Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dude med langt hår, gikk i parallellklassen din i fjor, navnet begynner på S. Mer sier jeg ikke på et offentlig forum ;)

 

GardinFantomet:

 

Husker at Jeffy fortalte om hvordan du kan berike livet ditt, og hvordan det hjelper gamet ens. Dansekurs?

 

Selv leter jeg etter en jobb, nå for tiden er livet mitt ikke så fullt av andre aktiviteter enn skole, trening og noe sosialisering... men føler skolen tar bort for mye av livet mitt. Sånn er det når man har 38 timer skole per uke i 2.klasse VGS. I tillegg til lekser, vel antar det er slik når man er voksen med full jobb. Just gotta live with it :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Faen, skulle på bursdagsvors med ei som går på mote-linja her og alle de heite klassekameratene hennes i kveld, også videre ut etterpå, men så klarer jeg faen meg å forstue ankelen noe jævlig mens jeg spiller fotball. Ikke dagen min i dag tydeligvis.. :thumbdown:

 

Peacock med krykker :ph34r: Gief sympati.

Lenke til kommentar
Faen, skulle på bursdagsvors med ei som går på mote-linja her og alle de heite klassekameratene hennes i kveld, også videre ut etterpå, men så klarer jeg faen meg å forstue ankelen noe jævlig mens jeg spiller fotball. Ikke dagen min i dag tydeligvis.. :thumbdown:

 

Peacock med krykker :ph34r: Gief sympati.

Kjøra på, ingenting å tape (bortsett fra en fot). Seriøst, man up! Øl og krykker må jo være the shit!

Lenke til kommentar
Faen, skulle på bursdagsvors med ei som går på mote-linja her og alle de heite klassekameratene hennes i kveld, også videre ut etterpå, men så klarer jeg faen meg å forstue ankelen noe jævlig mens jeg spiller fotball. Ikke dagen min i dag tydeligvis.. :thumbdown:

 

Peacock med krykker :ph34r: Gief sympati.

Kjøra på, ingenting å tape (bortsett fra en fot). Seriøst, man up! Øl og krykker må jo være the shit!

 

Skulle gjerne kjørt den men har ikke krykker : / Får heller prøve å få et (eller flere :!: ) target(s) til å komme og "hjelpe meg siden jeg ikke klarer å gå så bra" :innocent:

 

Krykkefylla kunne forøvrig vært litt interessant å prøvd, dog kanskje med en frisk fot første gangen, av vitenskapelig og helsemessige årsaker.

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar
Kjøra på, ingenting å tape (bortsett fra en fot). Seriøst, man up! Øl og krykker må jo være the shit!

"Be prepeared to go in when others are not"

 

Words of Tim

 

Akkurat det ordtaket har vel som en betingelse at man faktisk kan gå, noe jeg ikke akkurat har veldig lett for i øyeblikket :p

Lenke til kommentar
Haha, var skikkelig fornøyd, helt nydelig close på nettby. Men plutselig tenker jeg, har jeg egentlig sett bilde av henne? Hmm. Går inn på profilen, ser ett rimelig bra profilbilde, og så ser jeg de andre bildene. WARPIG. Haha.

 

 

Haha, Awesome!

 

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Haha, var skikkelig fornøyd, helt nydelig close på nettby. Men plutselig tenker jeg, har jeg egentlig sett bilde av henne? Hmm. Går inn på profilen, ser ett rimelig bra profilbilde, og så ser jeg de andre bildene. WARPIG. Haha.

 

 

Haha, Awesome!

 

Hvordan gikk det?

Teite dama tok jo aldri hintet, så jeg blokka hun idag. Etter den fjerde skjera uten svar, var det bare en ting å gjøre. BLOKK! Uansett en litt kul følelse, men fikk samtidig mye sympati med de pene jentene der ute, som må overleve 15 sånne hver dag. Christ.

 

Har uansett fortsatt håpet på en annen close, men dunno.

Lenke til kommentar

Spøker over MSN går forbausende sjelden hjem! :p

 

SasaB: Nja, hvis du føler det vil bedre sjansen på dansegulvet, kjør på med dansekurs. Min eneste kursing er den obligatoriske swingen før 10. klasseballet og litt kikking på "Skal vi Danse" ;)

 

Allighiero: Flytt vorset over til ditt sted! Remember, you're the party! Eller skaff deg rullestol! :D

 

Chasseur: Oj! Pass deg for de desperate Nettbyjentene! Believe me, de kommer til å klenge som gærninger hvis de så mye som lukter genseren din! :)

Lenke til kommentar

nettby skjer ikke at jeg går innpå en gang -.- det kryr av kids der.

 

Har begynt å lese Double your dating fra deangelo nå, fra før har jeg lest MM og Magic Bullets, hatt en snau måned i field uten å lese noe, gleder meg sykt til i morgen kveld :) Jeg må prøve å bli kvitt AA det kan spise meg opp hvis alkohol-nivået begynner å bli lavt :(

 

Jeg har sykt lett for å komme i state av musikk nå, skikkelig digg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...