Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan love deg at du vil oppleve kvelder som er kjipe. Ikke bare én kveld, MASSE kvelder. Men så må jeg også si at du vil oppleve så mye utrolig kult! Du kommer til å oppleve utrolig fete eventyr :) Eventyr som andre bare drømmer om.

 

Om du velger å fortsette på stien, er selvsagt opp til deg, og da må du stille deg spørsmålet:

 

Hvor sterkt vil du dette?

Er det verdt tiden og kreftene du kommer til å investere?

 

Oh yeah! Forrige helg hadde jeg en av de velkjente "kjipe" kveldene, og dagen etter begynte jeg å lure på om dette virkelig var noe jeg skulle begi meg ut på. Istedenfor å sitte og analysere alt mellom himmel og jord forsøkte jeg litt daygame. Av en eller annen merkelig grunn mestrer jeg daygame minst, om ikke bedre enn "vanlig" game, og har nå bare lyst til å approache hver fine jente jeg ser :p

 

På en annen side så har jeg fått closes nærmest samtlige av de gangene jeg har kun gått ut for å ha det morsomt, siden PU har begynt å bli en del av hverdagen min. Personlig så tenker jeg på det nesten hele tiden, og i nesten hver samtale. PU is everywhere!

Endret av Mido
Lenke til kommentar
Probably en KJ, som ønsker mer erfaring...?

 

EDIT: @Allgiheiro(?)

 

Han var storkar på nettet før jeg snakka med han, og påsto at han var den tredje beste daygameren i byen og hele pakka, og gamer hver dag sier han, og hadde gjort det i ca 4 måneder, men han hadde dog vært KJ i 3 år ellernosånt før det... Var med å gama med han på fredag, og han burna vel alle seta jeg så han prøve på. Mulig jeg burde finne meg en annen "mentor"..

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar

Hadde en gøy kveld på lørdagen, var ute med 2 av vennene mine i oslo by. Stakk innom Mirage, utestedet til onkelen min og stedet var packed. Vakta sier at det er fullt, jeg svarer at onkelen min eier stedet.

Vi kommer inn gratis og jeg nærmest kommanderer jenta i check inn om å stemple mine to venner gratis og det kommer fort glis fra jentene som ser det. Kan sånt få dem til å tro at du er på god fot med han som eier stedet og gi deg høyere status? Uansett, vi fortsetter finner oss et sted og setter oss ned.

Tar noen pils og har det bare gøy, praten med jenter går lett, mest pågrunn av high state, men fikk ikke noen closes. Sliter med det ennå, mest fordi jeg feiler når shit testene begynner å trappe seg opp.

 

Den verste jeg fikk var fra en utrolig fin brunette som klikka på meg. Hun drev å skreik og hylte med venninna (for et eller annet jeg ikke spurt om) bak meg og mine venner så jeg snudde meg rundt og ba henne rett og slett om holde kjeft med et smil. Viste meg fingern og stakk med venninna si, noen minutter senere kommer hun tilbake igjen og begynner det samme igjen. Jeg snur meg og hun klikker helt og sier jeg er jævlig frekk og hva var lissom problemet mitt, venninna hennes gjør det samme og hun blir fort bortvist av HB. Hun hadde fått det for seg at jeg hadde sagt det flere ganger (noe jeg ikke hadde gjort), jeg dro det til min advantage og sa at jeg ville teste henne og se hvor langt jeg kunne pushe henne før hun ville stå opp for seg selv. Så sa jeg "Du reagerte utrolig tidlig og det viser styrke, det er respekt!" Hun ser litt ned og sier at det er dårlig vane, men jeg er tilgitt da. Im in, alt går flytende i en 15-20min, hun sier hvor lett hun kunne ha fått hvilken som helst gutt eller jente på stedet (kvalifisering?) og vi snakker bare løst før hun sier at hun er gift.. med en fyr som sitter inne... for drap... hun har en datter... på tre år... med den samme fyren som sitter inne.. huge shit test, jeg feila og litt etter at jeg så at det ikke var mulig å redde denne ejecta jeg. Alt i alt en erfaringsrik kveld og håper på en ny en til neste lørdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...