeg har på macen min uansett. Da er vi nede i nano mot touch, og fordelen med touch er vel at den er touch (noe som strengt tatt bare virker som hat, etter mine erfaringer), den ser bedre ut, tar større plass og er dyrere. Så da bør jeg vel kjøpe en nano? Og for å svare på Dorian Gray; jeg er jo forsåvidt joggetypen, men jeg liker å høre på hele album. Og forsåvidt, har for øyeblikket 2500 sanger på macen, og av de har jeg kun hørt på 700. Hm, og av de 700, har jeg hørt på halvparten en gang.

 

Men, jeg fortjener tidenes OT pris for det innlegget der, så da kommer jeg med noe litt mer on-topic: Hva kaller du deg på kjent annet forum Raijin? (dersom du vil oppgi det).

Endret av Chasseur
Lenke til kommentar

Touchen er egentlig veldig grei å bruke og det går veldig raskt å bli vant til den, men den er ikke like praktisk hvis man har på seg hansker eller hvis det ikke er fint vær. Til gjengjeld har den Youtube, som er veldig greit hvis man sitter et sted som har internett og vil høre på musikk man ikke har lastet inn.

Lenke til kommentar

Men ikke jeg?

 

Yay, ipod bestilt, alltid like kult å bruke over en ukeslønn på en ipod. Jaja.

Trondheimstur er i boks, bortsett fra sted å overnatte, men det ordner seg. Lar ansvaret ligge på dicktator og demetho for å finne sted for og møtes. (bare meg eller passer det egentlig bedre å møtes? istedenfor og møtes?)

Lenke til kommentar
Haha, var skikkelig fornøyd, helt nydelig close på nettby. Men plutselig tenker jeg, har jeg egentlig sett bilde av henne? Hmm. Går inn på profilen, ser ett rimelig bra profilbilde, og så ser jeg de andre bildene. WARPIG. Haha.

Haha, nettby og sånt er skummelt. Husker sommeren 2,5 år siden, så møtte jeg ei kjerring fra biip, så fin ut på cam og alt trodde jeg skulle bli bra. Helt til jeg møtte ho, WARPIG! Og ho var sykt påtrengende i 5 jævla timer. Jeg gikk hele tida og prøvde å leke sjenert for å kjede ho bort, men ho fortsatte blid og fornøyd. Endte jeg la meg til å sove i en park, og klarte ihvertfall å sove bort 2 av timene. Reiste letta hjem på toget, mens hun gråt og blabla. Så hjem og klage på "ingen gnist" for å slippe det igjen :shrug:

 

jeg er singel igjen, så "let the game begin"

Hvem er neste offer? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...